Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare DC 68 Tulnici-Coza-Alunu


Anunt de participare numarul 39511/20.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL TULNICI
Adresa postala: Comuna Tulnici, judetul Vrancea, Localitatea: Tulnici, Cod postal: 627365, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA RADUTA, Tel.0237265312, Email: [email protected], Fax: 0237265312
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Local Tulnici
Adresa postala: Comuna Tulnici, judetul Vrancea, Localitatea: Tulnici, Cod postal: 627365, Romania, Punct(e) de contact: Ion Buture, Tel.0742450646, Fax: 0237265312
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare DC 68 Tulnici-Coza-Alunu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sat Coza, comuna Tulnici, judetul Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare DC 68 Tulnici-Coza-Alunu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
45233123-7-Drum secundar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizare dc 68 Tulnici-Coza-Alunu
Valoarea estimata fara TVA: 3, 953, 255RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Grantii solicitate: Grantia de participarein cuantum de 38.000 RONGarantia de buna executie 5% din valoarea contractului prin retineri succesive la platile partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in art.181 din O.U.G. nr.34/2006 si caliatatea de participant la procedura (Formularele 12A , 12B, 12C) ; 2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si local ;
3.Certifiact constatator emis de oficiul registrului comertului ; 4.Autorizatie de functionare/altele echivalente ; 5.Certificat ISO 9001 :2001 (ISO 9001 :2000) ;
Persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in copie.
Capacitatea tehnica poate fi dovedita si de subcontractantii de specialitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil pe ultimii trei ani, rezultatul exercitiului financiar trebuie sa fie pozitiv ; 2.Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani ; 3.cerinta minima : cifra anuala de afaceri pe ultimii trei ani=1.600.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani, conform Formularului nr. 12 F; 2.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii in conformitate cu Formularul nr.12H ; 3.Grafic de timp pentru indeplinirea sarcinilor ; 4.Prezentare CV-uri, calificari ale personalului ce va fi implicat in desfasurarea contractului, completarea Formularuluinr.12 I ; 5.Cerinta minima minim 10 angajati 6. Crinta minima : asigurarea cu un responsabil tehnic ; 7. Completarea Formularului nr. 12G.
Capaciatatea tehnica poate fi dovedita si de subcontractori.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
80%
Descriere:
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata, sau numerar la casieria Consiliului Local Tulnici
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2007 11:00
Locul: Consiliul Local Tulnici
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii/imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104341, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Tulnici
Adresa postala: Comuna Tulnici, judetul Vrancea, Localitatea: Tulnici, Cod postal: 627365, Romania, Tel.0237265312, Email: [email protected], Fax: 0237265312
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2007 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer