Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare DC 62 (L=5,1 km), canalizare si statie epurare ape uzate menajere


Anunt de participare numarul 70488/05.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MIHAI EMINESCU (PRIMARIA COMUNEI MIHAI EMINESCU)
Adresa postala: LOC. IPOTESTI, COM. MIHAI EMINESCU, JUD. BOTOSANI, Localitatea: Ipotesti, Cod postal: 717253, Romania, Punct(e) de contact: Consiliul Local Mihai Eminescu, Tel.0231 512183, In atentia: Gireada Dtru Verginel, Email: [email protected], Fax: 0231 512183
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare DC 62 (L=5, 1 km), canalizare si statie epurare ape uzate menajere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Mihai Eminescu, Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare Pth, DE, docum pt obtinere avize si acorduri, PAC, aist proiectant si executia lucrarilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 8, 165, 091RON
II.2.2) Optiuni
Da
Pt serv/lucr suplimentare/ulterioare se incheie un nou contr cu val de max 50% din val contr initial
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: Lot 1 - 60000lei, Lot 2 - 70000lei; garantie buna executie: 5% din val contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
programul FEADR, Masura 322 - "Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
societati, asociatii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in sit. prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Documenete care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din pct de vedere profesional- persoane juridice/fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Identificare financiara; Informatii privind situatia ec-fin; Informatii generale completand formularele din documentatia de atribuire; Lichiditatea generala trebuie sa fie mai mare de 100%, solvabilitatea patrimoniala mai mare de 30 %; Copie a bilanturilor pe ultimii 3 ani; scrisori de bonitate din partea bancilor; Documente pentru demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare pt realiza cashflow de executie a lucrarii respective pe o perioada de 90 zile in val de min 2.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani; Recomandari de la alti clienti;
Pentru ofertantul Lotului 1 - Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte de aceeasi natura si complexitate cu cea supusa licitatiei;
Pentru ofertantul Lotului 2 - Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte de aceeasi natura si complexitate cu cea supusa licitatiei;
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului;
Ofertantul Lotului 2 va face dovada ca dispune de cel putin 3 sudori (otel si polietilena) autorizati ISCIR;
Ofertantii sa dispuna de RTE si responsabil cu calitatea in domeniu, ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001;
Copie autorizatie a responsabilului cu controlul tehnic de calitate si a responsabilului tehnic cu executia;
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani pt proiectare;
Copii dupa min 3 contracte de aceeasi natura si complexitate cu cea supusa licitatiei in ultimii 3 ani;
Ofertantii activitatilor de proiectare vor face dovada personalului angajat cu carte de munca sau contracte de colaborare pt 2 ingineri specialitatea CFDP si 2 ingineri proiectanti CH sau IC
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.01.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se ridica in urma unei solicitari scrise din partea op econ inainte cu o zi. Plata se face la caseria unitatii sau in cont bancar.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.02.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.02.2009 11:00
Locul: Consiliul Local Com M Eminescu, Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul FEADR, Masura 322 - "Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stravopoleos 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare 6, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720004, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Mihai Eminescu
Adresa postala: Ipotesti, com Mihai Eminescu, Localitatea: Ipotesti, Cod postal: 717253, Romania, Tel.0231 512183, Email: [email protected], Fax: 0231 512183
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2008 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer