Licitatie Publica - Modernizare drum comunal D.C. 107 Hodod, km 0+000 - 4+529
Anunt de participare numarul 63268/09.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA HODOD (RIMARIA COMUNEI HODOD)
Adresa postala: Hodod, nr. 164, judetul satu Mare, Localitatea: Hodod, Cod postal: 447155, Romania, Punct(e) de contact: Francisc Kaszta, Tel.0261- 829001, Email: [email protected], Fax: 0261-829001
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum comunal D.C. 107 Hodod, km 0+000 - 4+529
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Comuna Hodod, judetul Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare drum comunal D.C. 107 , Hodod , km 0+000 - 4+529
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizare drum comunal DC.107 Hodod, km 0+000 - 4+529
- lucrari de terasamente, - lucrari de fundatie din balast,
- executia stratului de baza din macadam,
- executie strat de binder de griblura BAD 25,
- executie strat de uzura din beton asfaltic BA16,
- executia acostamentelor din balast,
- executie santuri pereate,
- decolmatare podet + refacere camera de cadere,
- executia podetelor tubulare
Valoarea estimata fara TVA: 4, 582, 850RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 90000 RON constituita din scrisoare de garantie bancara, garantia de buna executie - 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii financiare in baza H.G. 577/1997. Suma disponibila la data declansarii procedurii este de 235.250 Ron
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere /subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea ,
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006,
- certificate privind achitarea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat al statului si catre bugetul local - original sau copie legalizata , in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei,
- certificat constatator - Oficiul Registrului Comertului,
- certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cifra medie de afacere pe ultimii 3 ani cel putin egala cu 10.000.000 RON,
- bilantul contabil pe ultimii 3 ani- vizat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani cu cel putin o lucrare de drumuri similara cu o valoare de cel putin 1.000.000 EURO fara TVA, cu certificate de buna executie , proces verbal la terminarea lucrarilor vizate de ITC,
- declaratii privind dotarile de utilaje,
- declaratii privind personalul , organigrama , CV- uri, copii dupa diplome,
- certificat privind asigurarea calitatii,
ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria autoritatii contratante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2008 10:03
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicitede autoritatiile ofertante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoles , nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
operatorii pot formula contestatie in cel mult 5 zile de la luarea la cunostinta cu privire la actul care face obiectul contestatiei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Hodod
Adresa postala: Strada Principalanr. 164, judetul Satu Mare, Localitatea: Hodod, Cod postal: 447155, Romania, Tel.0261829001, Email: [email protected], Fax: 0261829001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2008 15:40