Licitatie Publica - Modernizare DJ101B km 55+700-60+200 tronson Maia Adancata - judetul Ialomita - Servicii de proiectare si executie lucrari
Anunt de participare numarul 91890/03.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN IALOMITA
Adresa postala: B-DUL UNIRII NR.4, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920012, Romania, Punct(e) de contact: RODICA STOICA, Tel.0243230200, In atentia: MARTIN GHEORGHE, Email: [email protected], Fax: 0243232400, Adresa internet (URL): www.cicnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare DJ101B km 55+700-60+200 tronson Maia Adancata - judetul Ialomita -Servicii de proiectare si executie lucrari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DJ101B km 55+700-60+200 tronson Maia Adancata - judetul Ialomita
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare DJ101B km 55+700-60+200 tronson Maia Adancata - judetul Ialomita -Servicii de proiectare si executie lucrari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listei de cantitati parte integranta din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 197, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 80000 lei; garantie de buna executie: 5 % din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL PROPRIU AL JUDETULUI IALOMITA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea formular nr.1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006, formular nr.2.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si bugetul local.Persoane juridice romane: Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului cuprinde si obiectul contractului de lucrari, incopie legalizata.Certificatul Constatator eliberat de OficiulRegistrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie legalizata, emis cu maxim 30 zile inaintea datei dedeschidere a ofertelor.Seva prezenta Certificat Constatator din care sa reiasa ca agentul economic areprevazut in obiectul de activitate tipul de lucrari supusofertarii.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare capersoanajuridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punctdevedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantuleste rezident, traduseinlimba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pozitiv pentru anul 2008 vizatsi inregistrat de organele competente(D.G.F.P.), inoriginal, sau copie legalizata.
Prezentarea unei fise de informatii generale care sa cuprinda cifra de afaceri pe perioada ultimilor trei ani, pentru executie lucrari-Formular nr.3.
Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 8.390.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrari ultimii 5 ani/cel putin 1 contract lucrari similare>4.000.000 lei;p.v.receptie terminare lucrari, 3 recomandari.Lista cantitatiutilaje: statie asfalt min.100 to/h;laborator incercari pentru drumuri, min gr.2;repartizator finisor asternerea asfaltului 2 buc;rulou compactor vibrator lis;rulou compactor vibrator mixt-lis+pneu;Pentru fiecare-Fisa tehnica.Proprietate sau contracte leasing.Pentru celelalte utilaje-contracte de inchiriere.Cerinte proiectare: certificat de atestare profesionala valabil;ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001;Documentatia va fi intocmita: DTAC;PT;DE.Declaratie efective personal angajat si al cadrelor de conducere.Ofertantul trebuie sadispuna de: manager de proiect;responsabil cu indeplinirea contractului/sef santier, studii superioare, angajat permanent al societatii;responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul drumuri, angajat permanent al societatii;responsabil cu calitatea lucrarilor, atestatpentru domeniul drumuri, angajat permanent al societatii;Informatii studii, calificare personal: Pentru managerul de proiect: Certificatul de atestare a absolvirii unui curs recunoscut de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului;Pentru Responsabil cu indeplinireacontractului/sef santier: C.V., diploma absolvirestudii superioare, contract munca;Responsabiltehnic cu executia: C.V.legitimatie cu vizavalabila, diploma, contract munca;PentruResponsabil calitate lucrari: C.V.autorizatie, diploma, contract munca;Atestatele cu viza valabila.Informatii privind subcontractatii.Formular cu anexa acestuia si un formular model(acord de subcontractare), cu subcontractantii.Ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, ISO 9001:2008;ISO14001:2005;OHSAS 18001:2008;SA8000:2008;ISO 27001:2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de remediere a defectelor aparute in perioada de garantie a lucrarilor
10%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
25%
Descriere:
4.
Perioada de executie
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.12.2009 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Ialomita, b-dul Unirii, nr.4, localitatea Slobozia, jud. Ialomita.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si imputernicitii ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021-332.35.64, Email: [email protected], Fax: 021-332.12.48, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN IALOMITA
Adresa postala: B-DUL UNIRII, NR.4, Localitatea: SLOBOZIA, Cod postal: 920012, Romania, Tel.0243230200, Email: [email protected], Fax: 0243232400, Adresa internet (URL): www.cicnet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2009 10:33