Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare DJ 734: Voinesti (DN73) Leresti - Voina in vederea imbunatatirii si dezvoltarii infrastructurii de turism, km 0+000 a km 19+840, L = 19,840 km


Anunt de participare numarul 95546/11.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL ARGES
Adresa postala: Piata Vasile Milea Nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110035, Romania, Punct(e) de contact: Sabina Elena Bocioaca, Tel.0248220075, Email: [email protected], Fax: 0248220075, Adresa internet (URL): www.cjarges.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare DJ 734: Voinesti (DN73) Leresti - Voina in vederea imbunatatirii si dezvoltarii infrastructurii de turism, km 0+000 a km 19+840, L = 19, 840 km
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetul Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare DJ 734: Voinesti (DN73) Leresti - Voina in vederea imbunatatirii si dezvoltarii infrastructurii de turism, km 0+000 a km 19+840, L = 19, 840 km
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizare DJ 734: Voinesti (DN73) Leresti - Voina in vederea imbunatatirii si dezvoltarii infrastructurii de turism, km 0+000 a km 19+840, L = 19, 840 km
Valoarea estimata fara TVA: 37, 309, 285RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare 370000 lei; - garantie debuna executie in cuantum de 10% din pretul contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
2%- cofinantare;11, 5% - finantare nerambursabila din bugetul national;86, 5% - finantare nerambursabila din FEDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/OUG.34/2006;
-certificate de atestare fiscala ANAF si certif impozite si taxe locale;
-cazier fiscal;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Procura legala;
-Cazier judiciar;
-Certificatul constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008) ;
-Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare decat 70000000 lei (se va lua in consid si data la care op econ a fost infiintat; pt op. econ. straini echiv curs BNR in data de 02.03.2010, 1 euro = 4.1092 lei)-In cazul in care ofert. se incadr in categ IMM, benef de reduc cu 50% a cerintei priv cifra medie de afaceri.-Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (FORMULARUL 04, original).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani insotite de certificari de buna executie;Exp similara:
-realizarea unui contract de natura si complexitate similara din punct de vedere al lucrarilor care urmeaza sa fie executate in cadrul contractului, cu o valoareminima de 15.000.000 lei, sau a cel mult 3 contr a caror val cumulata sa fiede min 37.000.000 lei.- in sustinere va prez urm doc: proc verb de receptie la term lucrarii si recomand din partea benef cu calif FB si B;
-decl priv utilaj instal. echip tehn.
Dotare min:
-Statie de asfalt cu o capacitate de minim 150 t/hautorizata pe amplasament, min 1 buc;
-Statia de betoane cu o capacitate de minim 50 mc/h, min.1 buc;
-Vibrofinisor, min 2 buc;
-Echipament pentru sapaturi;
-Cilindru compactor >12T min6 buc;
-Cilindru compactor 6-12T min6 buc;
-Autocisterna apa min6 b;
-Autobetoniere min6 b;
-Autogudronator min 2b;
-Autobasculante min30 b;
-Perie mecanica min 3 buc;
-Masina de marcat - min 1b;
-Autospecializata pentru transport materiale min 3 buc;
-Autospecializata transport persoane 1buc;
-masina de frezat beton asfaltic min 2b;
-masina de frezat beton de ciment sau excavator tip PIKON min.1 buc;
-Laborator de categoria II, autorizat min 1 buc;
-Decl privind efectivul mediu anual al
personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
-Decl de disponibilitate;
-Dotare min cu pers de spec, cf fisei de date;
-Standard ISO 9001 sau certificate echivalente;
-Standard ISO 14001 sau certificate echivalente;
-Standard OHSAS 18001 sau certificate echivalente;
-Decl pe propr rasp priv respect cond de munca si mas de protect a muncii;
-Declaratie privind subcontractantii;
-Decl pe propr rasp. ca indepl cerintele de calif +anexa;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Proceduri tehnice de executie a lucrarilor pe grupe de lucrari
30%
Descriere:
4.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2010 10:00
Locul: Consiliul Judetean Arges, Piata Vasile Milea, nr.1, cam 180
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii UCVAP si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice caietul de sarcini se distribuie gratuit de la sediul C J ARGES, Pitesti, Piata Vasile Milea nr.1, et.2, cam 106-107, in fiecare zi de L-J orele 8h30-16h si V orele 8h30-13h;Caietul de sarcini aferent anuntului de participare nr.93926/09.02.2010, achizitionat de catre operatorii economici, de la sediul CJ Arges, ramane valabil si in cadrul acestei proceduri.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos, nr.22, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel PItesti Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Victoriei nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219947, Fax: 0248219374
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arges
Adresa postala: Piata Vasile Milea , nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110053, Romania, Tel.0248217800 int 226, Fax: 0248220137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2010 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer