Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare de strazi si drumuri comunale in comuna Unirea, judetul Alba


Anunt de participare numarul 21041/27.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA UNIREA (CONSILIUL LOCAL UNIREA)
Adresa postala: STRADA MURESULUI NR.596, Localitatea: Unirea, Cod postal: 51775, Romania, Punct(e) de contact: CRISTINEL IOAN METEA, Tel.0258-876151, Email: [email protected], Fax: 0258-876151, Adresa internet (URL): primariaunireaalba.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
CONSILIUL LOCAL
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: drumuri
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare de strazi si drumuri comunale in comuna Unirea, judetul Alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: MAHACENI, UNIREA, DUMBRAVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Drumul comunal DC 85 : DN1- DUMBRAVA, km 0+000-2+400
2. Drumul comunal DC 86 : DN1- MAHACENI, km 0+000-3+200
3. Strazi : Traian L=2050 m, Scolii L=750 m, Uiorii L=260m
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
bugetul proiectului: 3323750 ron, distribuiti pe : amenajari pentru protectia mediului, cheltuieli pentru investitia de baza, organizare de santier, probe tehnologice.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 323, 750RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea suplimentara de noi activitati cuprinzand cheltuieli diverse si neprevazute
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.09.2007 pana la 31.01.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 50000 RONGARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
conform procedurilor aplicate proiectelor finantate prin SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii ofertantul are obligatia, conform art.44 din OUG 34, de a preciza partile din contract care se subcontracteaza si datele de recunoastere a subcontractantilor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
termen maxim de executare a contractului :31.01.2008, Plata se face in trei transe.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul trebuie sa detina:
- certificat de imatriculare ORC,
- autorizatii de functionare, - statut,
- contract de societate,
- act constitutiv al societatii,
- sa nu fie in stare de faliment sau lichidare,
- activitatile sale comerciale sa fie nu suspendate,
- dovada casi-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilorla asigurarile sociale catre buget,
-nu a fost condamnat in ultimii trei ani prin hotarare definitiva a unei instante,
- sa nu prezinte informatii false la solicitarea autoritatii contractante
- cazier judiciar
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil auditat pe ultimii 3 ani
- solvabilitate patrimoniala
- lichiditate generala
- cash flow
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
sa fie pozitiv>30%>100%>35%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista lucrarilor executate , insotite de certificate de buna calitate
- personal tehnic de specialitate , studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului
- efective medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
- utilaje, instalatii si echipamente tehnice ale firmei- certificate prin care se atesta respectarea unor standarde de calitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: depunerea la casieriea costului documentatiei sau fila CEC avalizata de banca
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2007 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti autorizati ai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora precum si observatori CRPDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM SAPARD, MASURA 2.1
VI.3) Alte informatii
VIZITA IN TEREN SE FACE IN 23.07.2007
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC BUCURESTI
Adresa postala: Strada Stravopoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-2104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei, nr.107-111, sectorul 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021-332.35.64, Email: [email protected], Fax: 021-332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL UNIREA
Adresa postala: strada Muresului nr.596, judetul Alba, Localitatea: Unirea, Cod postal: 517775, Romania, Tel.0258-876151, Email: [email protected], Fax: 0258-876236, Adresa internet (URL): www.primariaunireaalba.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2007 17:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer