Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Modernizare DJ 291D, km 18+000 ? 31+000 CRISTINESTI ? SUHARAU ? OROFTIANA?


Anunt de participare numarul 112489/07.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710236, Romania, Punct(e) de contact:  Otilia Moruz-manager proiect; Camelia Cojocaru-sef serviciu achizitii publice;Viorel Tiganasu-responsabil achizitii, Tel. 0231/514712, int.5103, 4111, 4141, In atentia:  d-nei Antonela Patrascu ? director executiv, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0231/514715, Adresa internet (URL):  www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Modernizare DJ291D, km 18+000 ? 31+000 CRISTINESTI ? SUHARAU ? OROFTIANA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatile Cristinesti, Suharau, Oroftiana, Judetul Botosani, Regiunea Nord-Est
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop realizarea lucrarilor la obiectivul ?Modernizare DJ291D, km 18+000 ? 31+000 CRISTINESTI ? SUHARAU ? OROFTIANA?
Lucrarile de executie se vor desfasura conform Proiectului tehnic nr.79/2007 actualizat iulie 2010, caietelor de sarcini pe specialitati si a detaliilor de executie, aferente proiectului tehnic respectiv.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total lucrari : Conform Proiectului tehnic nr.79/2007 actualizat iulie 2010, caietelor de sarcini pe specialitati si a detaliilor de executie, aferente proiectului tehnic respectiv.Scopul contractului: ?Modernizare DJ291D, km 18+000 ? 31+000 CRISTINESTI ? SUHARAU ? OROFTIANA?
Valoarea estimata fara TVA: 28, 767, 975RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantii de participare: - Da, in suma de 575.000, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. POR 2007-2013, Axa Prioritara 2, DMI 2.1; 2. Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea-form. 12A;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-form. 12B; - certificate valabile la data deschiderii ofertelor, de la D.G.F.P. si Primarie; -declaratie cu istoricul litigiilor pe ultimii 5 ani-anexa 5; -certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-anexa 7;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura-form. 12C; - Certificat de inregistrare (CUI), de la O.R.C.;
- certificat constatator de la ORC din care rezulta ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice, certificat de inregistrare emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale: Anexa nr. 2; bilanturile pe anii 2007, 2008, 2009 insotite de anexele aferente, rezultatul ultimului exercitiu financiar sa fie pozitiv; -asigurari: executantul lucrarilor (ofertantul castigator) va avea bligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde TOATE RISCURILE ce ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice. In acest sens, la deschiderea ofertelor, ofertantii vor prezenta un pre-contract, sau un acord, sau altele echivalente din partea unei companii de asigurari autorizate, din care sa rezulte ca in cazul in care va fi desemnat castigator, se va incheia polita de asigurare solicitata.
- se vor prezenta declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau are ca surse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace (Scrisori de bonitate din partea bancilor) suficiente pentru a realiza executarea lucrarii. Ofertantul trebuie sa anexeze un document emis de banca prin care se confirma, pe baza situatiilor financiar-contabile la zi, accesul la facilitati de credit in suma de 500.000, 00 lei, privind realizarea obiectivului de investitii a carui executie va fi incredintata in urma adjudecarii prezentei proceduri de achizitie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2007, 2008 si 2009): 57.500.000, 00 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-decl priv lista princip lucr exec in ultimii 5 ani-form12F;
-lista contr in derulare, daca exista;
-prezentare autorizatie eliberata de A.N.R.E. pentru proiectare si executie instalatii electrice de medie si joasa tensiune, valabila la data deschiderii ofertelor, in copie legalizata.-decl priv util si echip de care dispune op ec pt indepl contr-Form12H: -buldozere, incarcatoare frontale, excav, autogred, cisterne apa, betoniere, cil compactor cu fete netede, cil compactor pe pneuri, repartizator mixt asf, auto transp mat acop cu prelate speciale conform SR 7970 si SR 174-2, vibrator pentru betoane, statie betoane, statie mixturi asfaltice la o dist optima care sa permita punerea in opera a mat conf cerintelor de calitate, autocisterna transp bitum si emulsii, lab de incerc gr. II autorizat;
-decl priv efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere-Form12I;
-pers angajat si de spec resp pentru exec lucr: -sef santier;
-resp tehnic cu executia;
-resp cu asig calitatii(CQ);
-respons protectia muncii autorizat cf legii;
-personal autorizat ANRE ? pentru proiectare si executie instalatii electrice de medie si joasa tensiune -Decl pe propria rasp priv respect regulilor oblig ref la cond de munca si de prot a muncii Form 12J; ;
-ISO9001/2001, ISO14001/2005, OHSAS18001/2004 sau echiv;
-subcontractare -decl priv partea/ partile din contr ce se indep de subcontractanti ?form.12G?decl subcontractanti?;asociere: ?Lista cuprinzand asociatii? si acordurile de asociere?form.D1.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract similar, cu o valoare de contractare de minim 14.000.000 lei, avand ca obiect lucrari de modernizari / reabilitari de drumuri cu imbracaminte asfaltica .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Calitativ
40%
Descriere: Componenta calitativa
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12419
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Botosani, cam. 420
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa Prioritara 2; DMI 2.1
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere faptul ca atasarea in SEAP a Sectiunii III(caiet de sarcini, liste de cantitati si planse)din Documentatia de atribuire, nu este posibila din motive tehnice(fisierele nu pot fi comprimate prin arhivare sub 5MB, capacitate permisa pentru atasare pe SEAP), in conformitate cu OUG nr.34/2006 art.40 alin(2), in situatia in care atasarea documentatiei de atribuire in SEAP nu este posibila din motive tehnice, autoritatea contractanta are obligatia de a pune la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens sau, dupa caz, caruia i s-a transmis o invitatie de participare a unui exemplar din documentatia de atribuire, pe suport hartie ori pe suport magnetic.Sectiunea III(caiet de sarcini, liste de cantitati si planse) se ridica gratuit de la sediul Consiliului Judetean Botosani, Piata Revolutiei nr.1-3, cam.414. In SEAP s-au atasat sectiunile I, II, IV si V din Documentatia de atribuire.Cu privire la garantia de participare la procedura de atribuire mentionata, indiferent de modalitatea de constituire (a se vedea Fisa de date a achizitiei), precizam urmatoarele: -in conformitate cu prevederile art. 278 1, alin. 1, lit. c) din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, in raport de valoarea estimata a contractului de achizitie publica ce urmeaza a fi incheiat care este de 28.767.975, 00 lei fara TVA, in caz de contestatie si in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, suma de 10.436, 79 lei (zecemiipatrusutetreizecisisaseleisisaptezecisinouabani) din suma constituita drept garantie de participare la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica mentionat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  str. Stefan Cel Mare, nr.62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. str. Stefan Cel Mare, nr.62 , Localitatea: , Cod postal: , Romania , Tel.0230/215383, 0230/216321, Fax:  0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710236, Romania, Tel. 0231/514712, Email:  [email protected], Fax:  0231/514715, Adresa internet (URL):  www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2010 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer