Licitatie Publica - Modernizare DJ706B>Luncoiu de Jos-Stejarel-Luncsoara-Dumesti-Sarbi (DJ 706), km 2+800-3+800 si km 7+150-19+450
Anunt de participare numarul 110226/27.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN HUNEDOARA
Adresa postala: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330005, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL ROTAR, Tel. 0254/213383, Email: [email protected], Fax: 0254/230030, Adresa internet (URL): www.cjhunedoara.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare DJ706B>Luncoiu de Jos-Stejarel-Luncsoara-Dumesti-Sarbi (DJ 706), km 2+800-3+800 si km 7+150-19+450
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetul Hunedoara, DJ706B
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari modernizare drum.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de infrastructura drum, suprastructura drum, podete, lucrari de consolidare.
Valoarea estimata fara TVA: 15, 532, 160RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: 155000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind calit.de partic.la proc.
2.Declaratie privind sit.pers.
3.Certif.de particip.la lic.cu oferta indep.
4.Certificate plata taxe si impoz.bugetul de stat si buget local
5.Certif.de inreg.fisc.
6.Certif.constata.emis de Of.Reg.Comert
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa inf.generale
2.Bilant contabil la 31.12.2009
3.Inf.privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri la 31.12.2009 minim 10000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista princ.lucrari exec.in ultimii 5 ani
2.Experienta similara
3.Declaratie privind utilajele, inst., echip.tehnice de care dispune op.ec.pt.exec.contractului
4.Declaratie privind ef.mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de cond.
5.Lista cu pers.tehnic de specialitate propus pt.exec.contractului
6.Certificare ISO 9001 sau echivalent
7.Certificare ISO 14001 sau echivalent
8.Certificare OHSAS 18001 sau echivalent
9.Declaratie proprie rasp.din care rez.ca la elab.ofertei op.ec.a tinut cont de oblig.referit.la cond.de munca si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-minim o lucrare similara executata in val.de min.5000000 lei-min.statie preparare mixt.asfaltice, buldozer, excavat., cil.compactor, inst.pulverizare emulsie bit., repartizator asfalt, autogreder, incarcator cu cupa, autobasc.-min.1 sef santier inginer CFDP, 1 respons.tehnic cu exec.autorizat, 1 respons.cu controlul calitatii autorizat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2010 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2010 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Hunedoara
Adresa postala: str.1 Decembrie 1918, nr.35, Localitatea: Deva, Cod postal: 330005, Romania, Tel. 0254234755, Fax: 0254216333
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic contencios
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr.28, Localitatea: Deva, Cod postal: 330005, Romania, Tel. 0254/211350
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2010 16:17