Licitatie Publica - Modernizare DC 17 Ungureni Epureni Iacobeni Strahotin Hulub, in comunele Ungureni si Dingeni , judetul Botosani
Anunt de participare numarul 56050/18.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA UNGURENI
Adresa postala: Sat Ungureni, comuna UngureniJudetul Botosani, Localitatea: Ungureni, Cod postal: 717415, Romania, Punct(e) de contact: ILIE IVANACHE, Tel.0231543000, In atentia: Batir Rares, Email: [email protected], Fax: 0231543555
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare DC 17 Ungureni Epureni Iacobeni Strahotin Hulub, in comunele Ungureni si Dingeni , judetul Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Satele Ungureni, Epureni, Iacobeni, Strahotin, Hulub
Comunele Ungureni si Dingeni
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 635, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: -
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de modernizarea prin asfaltare a 15, 7 km de drum comunal
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Asfaltarea a 15, 7 km de drum comunal
-Realizarea santurilor si rigolelor pentru scurgerea apelor
-Realizarea a 26 de poduri si podete
Valoarea estimata fara TVA: 2, 635, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :20.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de : - Consiliul Judetean Botosani- Consiliul Local Ungureni- Consiliul Local Dingeni
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181-Certificat de atestare fiscala (bugetul statului si bugetul local)
-Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Rezultatul exercitiilor fin. pe ultimul an, resp. bilanturile din 2007 vizat si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte minim 3 lucrari avand ca obiect modernizari de drum (Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a drumurilor). Pentru cele trei prestatii vor fi prezentate copii ale proceselor verbale la terminarea lucrarilor, precum si recomandari din partea beneficiarilor, vizate de Inspectoratul judetean in Constructii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
Perioada de garantie a lucrarilor
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2817/05.06.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Caseria Primariei Ungureni
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2008 09:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2008 10:00
Locul: Primaria Comunei Ungureni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contest
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Ungureni
Adresa postala: Comuna Ungureni, Localitatea: Ungureni, Cod postal: 717415, Romania, Tel.0231543000, Email: [email protected], Fax: 0231543555
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2008 16:25