Licitatie Publica - Modernizare DC71 Colti-Alunis, comuna Colti, judetul Buzau
Anunt de participare numarul 37540/29.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Colti (Primaria Comunei Colti)
Adresa postala: comuna Colti, judetul BUZAU, Localitatea: Colti, Cod postal: 127105, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel.0238/522501, In atentia: ILIE SAVA, Email: [email protected], Fax: 0238/522501, Adresa internet (URL): -, Adresa profilului cumparatorului: -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare DC71 Colti-Alunis, comuna Colti, judetul Buzau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DC71 satele Colti si Alunis, comuna Colti, judetul Buzau.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de modernizare a drumului comunal DC71 Colti-Alunis, comuna Colti, judetul Buzau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
proiectarea si executarea lucrarilor de reabilitare si modernizare a drumului comunal DC71 Colti-Alunis, comuna Colti, judetul Buzau
Valoarea estimata fara TVA: 3, 414, 482RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
30.000 lei, cu scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contractul este cofinantat prin programul Sapard si bugetul national.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere; - Declaratie de conformitate cu prevederile Legii nr. 161/2003; - Certificat privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, in original sau in copie legalizata; - Certificat constatator plata impozitelor si taxelor catre bugetele locale, in original sau in copie legalizata; - Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa tribunal - autorizatia de functionare pentru persoane fizice; - copie dupa certificatul de inregistrare; - copie dupa actul constitutiv (contractul de societate sau statutul societatii).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cifra medie de afaceri; - Bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2005, 31.12.2004, vizate si inregistrate de organele competente; - Contracte de referinta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul trebuie sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie de afaceri globala de minim 6000000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale; - Informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti; - Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani; - Declaratie privind dotarile de natura tehnica de care dispune ofertantul; - Respectarea standardelor de calitate; - Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa fi executat cel putin un contract de lucrari similare in valoare de minim 1000000 RON. Operatorul trebuie sa faca dovada existentei a cel putin unui responsabil tehnic cu executia si unui responsabil cu calitatea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2007 11:00
Locul: Sediul Primariei comunei Colti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii ministerului de finante si observatori CRPDRP si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Operatorii pot formula contestatie in cel mult 5 zile de la luarea la cunostinta cu privire la actul/lipsa actului ce face obiectul contestatiei.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Colti
Adresa postala: comuna Colti, judetul Buzau, Localitatea: Colti, Cod postal: 127105, Romania, Tel.0238/522501, Email: [email protected], Fax: 0238/522501, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2007 16:04