Licitatie Publica - Modernizare drum comunal Bolintin Deal - Joita, L=4380m, judet Giurgiu
Anunt de participare numarul 113357/23.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOLINTIN DEAL
Adresa postala: com. Bolintin Deal, str. Muncii, nr.18, Localitatea: Bolintin Deal, Cod postal: 087015, Romania, Punct(e) de contact: Rada MANOLACHE, Tel. 0246273074, Email: [email protected], Fax: 0246273074, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum comunal Bolintin Deal - Joita, L=4380m, judet Giurgiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DC 149 Com Bolintin Deal L=1867 ml, format din 1172ml in Bolintin Deal si 695ml legatura Bolintin Deal - Ulmi
DC 147 Com. Joita L=2513 ml, format din 813m legatura Ulmi ? Joita si 1700ml in Joita
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Total cantitati : Drum de beton L=4380 ml, conform specificatiilor din Caietul de sarcini; Podet proiectat traversare apeducte, conform Caiet de sarcini si detalii de executie.
Informatii privind proiectarea si executia :
- Proiectare (PT+DDE)in vederea modernizarii drumului comunal Bolintin Deal ? Joita, L=4380ml:
Lucrarile si serviciile solicitate de autoritatea contractanta sunt dupa cum urmeaza:
- elaborarea Documentatiei Tehnice in conformitate cu H.G.28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii si Ordin nr. 863/2008 al Ministrului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor pentru aprobarea ?Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din Hotararea Guvernului nr.28/2008.- intocmirea documentatiilor pentru obtinerea Avizelor siAcordurilor specificate in Certificatul de
Urbanism;
- elaborarea studiilor aferente (Studiu Topografic, Studiu Geotehnic) in faza de preconceptie a Documentatiei Tehnice;
1. Descriere succinta: se va realiza PT +DDE si executia lucrarilor de modernizare a sitemului rutier aferent drumului comunal Bolintin Deal ? Joita, lungime L=4380ml, conform Caietului de sarcini, folosind urmatoarea solutie:
-sistem rutier nou alcatuit astfel:
-strat de uzura din beton rutier Bcr 4, conf. SR 183/1-95? 20cm
-strat de piatra sparta, conf. SR 667/2001 ? 20cm
-strat de balast, conf. SR 662/2002 ? 25cm
-strat de forma din nisip, conf. SR 662/2002? 5cm
-strat din pamant stabilizat cu balast ? 20cm
-amenajarea intersectiilor cu drumurile laterale pe o lungime de 25m, avand acelasi sistem rutier ca si al drumului ce se modernizeaza;
-amenajarea elementelor de colectare si scurgere a apelor pluviale;
-lucrari pentru cresterea sigurantei circulatiei rutiere si pietonale;
-lucrari executie pod din beton armat peste apeducte duble, cu grinzi cu corzi aderente si coloane forate D=1080mm, L=11m/col.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45221110-6-Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati : Drum de beton L=4380 ml, conform specificatiilor din Caietul de sarcini; Podet proiectat traversare apeducte, conform Caiet de sarcini si detalii de executie.
DC 149 Comuna Bolintin Deal L=1867 ml, format din 1172ml in Bolintin Deal si 695ml legatura Bolintin Deal - Ulmi; DC 147 Comuna Joita L=2513 ml, format din 813m legatura Ulmi ? Joita si 1700ml in Joita
Valoarea estimata fara TVA: 7, 027, 440RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie 140000lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugete locale si alte surse de finantare constituite in conditiile legii, cum ar fi imprumuturi, granturi, etc.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea- Form A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Form B, Certificat de participare cu oferta independenta, Certificatul fiscal eliberat de administratia Finantelor Publice, Certificat impozite si taxe eliberat de autoritati Publice locale, Certificat de atestare privind obligatiile la Administratia Fondul pentru mediu, Cazier judiciar/fiscal societate , Cazier judiciar/fiscal administrator/administratori, Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009-Form C
Bilanturi 2007, 2008, 2009
Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 500.000 Euro.
Declaratie privind istoricul litigiilor Form D
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) minim 14.000.000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani-Form.E
Recomandari si certificate constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate, insotite de procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor.
Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari proiectare si/sau executie)Form F
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator propriu pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate (laborator autorizat gr. II)sau sa prezinte un contract de prestari servicii in termen de valabilitate incheiat cu un astfel de laborator.
Prezentarea Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia Form. G
Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane -Form I
Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora Form J
Certificate ISO 9001, 14001 sau echivalent
Certificat OHSAS 18001 sau echivalent sau declaratie pe proprie raspundere conform careia operatorul economic se angajeaza sa tina cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii la elaborarea ofertei si sa respecte aceste conditii pe parcursul indeplinirii contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Unul sau mai multe contracte de executie lucrari de drumuri din beton rutier (sistematizari pe verticala, reabilitari drumuri, modernizari drumuri, consolidari / supralargiri drumuri, constructie drumuri acces) si executie poda caror valoarecumulata sa fie de minim 7.000.000 Lei (fara TVA), finalizate in ultimii 5 ani; fie prezentarea unui singur contract sau un numar de max. 3 contracte distincte, din care cel putin un contract sa corespunda obiectului contractului (imbracaminti din lianti hidraulici (beton rutier) cu o valoare minima de1.200.000 lei fara TVA si un contract de executie lucrari de poduri rutiere cu o valoare minima de 300.000 lei fara TVA.Pentru proiectare: 1 sau max. 3 contracte care au avut ca obiect proiectarea de drumuri si poduri, finalizate in ultimii 3 ani.b)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune prin contracte / conventii de inchiriere), de urmatoarele tipuri de echipamente: Pentru proiectare: soft de proiectare licentiat- 2 buc.;statie totala - 2 buc.;echipament topo GPS -2 buc; softuri specializate topo? 2 buc.;Pentru executie: autobasculante? 8 buc.;autospeciala transport beton? 5 buc.; Statie de betoane= 75 mc/h ? 1 buc.; Repartizator finisor beton - 1 buc.; Cilindru compactor ? 2 buc.; Buldozer pe senile ? 1 buc.; Excavator pe senile - 1 buc.; Incarcator frontal - 1 buc.;Autogreder ? 1 buc.;c) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: Pentru proiectare: 2 ingineri proiectanti, cu studii de inginerie in constructii drumuri si poduri;1 inginer specializat in management de trafic; 2 ingineri cadastru - geodezie, autorizati in domeniul cadastrului si geodeziei, cat. B+C (ANCPI);Pentru partea de executie: 1 manager de proiect in domeniul constructiilor; 1 inginer/subinginer constructii drumuri/poduri; 1 sef santier inginer drumuri/poduri; 1 responsabil tehnic cu executia- drumuri; 1 responsabil tehnic cu executia- poduri; 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate drumuri si poduri; 1 responsabil management calitate;1 responsabil management de mediu;min. 12 muncitori calificati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de realizare a proiectului
10%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Durat de mobilizare la interventii
10%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Durata de realizare a lucrarii
10%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2011 11:00
Locul: Sediul Primariei Bolintin Deal: str. Muncii nr. 18, com. Bolintin Deal, judet Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti UCVAP, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si alte persoane autorizate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Operatorii economici interesati sa participe la procedura de atribuire pot obtine un exemplar al Caietului de sarcini, liste de cantitati, piese desenate, scop in care au dreptul de a transmite autoritatii contractante o solicitare de participare la procedura de atribuire prin oricare din modalitatile de comunicare indicate (posta/e-mail/fax) sau prin telefon, in acest din urma caz avand obligatia de a confirma solicitarea de participare in scris, intr-un termen de cel mult 24 de ore.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL GIURGIU
Adresa postala: str. Episcopiei nr. 13, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080015, Romania, Tel. 0246212725
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Inconformitate cu art. 256 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Bolintin Deal
Adresa postala: str. Muncii nr. 18, Localitatea: Bolintin Deal, Cod postal: 087015, Romania, Tel. 0246273074, Email: [email protected], Fax: 0246273074
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 11:38