Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare drum comunal Bolintin Deal - Joita


Anunt de participare numarul 109113/07.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOLINTIN DEAL
Adresa postala:  com. Bolintin Deal, str. Muncii, nr.18, Localitatea:  Bolintin-Deal, Cod postal:  087015, Romania, Punct(e) de contact:  EMILIAN BANICA, Tel. 0246273074, Email:  [email protected], Fax:  0246273074, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum comunal Bolintin Deal - Joita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Bolintin Deal - Comuna Joita DC 149 - Bolintin Deal - 1867 ml
DC 147 - Joita - 2513 ml
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie modernizare drum comunal Bolintin Deal - Joita L=4380ml
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45221110-6-Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DC 149 Comuna Bolintin Deal L =1867 m format din 1172 m Bolintin Deal si 695 m legatura Bolintin Deal - Ulmi si DC 147 Comuna Joita L =2513m foramt din 813 m legatura Ulmi Joita si 1700 m Joita
Valoarea estimata fara TVA: 7, 027, 440RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare la licitatie in valoare de 140.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugete locale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - Form A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Form B, Certificatul fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice, Certificatului impozite si taxe eliberat de Autoritatile Publice Locale, Certificatului de atestare privind obligatiile la Administratia Fondul pentru mediu, Cazier judiciar/fiscal societate IPGJ, ANAF Judetean, cazier judiciar administrator/administratori elib de pol de domiciliu, Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009 - Form C
Bilanturi 2007, 2008, 2009
Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 500.000 Euro
Declaratie privind istoricul litigiilor conform Form D
Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani - Form E
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri 2007-2009 val. 14.000.000 lei, bilant 2007-2009, dovada rezultatelor financiare 2007-2009, scrisori de bonitate, diovada acces la linie de finantare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, pt.proiectare in ultimii 3 ani, dotari echipamente si utilaje aflate in dotarea proprie a ofertantului sau inchiriate (in acest caz se vor prezenta contractele/conventiile de inchiriere): recomandari si certificatele constatatoare pt ctr. prezentate
Declaratie pe propria raspundere ca dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe care Form F
Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului - Form G
Declaratia de disponibilitate Form H
Angajamentului ofertantului privind resursele umane Form I
Certificatului privind managementul sistemului calitatiiCertificatului privind managementul sanatatii si securitatii ocupationaleCertificatului privind sistemul de management de mediu
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara valoare minima 7.000.000 lei finalizat in ultimii 5 ani unul sau mai multe contracte de executie lucrari avand ca obiect lucrari de drumuri din beton rutier (sistematizari pe verticala, reabilitari drumuri, modernizari drumuri, consolidari / supralargiri drumuri, constructie drumuri acces) si executie poda caror valoarecumulata sa fie de minim 7.000.000 Leiptr. proiectare: soft de proiectare licentiat min.2 buc., statie totatla min. 2 buc., soft specializat topo min. 2 buc., echipament topo min. 2 buc.; ptr. executie: autobasculante min. 8 buc., autospeciale transport beton min. 5 buc., statie betoane min. 1 buc., repartizator finisor beton min. 1 buc, cilindru compactor min. 2 buc., buldoexcav. min. 1 buc., excavator min. 1 buc., incarcator frontal min. 1buc., autogreder min. 1 buc., laborator autorizat grad II min. 1 buc.; se vor prezenta fise tehnice/rapoarte de inspectie pentru echipamentele, utilajele minime solicitate, licente, carti de identidate, pentru mijloacele auto; personal calificat si specializat propus pentru indeplinirea contractului: cerinte minime ptr. proiectare 2 ingineri proeictanti, 2 ingineri cadastru-geodezie, 1 inginer specializat in management de trafic; cerinte minime pentru executie: 1 manager de proiect, 1 inginer specializare drumuri si poduri, 1 sef de santier - absolvent facultate drumuri si poduri, responsabil tehnic cu executia domeniul drumuri si respectiv poduri, responsabil cu calitatea cu experienta in drumuri si poduri, 1 responsabil mediu, 12 muncitori calificati; ISO 9001, ISO 14001 si protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de realizare a proiectului
10%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Durata de mobilizare la interventii
10%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Durata de realizare a lucrarii
10%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2010 11:00
Locul: Primaria Comunei Bolintin Deal, str. Muncii , nr. 18, Bolintin Deal , Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
CAietul de sarcini si fisiere continand detalii despre realizarea propunerii tehnice se pot ridica de la sediul autoritatii contractnate, Com. Bolintin DEal, Jud. Giurgiu, B-dul Muncii, nr. 18, zilnic intre orele 8.30-14.00 - de luni pana vineri
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutinare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Giurgiu - sectia d econtencios adminiustrativ si fiscal
Adresa postala:  Str. Episcopiei, nr. 13, Giurgiu, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080015, Romania, Tel. 0246 212725
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primariua Comunei Bolintin Deal
Adresa postala:  Str. Muncii, nr. 18, Localitatea:  Bolintin Deal, Cod postal:  087015, Romania, Tel. 0246 273074
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2010 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer