Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DJ 682C km 5+500-10+200, Vladimirescu ? Horia, Etapa I, km 5+500-7+000


Anunt de participare numarul 102750/23.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala:  Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Punct(e) de contact:  NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357731100, In atentia:  Mia CIUPERCEA, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0357731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DJ 682C km 5+500-10+200, Vladimirescu ? Horia, Etapa I, km 5+500-7+000
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Vladimirescu ? Horia, Etapa I, km 5+500-7+000
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MODERNIZARE DJ 682C km 5+500-10+200, Vladimirescu ? Horia, Etapa I, km 5+500-7+000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop executia lucrarilor de imbracamintii asfaltice, conform Caietuluide Sarcini siListelor de cantitati, ce fac parte integranta din documentatia de atribuire. In cazul aparitiei unor situatii neprevazute, cantitatile de lucrari si durata contractului se pot suplimenta in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, in functie de asigurarea cu fonduri financiare.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 571, 030RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de 15.000 lei, garantia de buna executie este de 5 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fond de investitii al bugetului local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 1, Fisa de ?Informatii generale? formular nr. 2; Declaratia privind eligibilitatea - Formularul nr. 3 Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, actualizata -Form. nr. 4 Persoanele juridice romanetrebuie sa prezinte: - Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local.
- Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).
Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, prezentatin original sau copie legalizata;Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului prezentatin copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) de activitate sa fie de minim 3.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr.5-Experienta similara, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? Formular nr.8, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari- Formular nr. 13, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ? Formular nr.10, Declaratie privind personalul ce va fi angajat in contract-Formular nr.11, Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a muncii -Formularul nr.15, sistemul de management de mediu in conformitate cu ISO 14001 sau echivalent, Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantisi specializarea acestora ? Formularul nr. 16, insotita de acordurile de subcontractare incheiate Formular nr. 16A; - in lista vor fi inclusi toti subcontractantii, Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociatisi specializarea acestora ?Formular nr. 17A, insotita de un acordurile de asociere Formularul nr. 17, ISO 9001 - sistemul de management al calitatii sau echivalent, Declaratie privind insusirea documentatiei de atribuire si a contractului atasat-Formularu nr. 23
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani de activitateo lucrare similara de modernizare sau reabilitare drum in valoare de 1.500.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
la licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost trimise invitatii de participare la aceasta etapa
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
33
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 11.10.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2010 10:00
Locul: Consiliul Judetean Arad, str. Corneliu Coposu nr. 22
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membri comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor, observatori CVAP(dupa caz), expertii cooptati(daca este cazul)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.Stavropoleos, nr.6, ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala:  BD.GEN.V.MILEA, NR.2-4, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310131, Romania, Tel. 0257228908, Email:  [email protected], Fax:  02557251700, Adresa internet (URL):  www.tribunalularad.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean ARAD, Biroul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala:  STR.Corneliu Coposu, nr. 22, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310003, Romania, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], Fax:  0357731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2010 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer