Licitatie Publica - Modernizare DJ 208H Padureni ? Cosula ? Buda, km 34+150 ? 39+150
Anunt de participare numarul 140845/03.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Cojocaru Camelia ? Serviciul Achizi?ii Publice; Dascalescu Lacramioara ? responsabil achizi?ie, Tel. +40 231514712/4111/4141/5131, In atentia: d-luiCatalin Savescu ? manager proiect, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritati locale
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare DJ 208H Padureni ? Cosula ? Buda, km 34+150 ? 39+150
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Jud Botosani, Localitatile Padureni, Cosula, Buda
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de constructie pentru ?Modernizare DJ 208H Padureni ? Cosula ? Buda, km 34+150 ? 39+150? cuprind urmatoarele categorii de lucrari: -Terasamente: Sapaturi;Umpluturi;Pregatirea platformei;
-Structura rutiera: Strat anticontaminator din geotextil netesut filtrant; Strat de fundatie inferioara din balast; Strat de fundatie superioara din agregate stabilizate cu ciment;Strat de baza din anrobat bituminos AB 1; Strat de legatura din beton asfaltic BADPC 25; Strat uzura dinBAPC 16;Acostamente din balast stabilizat ;Emulsie cationica;Scurgerea apelor: Santuri neprotejate;Santuri betonate L = 0, 5 m;Podete tubular transversale D= 800, L=10 m;Timpane din beton;Camera de cadere si largire podet;Decolmatare podete;
-Consolidari: Parapeti pe fundatie adancita;Ziduri de sprijin cu He = 2, 0 ? 3, 0 m;
-Siguranta circulatiei: Semnalizare verticala (borne, semne de circulatie, etc.)Semnalizare orizontala (marcaje longitudinale si transversale) Parapeti pe fundatie izolata;Amenajare intersectie cu DN 28B;
-Drumuri laterale;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Modernizare DJ 208H Padureni ? Cosula ? Buda, km 34+150 ? 39+150? finantat prin Programul Operational Regional
Valoarea estimata fara TVA: 10, 453, 062.98RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP se va constitui conf. H.G. 925/2006 art 86 prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in cond lg de o soc.bancara ori de o soc.de asig, care se prezinta in orig. GP const prin OP se va vira in cont RO90TREZ1165006XXX000267 la Trez Botosani ? CF 3372955. Indif de mod de emitere a OP-ului (pe suport de hartie sau electronic), acesta va avea confirmarea platii de catre banca emitenta (stampila bancii) sau extras de cont al ofertantului pina la data deschiderii ofertelor. In caz contrar of va fi respinsa la deschidere. Cuantumul GP este de 200.000 lei. Per de valab GP ? 120 zile calendaristice ? de la data lim de primire a of. Suma ce va fi retinuta de aut.contr in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de CNSC va fi de 8605, 30 lei. GP se va restitui in conf. cu HG 925/2006, art.88. . GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in orig si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul in care GP este depusa in alta moneda decat lei, se va face echivalenta leu/valuta la o data cu cel mult 5 zile inainte de data limita a depunerii ofertelor. Op. Ec va face conversia leu/valuta astfel incat suma in lei rezultata sa fie cel putin egala cu 200.000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui conf.art.90 din HG 925/2006. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractorul are obligatia de a deschide la Trezoreria mun. Botosani un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Leg nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin.3, lit.b din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, local si fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.1A). Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator si asociati daca este cazul.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Conditie de calificare : Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .
Modalitatea de indeplinire: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2A, la care se vor anexa:
b)Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general), din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.
c)Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezenta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Documentele vor fi prezentate si de asociati daca este cazul. Dupa caz, documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c exponent 1 si d. Autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora, cu exceptia ofertantilor care prezinta inlesniri de plata aprobate de catre organele competente in domeniu). Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Documentele vor fi prezentate si de asociati daca este cazul.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Modalitatea de indeplinire - Declaratia semnata de reprezentantul legal (completare Formular - nr. 5A) Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) va completa declaratia.4.Declaratie Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 6A) Operatoruleconomic, inclusiv asociatii, trebuie sa completeze acest formular.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 exponent 1.Modalilatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 7A). Declaratia va fi prezentata si de asociati, subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul. Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Florin Turcanu -Presedinte, Radu Judele- administrator public al judetului, Antonela Patrascu - director executiv, Magda Didii - director executiv-Directia Buget-Finante, Camelia Cojocaru - sef serviciu, Marian Amalia- director executiv, Monica Curcan - sef serviciu, Otilia Moruz - sef serviciu, Catalin Savescu - manager proiect, Gherasa Octavian ?asistent manager, Dascalescu Lacramioara -responsabil achizitii, Mocanu Iolanda ? responsabil tehnic, Sau Margareta-responsabil tehnic, Neagu Radu Ionut-responsabil juridic proiect, consilierii judeteni: Achitei Vasile-Cristian, Alecsandru Gabriel-Augustin, Alexandru Maria-Luiza, Anitulesei Mihai, Arosoaie Lucian-Dinu, Arosoaie Mihai, Barbacariu Silviu, Bogdan Marius-Nicolae, Borcea Nicolo-Valentin, Bulgaru Florin-Dan, Ciobanu Ioan, Ciustea Dorin, Costea Ioan-Mircea, Dascalescu Corneliu-Bogdan, Dumitrascu Vasile, Federovici Doina-Elena, Hrimiuc Dinu-Romeo, Marian Sergiu, Mihalache Sebastian, Patrauceanu Constantin-Neculai, Paval Paul-Ioan, Radauceanu Petre, Rotaru Razvan-Ilie, Sorescu Gheorghe, Suhareanu Andreea-Codruta, Tacu Ionel, Tupilus Petre, Vacariu Verginel, Vamvu Emilian, Vazdoaga Gheorghe, Zmau Dumitru Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.
Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.
Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale / reale la data limita de depunere. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .
Persoane juridice/fizice straine :
Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractuluiDocument care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind cifra de afaceri.Media cifrei de afaceri globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) in ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 20.000.000 lei. (minim 10.000.000 lei in cazul IMM) .Prezentare documente din care sa reiasa informatii cu privire la cifra de afaceri. Documentele se vor prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul.NOTA: Valorile vor fi exprimate in lei si euro. Convertirea in lei, pt ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Centrala Europeana pt anul prestarii contractului, astfel: ANUL/curs leu/Euro: 2009/4, 2399; 2010/4, 2122; 2011/4, 2391. Pt anul in curs: transformarea in Euro se va face la cursul mediu stabilit de BCE pt luna anterioara depunerii ofertei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Eu sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BCE (www.ecb.eu).
2.Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii, linii de credit ori alte mijloace financiare pentru minim 3 (trei) luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 2.200.000 lei.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta un tabel centralizator cuprinzand experienta tuturor membrilor asocierii.
2.Experienta similara: Ofertantul, operator economic a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin un contract de lucrari de modernizare de drumuri, in valoare de minim 10.400.000 lei fara TVA.Pentru conversia in lei, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu stab de Banca Centrala Europeana pt anul executarii contractului, astfel: ANUL/CURS leu/Euro: 2007/3, 3378, 2008/3, 6839, 2009/4, 2399; 2010/4, 2122; 2011/4, 2391. Pt anul in curs: transformarea in Euro se va face la cursul mediu stabilit de BCE pt luna anterioara depunerii ofertei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Eu sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab de BCE (www.ecb.eu).Ofertantul va prezenta doc. doveditoare din care sa rezulte valoarea lucrarilor executate si duse la bun sfarsit.
continuare 2-Doc. vor fi prezentate in copie lizibila certificata "Conform cu originalul", purtand stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic care a realizat experienta similara.Fisele deexperienta similara vor fi insotite de certificari de buna executie. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestea sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de asociat/subcontractant se va prezenta acordul de asociere, contractul de subcontractare din care sa reiasa partea de contract pe care a executat-o, precum si valoarea aferenta acesteia. Recomandarile si contractele aferente lucrarilor din afara Romaniei se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.
3.Informatiiprivind dotarile specifice.
Ofertantul trebuie sa dispuna de minim urmatoarele utilaje si instalatii: -statie de preparat mixturi asfaltice;
-repartizator de mixturi asfaltice;
-cilindru compactor;
-autogreder;
-excavator;
-incarcator;autobasculante;
-laborator de gradul II. In cazul in care nu detine in proprietate o statie de preparat mixturi asfaltice, ofertantul trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatile de mixturi asfaltice necesare, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare. Asigurarea cantitatilor de mixturi asfaltice va fi demonstrata prin: acord pentru livrarea cantitatilor solicitate, incheiat cu un producator de mixturi asfaltice; prin contract de inchiriere sau concesiune a unei statii; prin faptul ca ofertantul detine in proprietate o statie de preparare mixturi asfaltice.
continuare 3- Se accepta si prezentarea unui contract de colaborarea sau prezentarea unui angajament de colaborare, urmand ca ofertantului declarat castigator sa i se solicite prezentarea documentelor justificative respective in acest sens.
Pentru toate utilajele se vor depune copii ale documentelor privind dispunerea, respectiv: angajament de punere la dispozitie/contracte de vanzare cumparare/facturi pentru cele aflate in proprietate sau contracte de inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc, cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru utilajele inchiriate si pentru cele pentru care dispunerea se demonstreaza prin contract de colaborare/prestari servicii, la ofertare se poate prezenta un precontract (acord) de inchiriere/colaborare/prestari servicii, urmand ca, pana la data semnarii contractului de lucrari, sa se prezinte contractele ferme de inchiriere/colaborare/prestari servicii a utilajelor.
4.Informatii privind resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect:
- 1 coordonator proiect- specialist cu studii superioare care a coordonat cel putin 1 lucrare in activitatile de lucrari de constructii;
- 1 Sef santier executie- specialist cu studii superioare in domeniul drumuri si poduri care a avut functia de sef de santier pentru cel putin 1 lucrare de modernizari de drumuri;
- 1 Sef punct de lucru - specialist cu studii superioare in domeniul drumuri si poduri care a avut functia de sef punct de lucru pentru cel putin 1 lucrare de modernizari de drumuri
-1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii in domeniul drumuri, cu atestat valabil la data depunerii ofertelor;
- 1 responsabil autorizat pentru activitatea ce priveste Sanatatea muncii si securitatea ocupationala a muncii (SSM);
-1 Responsabil cu calitatea in domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri de interes judetean.
continuare 4- Pentru persoanele propuse ofertantul va prezenta CV-uri, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor, legitimatiilor si autorizarilor mentionate in CV, valabile la data depunerii ofertei. Completare Formularul 13A
In ceea ce priveste CQ este suficienta pentru indeplinirea cerintei prezentarea deciziei de numire. Documentele vor fi prezentate in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul". "Curriculum Vitae" este obligatoriu sa cuprinda toata experienta acumulata.Specialistii propusi pentru executia lucrarilor, vor prezenta o declaratie de disponibilitate semnata in original de persoana propusa. Completare Formular 14A
5.Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii.Precizari privind asocierea: -in cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta acordul de asociere semnat de catre parti, acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului;
-unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor;
- in acordul de asociere se va mentiona faptul ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pentru toti asociatii, acesta fiind raspunzator fata de beneficiar pentru indeplinirea contractului. Plata lucrarilor se va face catre liderul asociatiei.
continuare 5- Precizari privind subcontractarea: In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.
Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.
Cerinta nr. 1
Standarde de asigurare a calitatii: Operatorul economic (si dupa caz fiecare asociat) trebuie sa aiba implementat si sa mentina un sistem de management al calitatii bazat pe seria SR EN 9001 sau echivalent confirmat de organisme independente, acreditate pentru certificare.
Ofertantul va prezenta urmatoarele: Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: -Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii in domeniul constructii drumuri, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent in copie cf cu originalul
continuare cerinta 1- Note:
1.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte.
2.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile.
3.Cerinta privind certificarea ISO 9001:2008 sau
echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
4.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de respectare a standardelor de asigurare a calitatii asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
5.Nu se admit ofertanti in curs de certificare
Cerinta nr. 2
Standarde de protectie a mediului: Operatorul economic (si dupa caz fiecare asociat) trebuie sa aiba implementat si sa mentina un sistem de management al mediului in domeniul corespunzator obiectului contractului, bazat pe seria SR EN 14001 sau echivalent, confirmat de organisme independente, acreditate pentru certificare.
Ofertantul va prezenta urmatoarele: Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume:
-Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului in domeniul constructii drumuri, respectiv ISO 14001 sau echivalent in copie conform cu originalul
continuare cerinta 2- Note: 1.Daca un grup de op ec depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte. 2.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile. 3.Cerinta privind certificarea ISO 14001 sau
echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator). 4.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de respectare a standardelor privind protectia mediului asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului. 5.Nu se admit ofertanti in curs de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17146/15.11.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2013 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Botosani, Piata Revolutiei nr.1-3, mun.Botosani, camera 317
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR Axa prioritara 2 ? ?Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale?-Domeniul de interventie 2.1 ? ?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia / reabilitarea soselelor de centura?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Clarificarile la doc de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasate la invitatia de participare. Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala. ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale. In conf cu prev art. 186 si 190 din OUG, ofertantul isi poate demonstra sit economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert. Se va prezenta, daca este cazul, un angajament ferm, in forma autentica al persoanei respective. - Formular AF si/sau FORMULAR AT. In cazul in care ofertantul castigator este o asociere, acesta va prezenta inainte de semnarea contractului acordul de asociere legalizat. Op ec. care se incadreaza in categoria IMM conform Legii 346/2004 vor face dovada pe propria raspundere a indeplinirii cumulative a conditiilor privind numarul mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuala. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractantava solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire-pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art.256 exponent 2, alin.l, lit.b) din OUG nr.34/2006: Contestatiile se formuleaza in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic ? Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala: P-ta Revolutiei nr. 1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Tel. +40 231514712, Email: [email protected], Fax: +40 231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2012 15:51