Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DJ 703C SECTOR KM 4+200 - 13+300, DJ 546 KM 0+000 - 1+200 IN ORAS POTCOAVA, JUD. OLT


Anunt de participare numarul 84259/11.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL POTCOAVA
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, LOC.POTCOAVA, JUD. OLT, Localitatea: Potcoava, Cod postal: 237355, Romania, Punct(e) de contact: CRINU CATALIN DUMITRU, Tel.0249462038, Email: [email protected], Fax: 0249462355, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DJ 703C SECTOR KM 4+200 - 13+300, DJ 546 KM 0+000 - 1+200 IN ORAS POTCOAVA, JUD. OLT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: orasul Potcoaava, jud. Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
modernizarea a 10.3 km din drumurile judetene ce strabat localitatea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
modernizaarea a 10.3 km de drum judetean
Valoarea estimata fara TVA: 11, 656, 471RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 230.000 lei constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individual sau in asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
sa nu figureze cu datoriicatre bugetul general consolidat al statului si bugetele locale, sa nu se incadrezein situatiile prevazutede art.180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv 2006, 2007 si 2008
Bilantul contabilvizat si inregistrat de organele competente la 31.12.2008 (in cazul asocierii se va prezenta de fiecare asociat)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv 2006, 2007 si 2008 trebuie sa fie mai mare sau egala cu 16.000.000 lei, respectiv 4.545.455 euro. Valorile vor fi exprimate in euro la cursul BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: anul 2006:1 euro=3, 52 lei, anul 2007:1 euro=3, 33 lei, anul 2008:1 euro=3, 68 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (Formularul B2)2. Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari (formularul 10)3. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (formular 12F)4. Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor, proceduri de sistem si proces pentru lucrarile supuse procedurii de achizitie publica5. Fisa de informatii privind experienta similara (formularul B3).6. Recomandari din partea altor beneficiari.7. Resurse tehnice7.1 Declaratie privind dotarile specifice: utilaje, mijloace de transport, laboratoare sau alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului (Formular 12 H)7.2 Prezentarea unui contract/precontract de depozitare la o groapa de gunoi a deseurilor rezultate in urma lucrarilor (in termen de valabilitate la data licitatiei).8. Resurse umaneDeclaratie privind numarul mediu in ultimii 3 ani al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele direct responsabile de indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea dotarii de laborator si testare proprii autorizate sau a contractelor de colaborare cu laboratoare autorizate de ISC (minim laborator de gradul II).; Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar din Romania trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si contractul de executie lucrari. Se solicita experienta in realizarea cu succes in ultimii 5 ani a minim doua contracte de acelasi tip. Recomandari din partea altor beneficiari. Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: -modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului; -daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari, cazuri de accidente produse din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate. 8.Resurse tehnice: Ofertantul trebuie sa faca dovada, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, ca poate dispune de urmatoarele tipuri de echipamente: a) Statie de asfalt cu o capacitate de minim 80to/h, minim 1 buc b) Fabrica de betoane cu o capacitate de minim 30 mc/h minim 1 buc c) Finisor pentru asternerea asfaltului latime 5m cu raport de inspectie - minim 2 buc d) Cilindru compactor pentru imbracaminte rutiera cu raport de inspectie -minim 2 buc e) Echipament pentru sapaturi cu raport de inspectie (excavator pe senile, autogreder, buldozer si incarcator)- minim 4 buc f) Autogudronator pentru emulsie -minim 1 buc g) Autobasculante de 16 to -minim 15 buc h) perie mecanica - minim 1 buc i) masina de marcat - minim 1 buc
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
termen de executie a lucrarii
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2009 11:00
Locul: sediul Primariei oras Potcoava - sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: strada Nicolae Titulescu nr.2, jud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251.418.568, Fax: 0251.418.568
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
maxim 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul achizitii - Primariaoras Potcoava
Adresa postala: str. Principala, Localitatea: Potcoava, Cod postal: 237355, Romania, Tel.0249.462.038, Email: [email protected], Fax: 0249.462.355
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2009 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer