Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare DC25 Rediu-Plevna 1,7 km


Anunt de participare numarul 87173/25.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA REDIU
Adresa postala: CONSILIUL LOCAL REDIU ; COM . REDIU ; JUD. GALATI;, Localitatea: Rediu, Cod postal: 807255, Romania, Punct(e) de contact: ERSILIA DIACONU, Tel.0236/330049;0236/330355, Email: [email protected], Fax: 0236/330355, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare DC25 Rediu-Plevna 1, 7 km
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Rediu judetul Galati
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare DC25 Rediu-Plevna 1, 7 km conform proiectului tehnic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total lucrari: conform caietelor de sarcini - conform listelor de cantitati
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 80.000 lei si garantia de buna executie 10% din valoarea contractului de lucrari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale (HG 577), cu modificarile si compl. ulterioare, constituite la nivelul bugetului local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea contractului de asociere conform legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr.34/2006;Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul anexat; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor (in original sau copie legalizata); Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului (copie stampilata de societate);
Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant valabil la data deschiderii; (original sau copie legalizata) ;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale in termen de valabilitate la data deschiderii;(original sau copie legalizata) ;Cazier fiscal / certificat echivalent-pentru persoane juridice straine in conformitate cu H.G. 31 / 2003, emis cu maxim 15 zile, inainteadatei limita de depunere a ofertei (in original sau copie legalizata) ;
Certificatul de atestare privind indeplinirea obligatiilor catreFondul pentru mediu, in original sau copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentareabilanturilor contabile dela fineleanilor2006, 2007si2008 ( la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008)vizate si inregistrate de organele competente (copie legalizata);Fisa de informatii generale ;Informatii privindcifra de afaceri medie anuala din constructii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri din constructii pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat 8.000.000 lei. Ofertantul va depune copii ale paginilor relevante din certificatele de plata (facturi de constructii si montaj);rezultatele exercitiilor financiare pe ultimii trei ani(2006, 2007si 2008) sa fie pozitive;Media pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008)a indicatorului financiar lichiditate generala sa fie minim 100%;Ofertantul trebuie sa anexeze un document emis de banca, prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma de 4.000.000 lei privind realizarea obiectivului de investitii a carei executie va fi incredintata in urma adjudecarii prezentei proceduri de achizitie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica;Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti;Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat;Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului insotita de fisa tehnica a fiecarui utilaj;Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, completata conform modelului din formularesi a anexei acestuia;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani de catre ofertanta cel putin un contract similar de executie lucrari de drumuri, finalizat, cu valoare de minim 4000000 lei exclusiv TVA, fiind insotit de fisa de experie similara, copie contract, proces verbal de receptie la terminarea lucr si rec de la benef;Statie de asfalt cu capacit de minim 160to/h, raport de inspe si autoriz de mediu pe amplasament, certific de conformit in termen de valab emis de un organism acreditat pentru toate mixturile asfaltice necesare in lucrare minim 1 buc.Prezentarea dotarii de laborator si testare proprii autorizate sau a contractelor de colaborare cu laboratoare autorizate ISC(minim laborator de gradul II)care sa permita efectuarea tuturor incercarilor si verificarilor autorizate de ISC, necesare in lucrare minim 1 buc;Finisor pentru asternerea asfaltului cu raport de inspectie minim 2buc; Cilindri compactori cu raport de inspectie minim 2 buc;Echipament pentru sapaturi cu raport de inspectie min 2 buc;Autogudronator pentru emulsie cu raport de inspectie min 1 buc; g.Autobasculante de=16 to min 6buc;Autogreder min 2 buc;incarcator min 2 buc, freza min 2 buc. Pentru asigurarea optima amanagementului contractului operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are angajat cu contract de munca sau contract de colaborare: min 2 ingineri(subingineri) in specialitatea constructii de drumuri(CFDP), min 1 responsabil atestat RTE in lucrari de drumuri, min 1 responsabil atestat CQ, numit prin decizie, pentru lucrari de drumuri si min un sef santier inginer CFDP cu atestat de inspector protectia muncii avand vechime minim 5 ani in domeniu. Standardul privind angajarile cu raspunderi sociale SA 8000:2008;standardul de management de mediu ISO 14001:2004 pentru lucrari dedrumuri sau echivalentul lui ;standardul privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS18001:2007 pentru lucrari de drumuri sau echivalentul lui;Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2001pentru lucrari de drumuri sau echivalentul lui;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2009 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2009 11:00
Locul: Primaria comunei Rediu judetul Galati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate un reprezentant pentru fiecare op economic insotit de imputernicire si copie BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus , nr. 6 , Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.40213104641, Fax: 40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: str. Brailei nr. 153, judetul Galati, Localitatea: Galati, Cod postal: 806352, Romania, Tel.0236.460.227, Fax: 0236.460.469
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul de achizitii publice din cadrul Primeriei Rediu
Adresa postala: Primaria comunei Rediu judetul Galati, Localitatea: Rediu, Cod postal: 807255, Romania, Tel.0236330355, Fax: 0236330355
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2009 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer