Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare DJ 606 B Livezile - Bistrita km 79+035 - 80+435, jud. Mehedinti


Anunt de participare numarul 88013/05.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BOSOANCA, Tel.0372521137, Email: [email protected], Fax: 0372521137; 0252311892, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare DJ 606 B Livezile -Bistrita km 79+035 - 80+435, jud. Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DJ 606 B Livezile -Bistrita km 79+035 - 80+435, jud. Mehedinti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DJ 606 B Livezile -Bistrita km 79+035 - 80+435, jud. Mehedinti - executie si proiectare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini, listelor de cantitati de lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Cuantumul garantiei de participare: 5000 lei2. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular nr. 12 A - Declaratie privind eligibilitatea
2. Formular nr. 12 C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
3. Formular nr. 12 B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006
4. Certificat de atestare fiscala ( ANAF) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat
5. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local
6. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie
7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului si Extras de la registrul comertului (in termen de valabilitate la datei deschiderii ofertelor), in original sau copie legalizata.
8. Certificat de Atestare A.P.D.P.R. emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania, in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular nr. 12 A - Declaratie privind eligibilitatea
2. Formular nr. 12 C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
3. Formular nr. 12 B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006
4. Certificat de atestare fiscala ( ANAF) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat
5. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local
6. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie
7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului si Extras de la registrul comertului (in termen de valabilitate la datei deschiderii ofertelor), in original sau copie legalizata.
8. Certificat de Atestare A.P.D.P.R. emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania, in copie
III.2.2)Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Formular IG_CA - Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri
2. - Formular nr. 12 F - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
3. - Formular nr. 12 F 1* - Fisa de experienta similara
4. Formular R_C Recomandare/Certificare din partea beneficiarului, in original sau copie legalizata
5. Formular nr. 12 F 1* - Fisa de experienta similara va fi completat si pentru a dovedi prestarea unui serviciu de proiectare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 1.000.000 lei. Prezentarea ultimului bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. 4. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 5 ani, minim un contract de lucrari similare cu obiectul contractului supus licitatiei in valoare de minim 500.000 lei cu TVA, pentru care va prezenta copia contractului de executie a lucrarilor, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului. 5. Cerinta minima impusa pentru experienta similara pentru proiectarea de lucrari de drumuri este de 5.000 lei , cu TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular nr. 12 H - Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
2. Formular nr. 12 I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
3. SR EN ISO 9001 :2008 in copie sau echivalent, pentru lucrari de constructii drumuri si pentru fabricarea altor produse din materiale nemetalice.
4. Certificat care atesta certificarea de management al calitatii ISO 9001/2001 in copie sau echivalent pentru proiectare tehnica
5. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001:2005, in copie sau echivalent, pentru lucrari de constructii drumuri si pentru fabricarea altor produse din minerale nemetalice
6. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale, in conformitate cu cerintele specificatiei OHSAS 18001:2007, in copie sau echivalent, pentru lucrari de constructii drumuri si pentru fabricarea altor produse din minerale nemetalice
7. Formular AA - Acord de asociere
8. Formular nr. 12 G - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
9. Formular AS - Acord de subcontractare
10. Formular DPM Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Utilajele, mijloacele de transport si dotarile necesare si numarul minim al acestora sunt: 1. Statie de producere mixturi asfaltice autorizata conform legii min. 1 buc.2. Autobasculante - min. 5 buc. 3. Repartizator mixtura asfaltica - min. 1 buc. 4. Cilindrii compactori - min. 2 buc. 5. Instalaie amorsat cu emulsie - min. 1 buc. 6. Staie totala - min. 1 buc. 7. Set semnalizare semaforizata - min. 1 buc. 8. Set semnalizare rutiera - min. 1 buc.- laborator de grad II pentru determinari si incercari specifice pentru mixtura asfaltica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2009 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Mehedinti, str. Traian, nr. 89, Dr Tr Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: bd. N. Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: STR TRAIAN nr. 89, Localitatea: DR TR SEVERIN, Cod postal: 220122, Romania, Tel.0252311218, Fax: 0252311892
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2009 16:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer