Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare DC 72 Charlottenburg - Buzad


Anunt de participare numarul 89142/22.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Bogda (Primaria Bogda Jud. Timis )
Adresa postala: Primaria Bogda, str. Principala nr. 9, Bogda, jud. Timis, Localitatea: Bogda, Cod postal: 307070, Romania, Punct(e) de contact: Dorel Luca, Tel.0256 231230, Email: [email protected], Fax: 0256 234325, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare DC 72 Charlottenburg - Buzad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Judetul Timis, DC 72 Charlottenburg - Buzad
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract pentru executia lucrarilor de modernizare a drumului comunal DC 72 Charlottenburg - Buzad
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop executia lucrarilor de Modernizare DC 72 Charlottenburg - Buzad, conform Caietelor de sarcini si Listelor de cantitati ce fac parte integranta din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 4, 127, 485RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 80 000 lei; Garantia de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, conform art. 44 alin (2) din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor catre stat si contributiilor pentru asigurari sociale de statCertificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, cazier fiscal
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Certificat de inregistrare in scopuri de TVA
Certificat de atestare eliberat de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania, privind atestarea tehnica pentru lucrari de drumuri sau echivalent
Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale (declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani)
Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat: 8 000 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin 1 (un) contract de executie pentru lucrari similare, de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata.Pentru contractele propuse ca experienta similara se vor anexa: - formularul de experienta similara;
- copii dupa contractele de executie;
- procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor, vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii;
- recomandari din partea beneficiarilor.
Certificat ISO 9001 sau echivalent.
Certificat ISO 14001 sau echivalent.
Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat cu contract individual de munca si al cadrelor de conducere in ultimii 3 (trei) ani precum si ale persoanelor responsabile direct pentru executia lucrarilor.
- CV urile, in original, pentru persoanele responsabile cu derularea contractului;
- copie dupa certificatul de atestare tehnico profesionala (RTE);
- copie dupa autorizatia persoanei competente sa desfasoare activitate de control calitate".
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A.1 (un) contract de executie pentru lucrari similare, de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata, a carui valoare sa fie cel putin egala cu 4 100 000 lei fara TVA;B.Dotari: - minim o statie de preparat mixturi asfaltice (proprie sau inchiriata), autobasculante pentru transport mixturi asfaltice dotate cu prelate speciale - min. 3 buc. autobasculante pentru transport materiale de constructii min. 3 buc., matura mecanica min. 1 buc., autospeciala pentru aplicarea emulsiei bituminoase min. 1 buc., repartizator de asfalt cu inspectia tehnica valabila min 1 buc., vibrocompactor cu cilindru lis de cel putin 12 t - min 2 buc., vibrocompactor cu cilindru lis pentru spatii inguste min 1 buc., vibrocompactor cu pneuri de cel putin 8 t min 1 buc., autogreder min 1 buc., buldoexcavator 1 buc., laborator de grad II autorizat ISC sau contract cu un laborator de grad II.C.Personal propus, responsabil cu derularea contractului: Manager de proiect -inginer constructor drumuri si poduri, sef santier inginer specialitatea constructii drumuri si poduri, Responsabil tehnic cu executia atestat, Responsabil cu controlul tehnic de calitate, Personal calificat necesar exploatariimasinilor si utilajelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2009 11:00
Locul: Primaria comunei Bogda
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentat imputernicit, caz in care acesta va face dovada imputernicirii sale
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi pusa la dispozitia oricarui operator economic, care a inaintat o solicitare in acest sens, pe suport magnetic, gratuit, la sediul autoritatii contractante. In cazul solicitarii transmiterii prin posta, operatorii economici vor suporta costurile aferente transmiterii documentatiei.Adresa prin care se solicita punerea la dispozitie a documentatiei de atribuire trebuie sa contina si datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact.In cazul aparitiei unor situatii neprevazute cantitatile de lucrari si durata contractului se pot suplimenta conform reglementarilor in vigoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Sector nr. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA BOGDA
Adresa postala: Str. Principala nr. 9, jud. Timis, Localitatea: Bogda, Cod postal: 307070, Romania, Tel.0256 231230, Fax: 0256 234325
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2009 18:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer