Licitatie Publica - Modernizare DJ 705 D: Bozes(DJ705) - Bacaia - limita jud. Alba, km 3+424-7+700
Anunt de participare numarul 99544/06.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN HUNEDOARA
Adresa postala: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330005, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL ROTAR, Tel. 0254/213383, Email: [email protected], Fax: 0254/230030, Adresa internet (URL): www.cjhunedoara.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare DJ 705 D: Bozes(DJ705) - Bacaia - limita jud. Alba, km 3+424-7+700
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DJ 705 D: Bozes(DJ705) - Bacaia - limita jud. Alba, km 3+424-7+700
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
elaborarea PT si modernizarea drumului judetean
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
proiectarea si lucrari de modernizare DJ 705 D: Bozes(DJ705) - Bacaia - limita jud. Alba, km 3+424-7+700
Valoarea estimata fara TVA: 5, 199, 586.05RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.07.2010 pana la 17.12.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 103980 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere (daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, Documente care confirma plata impozitelor ?i taxelor la bugetul de stat ?i la bugetul local, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificatul de ?egistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Bilan?ul contabil la data de 31.12.2008, Lichiditate Generala
cifra de afaceri pe anul 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditate Generala (LG) pentru exerci?iul financiar aferent anului 2008 de 100%.cifra de afaceri pe anul 2008 trebuie sa fie mai mare de 10.368.900 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii de proiectare prestate ?ultimii 3 ani
Lista principalelor lucrari executate ?ultimii 5 ani
Informa?ii privind utilajele, instala?iile, echipamentele tehniceInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 ?i SA 8000
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Contractele de servicii, Recomandari, Copii ale proceselor verbale de receptie- Conform preved. art. 9, alin a, din HGR 925/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, ofertantul va face dovada executarii ?i finalizarii, ?ultimii 5 ani, a un contract de execu?ie, ?domeniul infrastructurii de drumuri, de aceea?i natura ?i complexitate cu cel care face obiectul prezentului contract.Suma valorilor incluse ?contractul prezentat de catre operatorul economic ca dovada a experien?ei similare, sa fiemai mare dec?valoarea lucrarilor ce vor fi executate ?baza contractului care urmeaza sa fie atribuit - 5199500 lei, valoare fara TVA;1 contract de execu?ie care sa con?ina lucrari de reabilitare/modernizare pod.Contractul de execu?ie care sa con?ina lucrari de reabilitare/modernizare pod poate fi cel prezentat ca experien?a similara sau poate fi unul separat.- 1?ef de ?antier inginer- 1 responsabil tehnic cu execu?ia- 1 responsabil cu controlul calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2010 09:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legal imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
datorita volumului mare al pieselor desenate (fisier arhivat 34, 9 MB), acestea se pot obtine de la sediul autoritatii contractante.Eventualele solicitari de clarificari se vor transmite la fax nr 0254/226200
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Hunedoara
Adresa postala: municipiul Deva, b-dul 1 Decembrie, nr. 35, Localitatea: Deva, Cod postal: 330005, Romania, Tel. 0254/234755, Fax: 0254/216333
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Hunedoara, serv. juridic contencios
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr. 28, Localitatea: Deva, Cod postal: 330025, Romania, Tel. 0254/226200, Email: [email protected], Fax: 0254/226200, Adresa internet (URL): www.cjhunedoara.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2010 09:49