Licitatie Publica - Modernizare DJ 734: Voinesti (DN73) – Leresti - Voina ?vederea ?unatatirii si dezvoltarii infrastructurii de turism, km 0+000 ? 19+840, L = 19,840 km
Anunt de participare numarul 100658/21.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL ARGES
Adresa postala: Piata Vasile Milea Nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110035, Romania, Punct(e) de contact: Sabina Elena Bocioaca, Tel. 0248220075, Email: [email protected], Fax: 0248220137, Adresa internet (URL): www.cjarges.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare DJ 734: Voinesti (DN73) – Leresti - Voina ?vederea ?unatatirii si dezvoltarii infrastructurii de turism, km 0+000 ? 19+840, L = 19, 840 km
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetul Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare DJ 734: Voinesti (DN73) – Leresti - Voina ?vederea ?unatatirii si dezvoltarii infrastructurii de turism, km 0+000 ? 19+840, L = 19, 840 km
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizare DJ 734: Voinesti (DN73) – Leresti - Voina ?vederea ?unatatirii si dezvoltarii infrastructurii de turism, km 0+000 ? 19+840, L = 19, 840 km
Valoarea estimata fara TVA: 37, 309, 285RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantia de participare 370000 lei; - garantie de buna executie in cuantum de 10% din pretul contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
2% - cofinantare; 11, 5% - finantare nerambursabila din bugetul national; 86, 5% - finantare nerambursabila din FEDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181/OUG.34/2006;
-certificate de atestare fiscala ANAF si certif impozite si taxe locale;
-cazier fiscal;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Procura legala;
-Cazier judiciar;
-Certificatul constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008) ;
-Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare decat 70000000 lei (se va lua in consid si data la care op ec a fost infiintat; pt op. econ. straini echiv curs BNR in data de 02.03.2010, 1 euro = 4.1092 lei)-? cazul ?care ofert. se ?adr ?categ IMM, benef de reduc cu 50% a cerintei priv cifra medie de afaceri.-Declaratia pe propria raspundere privind ?adrarea ?categoria IMM (FORMULARUL 04, original).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista cu princip lucr execut in ultimii 5 ani insot de certif de buna exec;Exp similara: -realizarea unui contr de natura si complexit simil din pdv al lucrarii care urm sa fie execut, cu o val min de 15.000.000 lei, sau a cel mult 3 contracte a caror val cumul sa fie de min 37.000.000 lei.- in sustinere va prez urm doc: p-v de receptie la terminarea lucrarii si recomd din partea benef cu calif FB si B;
-declaratie priv utilaj instal. echip tehn.Dotare min: -Statie de asfalt cu o cap de min 150 t/hmin 1 buc; La data dep ofertei, ofertantul va prez o declaratie autentica dat la notar prin care se angaj ca pana la data incep lucrarii statia/iile de asfalt va/vor fi autorizate cu raport de insp si autorizatie de mediu pe amplasam si ca va/vor fi amplasate a.i. mixt asfalt sa aibe la astern temp mention in SR 174-2/1997-Statia de betoane cu o capacit de min 50 mc/h, min.1 buc. La data depuneii of, ofertantul va prez o declaratie autentica data la notar prin care se angaj ca pana la data incep lucr statia/iile de betoane va/vor fi autoriz cu rap de inspectie si autoriz de mediu pe amplasam si ca va/vor fi amplas a.i.sa fie resp cerinte inscr in Cod de buna practica NE 012-99;
-Vibrofinisor, min 2b, Echipam pt sapaturi, date, Cilindru compactor >12T min 6b, Cilindru compactor 6-12T min 6b, Autocisterna apa min 6b, Autobetoniere min 6b, Autogudronator min 2b, Autobasculante min 30b, Perie mecanica min 3b, Masina de marcat min 1b, Autospec pt transp mat min 3b, Autospec transp pers 1b, masina de frezat beton asf min 2b, masina de frezat beton de ciment sau excavator tip PIKON min.1b-Laborator categoria II, autorizat min 1 buc, cf fisa de date;
-Declaratie privind efectivul mediu anual alpers angajat si al cadr de conduc in ult 3 ani;
-Declaratie de disponib;
-Dotare min cu pers de spec, cf cap.VI.3"Alte informatii" din prezentul anunt de participare si a fisei de date;
-Standard ISO 9001 sau certificate echivalente;
-Standard ISO 14001 sau certificate echivalente;
-Standard OHSAS 18001 sau certificate echivalente;
-Decl pe propr rasp priv respect cond de munca si mas de protect a muncii;
-Declaratie privind subcontractantii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Proceduri tehnice de executie a lucrarilor pe grupe de lucrari
30%
Descriere:
4.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Arges, piata Vasile Milea nr.1, Pitesti, parter, Sala mare de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, ofertanti sau reprezentanti imputerniciti ai acestora, observatorii UCVAP desemnati
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin POR 2007-2013, axa 2, DMI 2.1.Contract nr.312/21.05.2009, cofinatare 2%; finantare nerambursabila din bugetul national 11, 5%; finantare nerambursabila din FEDR 86, 5^
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice caietul de sarcini se distribuie gratuit de la sediul C J ARGES, Pitesti, Piata Vasile Milea nr.1, et.2, cam 106-107, in fiecare zi de L-J orele 8h30-16h si V orele 8h30-13h;Continuare la criteriile de calificare: capacitatea tehnica - dotarea minima cu personal de specialitate: Dotarea minima cu personal de specialitate: 1 director de proiect, 1 inginer sef si 2 ingineri(subingineri) coordonatori sectoare, absolventi ai facultatii Cai Ferate, Drumuri si Poduri, vechime minim 5 ani, 1 sef santier, inginer/subinginer, absolvent al facultatii Cai Ferate, Drumuri si Poduri, vechime minim 10 ani, 1 RTE atestat Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei, vechime minim 5 ani ?domeniul drumuri, 1 responsabil CQ atestat Inspectoratul de Stat ?Constructii, ?domeniul drumuri, 1 responsabil AQ atestat de catre organisme autorizate de certificare ?domeniul calitatii, ?domeniul drumuri;1 responsabil Protectia Muncii atestat conform legislatiei ?vigoare;1 sef statie betoane, autorizat Inspectoratul de Stat ?Constructii;1 sef statie asfalt, autorizat Inspectoratul de Stat ?Constructii;1 sef laborator, autorizat Inspectoratul de Stat ?Constructii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos, nr.22, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Victoriei nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel. 0248219947, Fax: 0248219374
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arges
Adresa postala: Piata Vasile Milea , nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110053, Romania, Tel. 0248217800, Fax: 0248220137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2010 15:06