Licitatie Publica - Modernizare drum comunal DC 112 Licurici-Licuriciu de Sus L=3,3 km, judetul Gorj
Anunt de participare numarul 16484/30.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Licurici
Adresa postala: Sat Frumusei, Com. Licurici, Jud. Gorj, Localitatea: Licurici, Cod postal: 217281, Romania, Punct(e) de contact: Elena Bobic, Tel.0253/231677, Email: [email protected], Fax: 0253/231677
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum comunal DC 112 Licurici-Licuriciu de SusL=3, 3 km, judetul Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna licurici, sat Licurici, judetul Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare drum comunal DC 112 Licurici-Licuriciu de SusL=3, 3 km, judetul Gorj
Lotul 1.Elaborare proiect tehnic, document.obt.avize si acorduri, detalii de executie
Lotul 2.Executie lucrari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 proiectare , valoare maxima admisa-66.643 lei, Lotul 2executie - valoare maxima admisa 2.435.989 lei, total 2.502.632 lei
Valoarea estimata fara TVA: 2, 502, 632RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de particip 30.000 lei-Garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aplicate proiectelorfinantate prinprogramul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea pentru depunerea unei oferte comune (art.44/OUG 34/2006).Daca subcontracteaza, vor arata partile subcontractate si potentialii subcontractori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Transe de plata, maxim 5, Durata de executiea contractului, maxim30.09.2008, termen aprobat de APDRP
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economicitrebuie sa detina : Certificatul de inregistrare si certificatulconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului (forma completa)/Statutul societatii si actele aditionale , dupa caz, actul constitutiv/aut.de functionare/alte echivalente;pers.jur. straine(traducere in limba romana, legalizata)Cerinta obligatorie : doumente doveditoareprivind forma de inregistrare /apartenenta profesionala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani, Scrisoare de bonitate bancara, Bonitate financiara, Contract de credit sau scrisoare de confort cu valoarea maxima a credituluiobtenabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceripe ultimii 3 ani, sa fiede cel putin3 orivaloareacontractului.Profit net pozitiv pe ultimul an contabil. Lichiditate generalamai mare de 100 %, Solvabilitate patrimoniala mai mare de 30 %.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Proiecte si lucrari similare, Sistemul de management al calitatii , Echipament necesar derularii proiectului, Experti pentru elaborarea documentatieide proiectaresi executia lucrarilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experientaprofesionala, minim 3 ani , minim 3 proiecte de acest gen - Certificat emis de un organism de acreditare/Echipamente si personal care sa acopere intraga gama de specialitati specifice proiectului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
L-C2.111542000406/03.08.2006
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1500 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere la casieria C.L. Licurici a contravalorii, in numerar sau fila CEC
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2007 12:00
Locul: SALA DE CONSILIU-Consiliul Local al Comunei Licurici, judetul Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observator desemnat de centrul regional de plati pentru dezvoltare rurala si pescuit Craiova.Orice ofertant poate participala deschiderea ofertelor, conf. art.33, din HGR nr.925/2006
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM SAPARD, MASURA 2.1 Dezvoltareasi imbunatartireainfrastructurii rurale
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren, va fi organizata pe data de 20.06.2007
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Bd.Nicolae Titulescu, nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Email: [email protected], Fax: 0251415600, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment achizitii publicePrimarie
Adresa postala: Sat Frumusei, Comuna Licurici, judetul Gorj, Localitatea: Licurici, Cod postal: 217281, Romania, Tel.0253/231677, Email: [email protected], Fax: 0253/231647
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2007 09:41