Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare DN5 Bucuresti ? Adunatii Copaceni, Sector km 7+573 ? 19+220


Anunt de participare numarul 112193/27.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  BULEVARDUL DINICU GOLESCU, NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport-CNADNR SA, Tel. +40 (21) 264 32 97, In atentia:  Horia Nicolae? Director Licitatii, Contractare si Servicii Suport, Email:  [email protected], Fax:  +40 (21) 264 32 98, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare DN5 Bucuresti ? Adunatii Copaceni, Sector km 7+573 ? 19+220
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti si Judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile solicitate de Autoritatea Contractanta sunt descrise in cuprinsul Documentatiei de Atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233130-9 - Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
11, 64 km.A se vedea detalii in Documentatia de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 145, 027, 921.18RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare, eliberata in numele ofertantului in cuantum de 2.900.000 Lei sau 691.628 Euro.Garantie de buna executie: 10% din valoarea de contract acceptata fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri nerambursabile de la Comunitatea Europeana(FEDR)- Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul atribuirii contractului, acordul de asociere va fi legalizat in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prev. art.180 din OUG 34/2006 utilizand Anexa nr.1 din Sec.2 a DA; Declaratie privind neincadrarea in.prev. art.181 din OUG 34/2006 utilizand Anexa nr. 2 din Sec.2 a DA; Certif.de atestare fiscala privind indep.oblig.de plata a imp.si taxelor locale si alte venituri ale bug.local, si a imp, taxelor si contrib.de asig.soc la bug.general consolidat(ANAF)la data de 30.11. 2010?a se vedea pct. 5.1.2 din Fisa de Date. Capacit.de exerc. a activ.prof. (inreg): Declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprez.legal utilizand Anexa nr. 3 din Sec.2 din DA; certif.de inreg.(C.U.I.)emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, in copie legaliz; Certif.Const. emis de ORC de pe langa Trib. teritorial care sa ateste faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplic. Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in orig sau in copie legalizata, valabil la data prezentarii lui, in conformitate cu legisl. in vigoare. Pentru pers.jur/fizice straine este necesara prez.doc.edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conf.cu prev.legale din tara in care ofertantul este stabilit. Doc vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducere autoriz si legaliz in lb romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Media rezultatelor exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009)2.Media cifrelor de afaceri globale ale ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie in val de min 115.000.000 Lei . Doc/certif.edificatoare: Bilanturile contabile pe ultimii trei ani (2007;2008;2009) inreg. la org. competente conf. prev. legale in vigoare insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an, in copie legalizata si, pt ofertantii straini, insotite de trad. autoriz si legaliz. in lb. romana.3.Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o declaratie bancara, in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 36.000.000 Lei pentru o perioada de 6 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului. Doc/certif.edificatoare: Form. Nr. 2 ?scrisoare de Recomandare?4.Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2009 de 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cel putin 1 contract avand ca obiect lucrari de constructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drum national si/sau drum expres si/sau autostrada executat in ultimii 5 ani*, in care participarea ofertantului la contract a fost de min. 84.000.000 Lei fara TVA.SAUCel mult 3 contracte avand ca obiect lucrari de constructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drum national si/sau drum expres si/sau autostrada executate in ultimii 5 ani*, in care participarea ofertantului, cumulat pt cele 3 contracte, a fost de minim 130.000.000 Lei fara TVA.2. Ofertantul tb sa demonstreze ca a executat lucrari de constructie noua /reabilitari/modernizari de poduri si/sau pasaje si/sau viaducte aferente drumurilor nationale si/sau drumurilor expres si/sau autostrazilor, in ultimii 5 ani*), in valoare totala de minim 6.000.000 Lei fara TVA3. Ofertantul are drept de folosinta sau detine statie/statii de asfalt avand capacitatea totala de minim 200 tone/ora, care poate/pot fi disponibilizate pt acest contract.4. Ofertantul a pus in opera in ultimii 5 ani* mixturi asfaltice pe autostrazi si/sau drumuri nationale si/sau drumuri expres in cantitati de minim: a)180.000 mp ? strat de uzura tip MASF 16b)26.000 tone ? strat de legatura tip BAD 25c)55.000 tone ? strat de baza tip AB25. Ofertantul are drept de folosinta sau detine laborator autorizat (de minim gradul II) cu profile corespunzatoare (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.) pentru lucrarile de autostrazi si/sau drumuri natinale si/sau drumuri expresNota: *Prin ultimii 5 ani se intelege perioada: 01.12.2005 pana la termenul limita de depunere a ofertelorOfertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorii experti cheie: Coordonator de proiect; Coordonator de Proiect Adjunct; Persoana Responsabila cu Asigurarea Calitatii; Sef Santier care trebuie sa indeplineasca cerintele de studii, limba, experienta generala si specifica prezentate in Fisa de date a achizitiei punctul 5.4.2 Informatii privind capacitatea profesionala si prezentate la sectiunea Niveluri specifice minime necesare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Coord. Proiect: min 10 ani exp.prof in dom drumurilor(Autostrazi, DN, DE, DJ si strazi in loc.urb) in activit de: lucrari de constr si/sau superviz lucrari de constr si/sau manag proiect/contract si/sau proiectare; min 5 ani exp.prof.in calitate de Coord. Proiect sau in pozitii similare: Director Proiect/ManagProiect sau Adj Director Proiect/Adj Manag Proiect in lucrari de constr noua si/sau moderniz si/sau reab si/sau largire aferente DN si/sau DE si/sau Autostr; exp prof in calitate de Coord. Proiect sau in pozitii similare Director Proiect/Manag Proiect sau Adj Director Proiect/Adj ManagProiect in max 2 proiecte/contr.de lucrari constr noua si/sau moderniz si/sau reab si/sau largire aferente DN si/sau DE si/sau Autostr, in care costul total cumulat al lucrarilor de constructie pt cele 2 proiecte/contr.sa fie de min.116 mil LEI fara TVA. Coord.de Proiect Adj: min 8 ani exp.prof.in dom drumurilor(Autostrazi, DN, DE, DJ si strazi in loc.urbane) in activit de: lucrari de constr si/sau superviz lucrari de constructie si/sau manag proiect/contract si/sau proiectare; min 4 ani exp.prof.in calitate de Coord Proiect Adj sau in pozitii similare: Director Proiect/Manag Proiect, Coord Proiect sau Adj Director Proiect/Adj Manag Proiect in lucrari de constr noua si/sau moderniz si/sau reab si/sau largire aferente DN si/sau DE si/sau Autostr. Pers Responsab Asig Calitatii: min. 7 ani exp.prof.in dom drumurilor (Autostrazi, DN, DE, DJ si str.in loc. urb.) in activ.de: lucrari de constrsi/sau superviz lucrari de constr si/sau manag proiect / contract si/sau proiectare; min 4 ani exp.prof.in asig. cal. in poz. de Resp. Control Cal./Resp. Asig. Cal./Sef de Lab. in lucr. de constr.noua si/sau moderniz si/sau reab si/sau largire aferente DN si/sau DE si/sau Autostr. Sef de Santier: min 6 ani exp.prof.in dom.drumurilor(Autostrazi, DN, DE, DJ si str.in loc.urb) in activ. de lucr.de constr.si/sau superv. lucr. de constr. si/sau manag. de proiect/contr.si/sau proiectare; min 4 ani exp.prof.in cal.de Sef Santier sau in poz.sim. Adj.Sef Santier, in luc.de constr constr.noua si/sau moderniz si/sau reab si/sau largire aferente DN si/sau DE si/sau Autostr.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea Tehnica
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2011 14:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2011 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.01.2011 10:00
Locul: CNADNR S.A. ? CESTRIN (Centrul de Studii Tehnice Rutiere si Informatica), Bd. Iuliu Maniu, nr. 401A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai op ec care au depus oferte pt proiectul respectiv (max 2 pers/op ec, obs MFP, pers autoriz de conducerea CNADNR.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
a)Din motive tehnice, intreaga Documentatie de Atribuire nu poate fi atasata prezentului anunt de participare. Documentatia de atribuire in format electronic pentru procedura de achizitie publica ?Modernizare DN5 Bucuresti ? Adunatii Copaceni, Sector km 7+573 ? 19+220?, este disponibila pe site-ul oficial al CNADNR, accesand urmatorul link "http: //www.cnadnr.ro/DN" b)La punctul II.3 de mai sus, durata contractului este de 48 de luni (24 de luni Durata de Executie a Lucrarilor incepand de la data de incepere a lucrarilor + 24 de luni perioada de notificare a defectiunilor)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Splaiul Independentei, nr.5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40 (021) 319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  +40 (021) 319.51.76, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=2
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios din cadrul CNADNR SA
Adresa postala:  Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. +40 (021) 264.34.07, Fax:  +40 (021) 264.32.98, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2010 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer