Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - modernizare DJ 703C SECTOR KM 4+200-12+300, DJ 657D KM 0+000 - 0+800 in orasul Potcoava, judetul Olt


Anunt de participare numarul 41037/31.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL POTCOAVA
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, LOC.POTCOAVA, JUD. OLT, Localitatea: Potcoava, Cod postal: 237355, Romania, Punct(e) de contact: CRINU CATALIN DUMITRU, Tel.0249462038, Email: [email protected], Fax: 0249462355
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
modernizare DJ 703CSECTOR KM 4+200-12+300, DJ 657D KM 0+000 - 0+800 in orasul Potcoava, judetul Olt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: orasul Potcoava, judetul Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proiectare si executie drum judetean
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
modernizare un drum judetean
Valoarea estimata fara TVA: 9, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 90000 lei in forma solicitata prin Documentatia de Atribuire (scrisoare de garantie bancara sau cu OP in contul autoritatii contractante)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individual sau in asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Proiectant: sa nu figureze cu datorii care bugetul general consolidat al statului si bugetele locale;sa nu se incadreze in situatiile prevazute de art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, alte cerinte prevazute in documentatia de atribuire;Executant: sa nu figureze cu datorii care bugetul general consolidat al statului si bugetele locale;sa nu se incadreze in situatiile prevazute de art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, alte cerinte prevazute in documentatia de atribuire;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Proiectant: Scrisoare de bonitate bancara;cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim 1000000;solvabilitate, lichiditate, Executant: Scrisoare de bonitate bancara;cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim de 3 ori valoarea estimata a contractului supus procedurii de achizitie; solvabilitate, lichiditate.Alte cerinte prevazute in documentatia de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelurile minime solicitate atat pentru proiectant cat si pentru executant pentru indicatorii: solvabilitate 30%; lichiditate 110%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Proiectant: Cel putin 3 contracte similare cu valoare cumulata de minim 400000 lei in ultimii 3 ani; dovada detinerii in proprietate a unei statii topo totale; cv si documente care sa ateste pregatirea profesionala a personalului de specialitate desemnat pentru realizarea contractului; certificat de atestare emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri;Executant: cel putin 3 contracte de aceeasi natura cu PV de receptie si recomandare de la beneficiari; cv si documente care sa ateste pregatirea profesionala a personalului de specialitate desemnat pentru realizarea contractului; certificat de atestare emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin 3 contracte similare atat pentru proiectant cat si pentru executant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
60%
Descriere:
2.
propunere tehnica
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.01.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria autoritatii comntractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.02.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
6luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2008 10:00
Locul: sediul Primariei Potcoava,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantiiofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
conform art. 71 si 72 din OUG 34/2006 republicata, vizita in teren este necesara intocmirii corespunzatoare a ofertei, vizita in data de 04.01.2008, ora 10.00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Craiova
Adresa postala: strada Nicolae Titulescu, nr. 2, judetul Olt, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/418568, Fax: 0251/418568
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
maxim 5 zile de la luarea la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii
Adresa postala: sediul Primariei Potcoava, oras Potcoava, judetul Olt, Localitatea: Oras Potcoava, Cod postal: 237355, Romania, Tel.0249/462038, Email: [email protected], Fax: 0249/462355
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2007 23:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer