Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUM COMUNAL 76, CRIVESTI - VIZURENI SI DRUM VICINAL 872 IN LUNGIME DE 4,040 KM, COMUNA TUTOVA , JUDETUL VASLUI
Anunt de participare numarul 58422/14.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TUTOVA
Adresa postala: SAT TUTOVA, COMUNA TUTOVA, JUDETUL VASLUI, Localitatea: Tutova, Cod postal: 737550, Romania, Punct(e) de contact: ION CORCIOVA, Tel.0235428136, Email: [email protected], Fax: 0235428136
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUM COMUNAL 76, CRIVESTI - VIZURENI SI DRUM VICINAL 872 IN LUNGIME DE 4, 040 KM, COMUNA TUTOVA , JUDETUL VASLUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Tutova Jud. Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea drumurilor existente conform proiectului prin asfaltare, amenajare scurgere ape pluviale cu rigole si podete, consolidare maluri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizare drum comunal 76 Crivesti- Vizureni peo lungime de 3 km si a drumului vicinal 872 pe o lungime de 1, 040 km.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 799, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 60.000 lei.Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
de la bugetul MDLPL conform listei cu alocatii bugetare pe 2008 nr. 71382/21.02.2008.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata la data semnarii contrctului de lucrari.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivindeligibiltatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
- Prezentare Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile deplata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contribtiilepentru asigurarile sociale de stat(formulare tip eliberat de autoritatile competene din tara in care ofertantul este rezident).Atentie! Certificatele constatatoare se vor prezenta in original sau in copie legalizata de notar si trebuie sa fie valabile la depunerii ofertelorPERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANE.
- Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului.
Atentie! Certificatul constatator se va prezenta in original sau in copie legalizata denotar si trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor.Emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.
- Prezentare certificat inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie.
-Prezentare Certificat de inregistrare in scopuri de TVA.
PERSOANE JURIDICE/FIZICE STRAINE.
- Prezentare documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vorprezentacopii alebilanturilor contabile peanii 2005-2006-2007, vizate siinregistrate deorganelecompetente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoareapentruciframedieanualadeafaceri pentru ultimii3aniegalasaumaimarede16000000lei(ron), echivalentula4 445 000 euro, sau peperioada dela infiintare dacaaceasta perioadaestemaimicade3ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratieprivindlistaprincipalelorlucrariexecutatein ultimii5ani- formular 12F
-Experientasimilara-formular anexa-di nsectiuneaFORMULARE-adocumentatieideatribuire.
-Certificat/recomandare dinparteabeneficiarului lucrarii prezentatecasimilara, privindmoduldeindeplinireaobligatiilorcontractuale-formular anexa-dinsectiuneaFORMULARE -adocumentatieide atribuire.
-Declaratie privindutilajele, instalatiileechipamentele tehnicedecaredispune operatoruleconomic pentruindeplinireacorespunzatoareacontractului delucrariformular12 H.
-Declaratie privindefectivulmediuanualalpersonalului angajatsialcadrelordeconducere.
-Declaratieprivindasigurareacupersonalresponsabildirectdeindeplinireacontractuluidelucrari-formularanexa-dinsectiuneaFORMULARE adocumentateideatribuire.
-Atestatulresponsabilului tehnic
-Autorizatiacontroluluicalitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinireainultimii 5ania celputin unicontractcareaavutcaobiect prestarea unorlucrarisimilare canaturasicomplexitatedeminim1700000 lei.- ofertantultrebuies adispunadeutilajeinstalatii, echipamentetehnicestricnecesarepentruindeplinireacorespunzatoareacontractuluidelucrari.-ofertantultrebuiesadispunadecelputinunresponsabiltehniccuexecutiaatestatindomeniullucrariisupuselicitatiei.-Ofertantul trebuiesadispuna decelputinuncontrolorcalitateautorizat indomeniullucrariisupuselicitatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul contractului
70%
Descriere:
2.
Perioada de garantie acordata lucrarii
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria primariei Tutova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2008 10:00
Locul: sediul Primariei comunei Tutova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DESOLUTIONAREACONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR 6, SECTOR3, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.( 4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEADEAPEL IASI
Adresa postala: Str.AnastasiePanu nr25bis Judetul Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Email: [email protected], Fax: 0232/255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIULJURIDICALPRIMARIEITUTOVA
Adresa postala: COMUNATUTOVA-JUDETULVASLUI, Localitatea: TUTOVA, Cod postal: 737550, Romania, Tel.0235428136, Email: [email protected], Fax: 0235428136
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2008 12:19