Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare Dj 105G Sadu - Rau Sadului - Sadurel km 21+250 - 41+425


Anunt de participare numarul 97974/15.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SIBIU
Adresa postala: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Punct(e) de contact: Radu Ganea, Tel.0269-217733, Email: [email protected], Fax: 0269-218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare Dj 105G Sadu - Rau Sadului - Sadurel km 21+250 - 41+425
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Dj 105G Sadu - Rau Sadului - Sadurel km 21+250 - 41+425
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare Dj 105G Sadu - Rau Sadului - Sadurel km 21+250 - 41+425
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizare Dj 105G Sadu - Rau Sadului - Sadurel km 21+250 - 41+425
Valoarea estimata fara TVA: 41, 003, 170RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
82 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 800.000 lei prin scrisoare de garantie, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul proiectului - "Modernizare Dj 105G Sadu - Rau Sadului - Sadurel km 21+250 - 41+425"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ofertant/asociere/subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG34/2006Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (stat si locale)in termen de valabilitate si fara datoriiCertificat cazier fiscal original sau copie legalizataCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor cu cod CAEN 4211 Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilorCertificat de atestare pentru executia lucrari de drumuri, poduri si constructii aferente eliberat de Asociatia Profesionala de drumuri si Poduri din Romania.certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil2. Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta bilantul contabil pe ultimii trei ani financiari (2006, 2007, 2008) impreuna cu cel de la 30.06.2009 insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente. Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri pentru ultimii trei ani (2006, 2007, 2008). Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie de minim 40.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani situatia contractelor aflate in derulare2. Experienta similara3. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii4. Informatii privind personalul- 1 Coordonator proiect inginer de drumuri absolvent cu diploma de licenta in doemniul respectiv, cu cel putin 6 ani experiente in derularea unor proiecte similare ca natura, marime si complexitate dovedind implicarea in cel putin 2 contracte intocmite pe baza conditiilor contractuale FIDIC.- 1 Responsabil tehnic cu executia lucrarilor copie atestat MLPAT (sa avizeze obiectul procedurii) cu valabilitate la data deschiderii ofertei precum si copie dupa contractul de munca sau de prestari servicii incheiat cu operatorul economic- 1 persoana autorizata pentru respectarea si aplicarea standardului de asigurare a calitatii in constructii, copie atestat (sa vizeze obiectul procedurii) cu valabilitate la data deschiderii ofertei si copie dupa contractul de munca sau de prestari servicii incheiat cu operatorul economic- 1 inspector de specialitate protectia muncii, copie atestat cu valabilitate la data deschiderii ofertei si copie dupa contractul de munca sau de prestari servicii incheiat cu operatorul economic5. Informatii privind subcontractanti /asociatii6. SR EN ISO 9001 :2001 (ISO 9001 :2000) sau altele echivalente- pentru activitati de constructii drumuri- in termenul de valabilitate mentionat de emitent7. SR EN ISO 14001 :2005 (ISO 14001 :2004) sau altele echivalente - pentru activitati de constructii drumuri - in termenul de valabilitate mentionat de emitent8. OHSAS ISO 18001 :2004 sau echivalent, in termenul de valabilitate mentionat de emitent sau altele echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta contracte care sa aiba ca obiect executia unor lucrari de infrastructura rutiera similare cu cele supuse licitatiei. Plafonul valoric aferent experientei similare trebuie sa fie cel putin egal cu 20.000.000 lei. Plafonul valoric poate fi indeplinit prin prezentarea a maxim 3 contracte de lucrari similare realizate in ultimii 5 ani (contracte semnate si finalizate din 2005 inclusiv pana in prezent. Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei urmatoarelor masini, utilaje, echipamente: - autobasculante pentru transport mixturi asfaltice. Acestea trebuie sa fie acoperite cu prelate speciale conform SR 7970 si SR 174-2 si sa aica Inspectia tehnica periodica la zi si licente de transport - autospeciala pentru aplicarea emulsiei bituminoase cu raportul de inspectie tehnica valabil, realizat de catre un organism acreditat - repartizor de asfalt cu raportul de inspectie tehnica valabil, realizat de catre un organism acreditat - vibrocompactoare cu raportul de inspectie tehnica valabil, realizat de catre un organism acreditat - autogreder cu raportul de inspectie tehnica valabil, realizat de catre un organism acreditat - buldozer cu raportul de inspectie tehnica valabil, realizat de catre un organism acreditat - buldoexcavator cu raportul de inspectie tehnica valabil, realizat de catre un organism acreditat - statie de livrari mixturi asfaltice agrementata tehnic cu capacitate de minim 80t - laborator de incercari minim gr. II Masinile si utilajele pentru aceasta lucrare trebuie sa posede inspectiile tehnice periodice, respectiv rapoartele de inspectie eliberate de organele abilitate in conformitate cu ordinul MLPAT nr. 337/N/2000 si a HG 2139/2004 - Autorizatie emisa de catre Agentia pentru Protectia mediului pentru functionarea statiei de mixturi asfaltice, valabila la data deschiderii ofertelor; - Dovada ca are in dotare proprie statia de mixturi asfaltice ori copia contractului de furnizare mixturi exclusiv pentru aceasta lucrare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorii economici trebuie sa fie inscrisi in SEAP. Se va organiza o singura runda de licitatie electronica.Toti participantii vor fi anuntati cu 2 zile inainte despre data licitatiei electronice
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2010 10:00
Locul: la sediul Consiliului judetean Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti/imputerniciti ai ofertantului, observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul operational Regional 2007 2013, Axa prioritara 2, Domeniu major de interventie 2.1 a proiectului "Modernizare Dj 105G Sadu - Rau Sadului - Sadurel km 21+250 - 41+425"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Durata prezentului contract va fi de 82 luni din care : 21 luni durata maxima de executie a lucrarii 60 luni perioada de garantie a lucrarii 1 luna - receptiile
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Sibiu
Adresa postala: B-dul Victoriei nr.11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.0269-217104, Fax: 0269-217702, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu legislatia in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN SIBIU - COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: str. G-ral Magheru 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Tel.0269-217733, Email: [email protected], Fax: 0269-218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2010 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer