Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare DC 6 Dobretu- Ionesti Natarai km 0+000 4+460 si Canalizare Sat Dobretu, Comuna Dobretu, Judetul Olt


Anunt de participare numarul 70131/18.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DOBRETU (CONSILIUL LOCAL DOBRETU)
Adresa postala: DOBRETU, Localitatea: Dobretu, Cod postal: 237135, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Comunei Dobretu, Tel.0249456052, In atentia: Radu Marian, Email: [email protected], Fax: 0249456052, Adresa internet (URL): www.primariadobretu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare DC 6 Dobretu- Ionesti Natarai km 0+000 4+460 si Canalizare Sat Dobretu, Comuna Dobretu, Judetul Olt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Dobretu, sat Dobretu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Componenta1 Elaborare proiect tehnic si detalii de executie dupa cum urmeaza: proiect tehnic intocmit in conformitate cu Ordinul 863/2008, detalii de executie, antemasuratori, liste de cantitati, caiete de sarcini pe specialitati, documentatii pentru obtinerea avizelor si a autorizatiei de construirepentru MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 6 DOBRETU IONESTI NATARAI, KM 0+000- C4+46 SI CANALIZARE IN COMUNA DOBRETU, SAT DOBRETU, JUDETUL OLT, conform studiilor de fezabilitate anexate in documentatia de atribuire. Verificarea proiectului tehnic de catre un verificator atestat.Asistenta tehnica pe durata executiei asigurata de proiectant.Componenta 2 Executie lucrari MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 6 DOBRETU IONESTI NATARAI, KM 0+000- C4+46 SI CANALIZARE IN COMUNA DOBRETU, SAT DOBRETU, JUDETUL OLT, in coformitate cu studiile de fezabilitate intocmite.
Nerespectarea solutiilor tehnice din studiile de fezabilitate, constituie motiv de respingere a ofertei ca inacceptabila in conformitate cu art.36/HG 925/2006.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Componenta1: Elaborare proiect tehnic si detalii de executie ( proiectul tehnic va fi intocmit in conformitate cu prevederile Ordinului nr.863/2008, detalii de executie, liste de cantitati, caiete de sarcini pe specialitati, documentatii pentru obtinerea avizelor si a autorizatiei de construirepentru MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 6 DOBRETU IONESTI NATARAI, KM 0+000- 4+460 SI CANALIZARE IN COMUNA DOBRETU, SAT DOBRETU, JUDETUL OLT, conform studiilor de fezabilitate anexate in documentatia de atribuire. Verificarea proiectului tehnic de catre un verificator atestat.Asistenta tehnica pe durata executiei asigurata de proiectant. Sarcinile descrise vor fi realizate pentru fiecare dintre cele doua tipuri de lucrari in parte. Fondurile disponibile sunt:
activitate de proiectare privind canalizarea si epurarea apelor uzate23.306 lei
activitate de proiectare privind modernizare drumuri142.586 lei
Componenta 2 Executie MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 6 DOBRETU IONESTI NATARAI, KM 0+000- 4+460 SI CANALIZARE IN COMUNA DOBRETU, SAT DOBRETU, JUDETUL OLT, in coformitate cu proiectul intocmit
Fondurile disponibile pentru activitatea de executie de lucrari sunt:
canalizarea si epurarea apelor uzate1.697.420 lei
modernizare drumuri4.837.592 lei
Oferta va fi declarata inacceptabila in cazul in care oricare dintre valorile limita, declarate ca fonduri disponibile, este depasita.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 700, 904RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 110000 lei. Garantie de buna executie in procent de 10% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program finantat prin PNDR, masura 322, FEADR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoana juridica sau asociere de persoane juridice.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
DaFidic Cartea Galbena.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele localeCertificat de atestare fiscalaCertificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificatul Unic de Inregistrare FiscalaPersoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii GeneraleCifra medie de afaceri in pe ultimii trei ani de 16000000 leiCopie certificata dupa bilanturile contabile pentru anii 2007, 2006, 2005 inregistrate la DGFPScrisoare de bonitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateExperienta similara: proiectare-canalizare si epurare 22.400 lei si modernizare drumuri 85.600leiexecutie de lucrari - canalizare si epurare1.020.000lei si modernizare drumuri 2.900.000lei
Lista cu principalele proiecte similare in ultimii trei aniLista cu principalele lucrari executate in ultimii cinci aniDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereLista personalului de specialitateDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceDeclaratie prin care ofertantul dovedeste ca a elaborat oferta in conformitate cu cerintelereferitoare la conditiile de munca si protectia muncii.Pentru executie urmatoarele standarde: Certificat ISO 9001 (sau echivalent)Certificat ISO 14001 (sau echivalent)Certificat ISO 18000 (sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
OFERTA FINANCIARA
75%
Descriere:
2.
TERMEN DE PREDARE documentatie pentru obtinere avize, acorduri, autorizatii SI p.a.c. (exprimat in zile calendaristice)
10%
Descriere:
3.
COSTUL DE OPERARE ANUAL AL STATIILOR DE EPURARE
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2848
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.01.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Se ridica de la sediul primariei contra sumei de 1000 lei ce se vor achita la casieria institutiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2009 12:00
Locul: Primaria Dobretu, comuna Dobreu, jud. Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputerniciti ai acestora Reprezentant CRPDRP 4 SV OLTENIA si UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin PNDR, masura 322, FEADR
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0384, Romania, Tel.021/310 4641, Fax: 021/310 4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile , conform prevederilor art. 272, alin. (3) , din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Primariei Dobretu
Adresa postala: Consiliul Local Dobretu, Comuna Dobretu, ,Localitatea: Dobretu, Cod postal: 237135, Romania, Tel.0249/456052, Email: [email protected], Fax: 0249/456052, Adresa internet (URL): www.primariadobretu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2008 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer