Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare DJ 412 C Ogrezeni (DJ 412 A) - Podisoru Bucsani, km 0+000 11+750, 11,750 km


Anunt de participare numarul 44496/25.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA UDROIU, Tel.0246215685, In atentia: MAFTEIANU MARIA, Email: [email protected], Fax: 0246216511, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare DJ 412 C Ogrezeni (DJ 412 A) - Podisoru Bucsani, km 0+000 11+750, 11, 750 km
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 412 C Ogrezeni (DJ 412 A) - Podisoru Bucsani, km 0+000 11+750
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
curatarea terenului, decaparea si frezarea asfaltului existent pe portiunea de la km 0+000.00 km 0+450.42, scarificarea drumului existent pe portiunea km 0+450.42-km 11+520.000, realizarea si compactarea stratului de forma in grosime de 10 cm, strat fundatie balast din amestec optimal in grosime de 30 cm compactat in doua straturi, curatarea suprafetei , amorsarea cu emulsie cationica cu rupere rapida, asternerea si cilindrarea binderului, amorsarea suprafetei stratului de legatura, asternerea imbracamintii de beton asfaltic BA16, in grosime de 4 cm, realizare acostamente, santuri, drumuri laterale si podete
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari se regasesc in listele de lucrari cuprinse in doc. de atribuire(Modernizare DJ 412 C Ogrezeni (DJ 412 A) - Podisoru Bucsani, km 0+000 11+750, 11, 750 km)
Valoarea estimata fara TVA: 10, 521, 570RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 150000 lei , garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere cu obligatie de legalizare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.decl pe propria raspundere ca ofertantul nu se incadreaza in sit art. 180 dinO.U.G. nr. 34/2006 sau cazier jud/cert echiv 2.decl pe propria raspundere privind neancadrarea in sitprevazute la art. 181 3.certificat de atestare fiscala, eliberat de DGFP, care sa ateste daca socare datorii, conf balantei de verificare la data de 29.02.2008 4.certificat privind taxele si impozitele locale, care sa ateste daca societatea are datorii, la data 29.02.2008(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte doc edificatoare pentru dovedirea eligibilitati in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.5. declaratie privind calitatea de participant la procedura Pentru persoane juridice/fizice romane: 1.certificat de imatriculare (C.U.I.) in copie legalizata;2.certificatul constatator, emis de ORC/aut de func/altele echiv, cu ob activ al ofertantului elib cu 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor Pt pers juridice/fizice straine: 1.doc edif care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca pers fizica sau juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profes, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa infgen cu decl cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani 2.inf cu sit financiara, vizata Adm Finantelor Publice, cu Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani(2005, 2006, 2007)-Solvabilitate patrimoniala calculata pe baza datelor din Bilantul contabil 31.12.2007-Lichiditate globala calculata pe baza datelor din Bilantul contabil la 31.12.2007 3.Obligatii contractuale in desfasurare 4.Capacitatea financiara a ofertantului de a sustine executia lucrarii Op ec trebuie sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii in cuantum de minim 1.700.000 lei, suma necesata pentru finantarea inceperii executiei lucrarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani(2005, 2006, 2007) egala sau mai mare decat 29000000 lei, echiv a 7928263 euro -Op ec trebuie sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii in cuantum de minim 1.700.000 lei, suma necesata pentru finantarea inceperii executiei lucrarii-Solvabilitate patrimoniala pe baza Bilantul contabil 31.12.2007; -cerinta minima: valoare peste 30 % -Lichiditate globala din Bilantul contabil la 31.12.2007;
-cerinta minima: valoare peste procentul de 100 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara: -decl cu lista princ 3 lucrari, exec in ultimii 5 ani -fisa cu exp similara -copie dupa contr din fisa de exp similara-copie legalizata dupa procesul verbal de receptie a lucrari, recomandare din partea beneficiarului, calificativul acordat cerinta: F.B.2.Resurse umane: -decl ref la pers/organismul tehnic de spec strict necesar pentru indepl contr de lucrari- dovada asigurarii pers de spec: Sef santieringiner/subinginer specialitatea constructii rutiere, drumuri si poduri, Resp tehnic cu executia, atestat in domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri Resp cu calitatea in in domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri CVurile persoanelor responsabile direct cu indepl contr- copie leg dupa certificatul de atestare tehnico-profesionala (RTE), val la deschiderea ofertei; - copie legalizata autorizatia pers competente sa desfasoare activitatea de control calitate in domeniul c-tii rutiere, drumuri si poduri, val la data deschiderii ofertei;
-o decl ref la efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, precum si ale pers responsabile pentru exec lucrarilor 3.Resurse tehnice: - decl ref la utilajele, instalatiile, echip tehnice, mijl de transport, lab si alte mijloace fixe de care poate dispune op economic pt indeplinirea corespunzatoare a contr de lucrari-se vor prezenta copii leg dupa contr sau conv de inchiriere.4.Sustinere tehnica: -inf privind partea din contr ce urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti si specializarea acestoraB.5. Standarde de asigurare a calitatii certificat ISO 9001 sau echivalent B.6. Standarde de protectiea mediului certificat ISO 14001 sau echivalent B.7. Declaratie referitoare la conditiile de munca si protectie a muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani, cel putin a unui contract cu o valoare egala sau mai mare de 3.100.000 lei, fara TVA, respectiv847.504 euro, fara TVA, al carui obiect a fost executia unor lucrari similare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Durata de excutie
10%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.03.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: In urma unei solicitari scrise, numerar la casieria Consiliului Judetean Giurgiu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2008 16:00
Locul: Consiliul judetean Giurgiu str. Bucuresti nr. 10, camera 010 parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai oferantilor(maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040873, Romania, Tel.0213118090, Email: [email protected], Fax: 0213118090, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala: Str. Bucuresti nr. 10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 070045, Romania, Tel.0246215685, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2008 21:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer