Licitatie Publica - Modernizare DC 252 Chiscau - Giulesti Km 0+000-Km 2+500,com.Pietroasa, Jud. Bihor.
Anunt de participare numarul 82104/14.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PIETROASA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI PIETROASA BIHOR)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR.253, JUDETUL BIHOR, Localitatea: Pietroasa, Cod postal: 417365, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA TICA, Tel.0259-325811, Email: [email protected], Fax: 0259-325817, Adresa internet (URL): http: //www.primariapietroasabh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare DC 252 Chiscau - Giulesti Km 0+000-Km 2+500, com.Pietroasa, Jud. Bihor.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Pietroasa, Jud. Bihor.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare DC 252 Chiscau - Giulesti Km 0+000-Km 2+500, com.Pietroasa, Jud. Bihor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului Modernizare DC 252 Chiscau - Giulesti Km 0+000-Km 2+500, com.Pietroasa, Jud. Bihor.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 545, 978RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 45.000 leiGarantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Lucrare finantata prin HG 577/1997.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea
Declaratii privind neancadrarea in prevederile art. 181;Certificate constatatoare privindindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusivcele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat(formulare tip eliberatede autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) si care sa fie in termen devalabilitate la data deschiderii ofertelor(sa fie emis cu cel mult 30 zile calendaristice inainte dedata deschiderii ofertelor).Se vor prezenta in original sau copie legalizata;Certificat constatator emis de oficiul regitrului comertului(in original sau copie legalizata) emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca asociatie, sauapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-se va prezenta fisa de informatii generale anexata cu declararea cifrei medii anuale de afaceripe ultimii 3 ani;Bilant contabil pe ultimii 3 ani vizat si inregistrat la Organele competente; precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitateaeconomico-financiara; lichiditate generala; solvabilitate patrimoniala.
Pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze ca a inregistrat profit in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Demonstrarea situatiei economico financiare se realizeaza prin prezentarea unuia sau mai multor documente relevante, cum ar fi: a) declaratii bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional; b) bilantul contabil sau extras de bilant; c) declaratii privind cifra de afaceri globala sau daca este cazul, privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani. In cazul in care operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si prezenta situatia economico - financiara si prin prezentarea altor documente.Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani care va fi mai mare de 9.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca: 1) a incheiat si finalizat in ultimii 5 ani cel putin 2 lucrare similara cu obiectivul supus licitatiei ; Modernizare drumuri;2) lista contractelor de executie lucrari in derulare la data licitatiei, precizandurmatoarele informatii: nume beneficiar, obiectu contractlui, durata contractului, procentulde realizare a lucrarii la data licitatiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru demonstrarea capacitatii tehnice si profesionale se vor prezenta urmatoarele: a) o lista a prinicpalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari: b) informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere; c) o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2009 12:30
Locul: Sediul Consiliului local al comunei Pietrosa.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul privind pietruirea, reabilitarea, modernizarea si/sau asfaltarea drumurilor de interes local clasate si alimentarea cu apa a satelor aprobat prin HG nr. 577/1997.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: Str. Parcul Traian, Nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/426881, Fax: 0259/415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Pietroasa
Adresa postala: Str. Principala, Nr. 253, Localitatea: Pietroasa, Cod postal: 417365, Romania, Tel.0259325817, Email: [email protected], Fax: 0259325817
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2009 15:10