Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DC37 KM 0+000-8+300 DOBRIC (DJ171)- CICEU POIENI JUD. BISTRITA-NASAUD


Anunt de participare numarul 48305/01.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Caianu Mic (Consiliul Local al comunei Caianu Mic)
Adresa postala: str Principala, nr 100, Localitatea: Beclean, Cod postal: 427025, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Malutan, Tel.0263/ 347000, Email: [email protected], Fax: 0263/ 347000
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DC37 KM 0+000-8+300 DOBRIC (DJ171)- CICEU POIENI JUD. BISTRITA-NASAUD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA CAIANU-MIC
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ASFALTARE DRUM COMUNAL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM LISTELOR DE CANTITATI DE LUCRARI ANEXATE
Valoarea estimata fara TVA: 5, 470, 022RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
30000 RON. Scrisoare de garantie bancara, numerar la caseria unitatii, ordin de plata sau fila de CEC. Contul de garantii este RO31TREZ1025006XXX000063
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI CONFORM HG 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE SUB FORMA LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
COMPLETARE FORMULAR ANEXA A1- PREZENTARE DECLARATIE PRIVIND NEANCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181 DIN OUG 34/2006- PREZENTARE CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR, TAXELOR SI CONTRIBUTIILOR DE ASIGURARI SOCIALE CATRE BUGETELKE COMPONENTE ALE BUGETULUI GENERAL CONSOLIDAT, IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE LEGALE IN VIGOARE SAU TARA IN CARE ESTE STABILIT. CERTIFICAREA OBLIGATIILOR DE PLATA SUS MENTIONATE TREBUIE SA FIE VALABILE LA DATA LICITATIEI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVIND SITUATIA FINANCIARA- BILANT CONTABIL- INFORMATII ORIVIND CIFRA DE AFACERI- SOLVABILITATEA PATRIMONIALA- LICHIDITATE GENERALA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
COMPLETARE FORMULAR ANEXA B1- BILANT 2007- COMPLETARE FORMULAR ANEXA B2- CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI IN VALOARE DE MINIM DE 7.000.000 RON- VALOARE INDICATORULUI SOVABILITATE SA FIE MAI MARE SAU EGAL CU 30%(PE ANUL 2007)- VALOAREA INDICATORULUI LICHIDITATE SA FIE MAI MARE SAU EGAL CU 100%(PE ANUL 2007)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI IN ULTIMII 5 ANI- FISA EXPERIENTA SIMILARA- DECLARATIE PRIVIND ECHIPAMENTELE TEHNICE, UTILAJE, INSTALATII- INFORMATII PRIVIND PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE SI DE ASIGURARE A CALITATII- INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII- INFORMATII PRIVIND ASOCIATII- STANDARDELE DE ASIGURARE A CALITATII
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
COMPLETARE FORMULAR D, MINIM TREI LUCRARI EXECUTATE- COMPLETAREA FORMULAR B3 c.f. ANEXA- INCHEIEREA SI INDEPLINIREA IN ULTIMII CINCI ANI A CEL MULT TREI CONTRACTE A CAROR VALOARE INSUMATA EGALA SAU MAI MARE DECAT O VALOARE MINIMA IMPUSA DE 2.700.000 RON SI AL CARUI OBIEC A FOST EXECUTIA UNOR LUCRARI SIMILARE. VALOAREA VA FI EXPRIMATA IN RON SI ECHIVALANT EURO. PENTRU LUCRAREA PREZENTATA CA SI EXPERIANTA SIMILARA SE VOR PREZENTA: contract de executie, proces verbal de receptie la terminarea lucrarii(ce va contine valoare finala a lucrari) si recomandare din partea beneficiarului.- COMPLETARE FORMULAR E ANEXAT. Declaratie care contine informatii privind dotariile specifice, utilaje, echipament tehnic, baze de productie si alte mijloace fixe pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, respectand prevederile CAIETULUI DE SARCINI. Se va mentiona daca acestea sunt asigurate din dotare proprie si/sau prin contracete de inchiriere- COMPLETARE FORMULAR F ANEXAT. Declaratia contine informatii privind nr. mediu in ultimile 12 luni a personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrului de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului- ASIGURAREA UNUI RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA CARE SA FIE ATESTAT IN DOMENIUL OBIECTIVULUI SUPUS LICITATIEI, ATESTAT DOVEDIT CU CERTIFICAT DE ATESTARE TEHNICO PROFESIONALA INSOTIT DE LEGITIMATIA AVIZATA LA ZI- LISTA CUPRINZAND SUBCONTRACTANTII, INSOTITA SI DE ACORDURILE DE SUBCONTRACTARE CU SPECIFICAREA DIN PUNCT DE VEDERE FIZIC SI VALORIC A LUCRARILOR SUBCONTRACTATE(Formularul D din ANEXA)- LISTA ASOCIATIILOR(DACA ESTE CAZUL)- DOCUMENT CARE SA ATESTE CALIFICARE SISTEMULUI DE MANAGEMENT CALITATE IN CF. ISO 9001 SAU ECHIVALENT- AUTORIZAREA STATIEI SI/SAU ATESTATUL TEHNIC AL INSTALTIEI DE PREPARAT EMULSIE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2008 12:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI CAIANU-MIC, Str. principala, nr.100, jud. Bistrita-Nasaud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stravropoleot, nr.6, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC DIN CADRUL CONSILIULUI JUDETEAN BISTRITA-NASAU
Adresa postala: Piata Petru Rares nr.1-2, camera 62, Localitatea: BISTRITA, Cod postal: 420080, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2008 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer