Licitatie Publica - MODERNIZARE DJ214, BREBU - PIETRICEAUA, KM 7+535 - KM 10+364, 51, JUD. PRAHOVA
Anunt de participare numarul 56742/26.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, Directia Logistica, et.4, camera 417, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - DIRECTIA LOGISTICA, respectandOUG 34/2006, art.77, alin.2
Adresa postala: PLOIESTI, B-dul Republicii nr.2-4, DIRECTIA LOGISTICA, etaj 4, cam. 417, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244/514545 int 279, Email: [email protected], Fax: 0244/511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - REGISTRATURA
Adresa postala: Ploiesti, B-dul Republicii, nr. 2-4, intrarea D, cam. 66, parter-registratura, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/514545 int 167
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DJ214, BREBU - PIETRICEAUA, KM 7+535 - KM 10+364, 51, JUD. PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 214, BREBU - PIETRICEAUA, KM 7+535-KM 10+364, 51, JUD. PRAHOVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achiyitie publica de lucrari avand ca obiect: MODERNIZARE DJ214, BREBU - PIETRICEAUA, KM 7+535 - KM 10+364, 51, JUD. PRAHOVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform proiectului tehnic - detalii de executie ( piese scrise memoriu tehnic, caiet de sarcini, liste de cantitati, piese desenate) si documentatiei de atribuire,
Valoarea estimata fara TVA: 5, 654, 980RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 70.000 lei - scrisoare de garantie bancara, Garantia de buna executie - 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE ( DACA ESTE CAZUL)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarae in art. 181, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat constatator emis de O.R.C., Certificat de inregistrare firma.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si obligatiile de plata la bugetele locale, valabile la data deschiderii procedurii.bilantul contabil la 31.12.2006 si 31.12.2007, declaratie pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta pentru cifra medie anuala pe ultimii 3 ani ( trei ) sa fie de 12.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind utilajele instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari, lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii, informatii experienta similara specifica tipului de lucrare supus procedurii(fisa, contractul, procesul verbal de receptie si recomandarea sa fie pentru acceasi lucrare), informatii personal, responsabil tehnic de executie, atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, se va prezenta atestatul si legitimatia vizata la zi precum si C.V. pentru personalul tehnic responsabil de executie, informatii privind asigurarea calitatii, ISO 9001, ISO 14001 Certificat 18001, declaratie privind lista principapalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, model de contract de executie de lucrari insusit - semnat si stamplilat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta pentru experienta similara un contract avand lucrarea similara de 1.200.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 600 RON
Conditii si modalitate de plata: CASIERIA CONSILIULUI JUDETEAN PRAHOVA, PLOIESTI, B-DUL REPUBLICII, NR.2-4, ETAJ 2, CAM. 205
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2008 10:00
Locul: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - DIRECTIA LOGISTICA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTULUI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Strada Emil Zola nr.4, Localitatae Ploiesti, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/525445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - DIRECTIA JURIDIC CONTENCIOS SI ADMINISTRARE LOCALA
Adresa postala: B-DUL Republicii, nr.2-4, Localitatae Ploiesti, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/406700, Email: [email protected], Fax: 0244/406700, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2008 12:22