Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare DC 178 Bahnele-Poiana Stoichi


Anunt de participare numarul 42824/07.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Vintileasca (Consiliul Local Vintileasca)
Adresa postala: Com vintileasca, Jud Vrancea, Localitatea: Vintileasca, Cod postal: 627425, Romania, Punct(e) de contact: Marian Georgescu, Tel.0237259937, Email: [email protected], Fax: 0237259937, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare DC 178 Bahnele-Poiana Stoichi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Com.Vintileasca, satele Bahnele si Poiana Stoichi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare DC 178 Bahnele-Poiana Stoichi conform caietului de sarcini si devize proiectant
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform deviz proiectant
Valoarea estimata fara TVA: 7, 369, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare 15000 Ron.garantii de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Atat finantarea cat si executia se va face in functie de sumele alocate in buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Deoarece nu avem toata finantarea necesara executiei contractului, executia va fi in functie de sumele alocate
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea.2.Declaratii privind neancadrarea in prevederile atr.181.3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata catre componente ale bugetului general consolidat la data de 31.01.2008 si declaratiile de plata la bugetele locale.4.Certificat de firma.5.Certificat ORC de pe langa Tribunalul de care apartine operatorul respectiv trimis cu maxim 30 zile inainte
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil din anul precedent-31.12.2007, vizat si inregistrat la D.G.F.P din care sa reiasa ca nu are contul de venituri pe pierderi.2.Fisa de informatii generale conform formularului B 3.cifra pe ultimii 3 ani sa fie 5 milioane Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani 2.Experienta similara-lucrari similare prezentei lucrari la terminarea lucrarilor+recomandare vizata de la I.S.C 3.Declaratii utilaje 4.Declaratii personal angajat+ RT-ist 5.Manualul calitatii pentru lucrarea licitata 6.ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
garantia lucrari
10%
Descriere:
3.
termenul de executie al lucrari
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata in cont RO02TREZ697247700271XXXXX sau numerar la caseria Primariei Vintileasca in urma unei solicitari scrise cu trei zile inainte
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.03.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.03.2008 14:00
Locul: Primaria Com.Vintileasca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii pot fi prezenti la deschiderea ofertelor prin reprezentantii legali sau persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavopoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0213104642, Adresa internet (URL): www.csnc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al Com.Vintileasca
Adresa postala: Primaria Com.Vintileasca, Jud Vrancea, Localitatea: Vintileasca, Cod postal: 627425, Romania, Tel.0237259937, Email: [email protected], Fax: 0237259937
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2008 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer