Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - modernizare DC 35 Blaj- Manarade


Anunt de participare numarul 71884/10.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Blaj
Adresa postala: PIATA 1848, NR. 16, ,Localitatea: Blaj, Cod postal: 515400, Romania, Punct(e) de contact: IULIAN TRIF, Tel.0258711949, Email: [email protected], Fax: 0258710014, Adresa internet (URL): www.primariablaj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
modernizare DC 35 Blaj- Manarade
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: extravilanul Municipiului Blaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
modernizare DC 35 Blaj- Manarade
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
modernizare drum comunal DC 35
Valoarea estimata fara TVA: 2, 827, 849RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 20000 lei, platibili prin ordin de plata sau scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitatea de plata : ordin de platafinantare: buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
orice asociere de operatori carora li se atribuie contractul trebuie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea Formular nr. 1Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Formular nr. 3
certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului autorizatie de functionare / altele echivalente- ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA-copie act de inregistraredocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat si la bugetul local ORIGINALE SAU COPII LEGALIZATE valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale+ cifra de afaceri, conform Formularului 4
(cerinte minime de calificare- media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 5655698 lei )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii conform formularului 6
- Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii , conform formularului 7-prezentarea CV-uri pentru personalul responsabil deindeplinirea contractului conform Formularului 8
-Certificate emise de organisme independente care atestarespectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001:2000 sau alte dovezi si documente echivalente care confirma asigurarea calitati
- Certificate emise de organisme independente care atestarespectarea standardelor de management de mediu, respectiv ISO 14001:2004 sau alte dovezi si documente echivalente
- Certificate emise de organisme independente care atestarespectarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale , respectiv OHSAS 18001:1999, sau alte dovezi si documente echivalente
- liste a contractelor, angajamentelor aflate in derulare in momentul deschiderii ofertelor, cu precizarea valorilor, termenelor de finalizare si a beneficiarului;
- experienta similara, conform formularului 8pentru cel mult 3contract de valoare de cel putin50% din valoarea estimata + (copie dupa contractulrespectiv + recomandare( inclusiv de la Inspectoratul in Constructii)- formular 9)(-cerinta minima de calificare)
- Conform formularului D1 (daca nu sunt subcontractanti se va mentiona expres acest lucru in formular)
- Declaratie privind lista principalelor executari de lucrari in ultimii 5 ani Formular nr. 5
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: de la sediul institutieimadalitatea de plata : la caseria institutiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2009 10:00
Locul: Primaria municipiului Blaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba-Iulia
Adresa postala: P-ta I. I. C. Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba-Iulia, jud Alba, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810293, Fax: 0258/810293
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Blaj- biroul de achizitii publice
Adresa postala: Piata 1848, nr. 16, Localitatea: Blaj, Cod postal: 515400, Romania, Tel.0258710110, Email: [email protected], Fax: 0258710014, Adresa internet (URL): www.primariablaj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2009 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer