Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare DC 136 in lungime de 1.00 km sat Nucsoara de Jos, comuna Posesti, judetul Prahova


Anunt de participare numarul 44608/26.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA POSESTI - PRIMARIA
Adresa postala: COMUNA POSESTI, Localitatea: Posesti, Cod postal: 107440, Romania, Punct(e) de contact: MAGDALENA GRIGORE, Tel.0244/422201, Email: [email protected], Fax: 0244/422201
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare DC 136 in lungime de 1.00 km sat Nucsoara de Jos, comuna Posesti, judetul Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sat Nucsoara de Jos, Comuna Posesti, judetul Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Terasamente, carosabil la acostamente, rigole carosabile, semnalizare rutiera, santuri pereate, podete dalate, parapeti metalici deformabili, ziduri de sprijin din beton de ciment, praguri de fund din beton de ciment, santuri prefabricate din beton de ciment
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei tehnice
Valoarea estimata fara TVA: 2, 452, 070RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant de particip este de 30000 lei sub forma de scris de garant banc;Garant de buna exec: 10% din val contract fara TVA, sub forma garant.banc sau retineri succesive din sume datorate pt fact
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, valabile la data deschiderii ofertelor;Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata.
Certificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului original sau copie legalizata
Certificat de inregistrare si codul unic(original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie 7000000 lei obtinuta din activitatea de constructii;
Bilantul contabil la 31.12.2006 ;31.12.2007 vizat si inregistrat de DGFP, copii xerox
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale
2.experienta similara (formularul B4) insotita de copie dupa contractul nominalizat, proces-verbal de receptie si recomandarea beneficiarului. Toate acestea (fisa, contractul, procesul-verbal de receptie si recomandarea) trebuie sa fie pentru aceeasi lucrare.
3.Recomandari din partea altor beneficiari /clienti
4. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune opreatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice
5. declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere etc.
6. Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si asigurarea calitatii lucrarilor
7. Certificatul de calitate ISO 9001 copie legalizata, Certificatul de calitate ISO 14001 sistem de management al mediului copie xerox optional, certificat ISO 18001 - sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale - copie xerox (optional)
8. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
9.Contract cadru insusit prin semntura si stampila
10. Acordul de asociere semnat de parti in cazul asociatiilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea lucrarii similare minim 900000 lei Recomandarea aferenta lucrarii executata pentru beneficiar vizata de ISC Utilajele care se impun pentru indeplinirea acestui contract sunt: - statie de preparare mixturi asfaltice - repartizor finisare de asfalt - cilindru compactor - compresor mobil - statie de betoane
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea D.A. se achita in numerar la casieria institutiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Sediul autoritatii contractante
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2008 11:30
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii prin reprezentantii sai legali sau prin persoane imputernicite original si copie BI/CI a imputernicitului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionar a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, ,Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Ploiesti
Adresa postala: str.Emile Zola, nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522451, Email: [email protected], Fax: 0244/522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Posesti
Adresa postala: Str. Principala, ,Localitatea: Posesti-Paminteni, Cod postal: 107440, Romania, Tel.0244/422201, Email: [email protected], Fax: 0244/422201
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2008 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer