Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 12 BERCESTI ZORLESTI, COMUNA BUMBESTI PITIC, JUDETUL GORJ


Anunt de participare numarul 83667/04.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BUMBESTI PITIC
Adresa postala: COMUNA BUMBESTI-PITIC, JUDETUL GORJ, Localitatea: Bumbesti-Pitic, Cod postal: 217110, Romania, Punct(e) de contact: BALAN EMILIA, Tel.0253/232222, Email: [email protected], Fax: 0253/232200, Adresa internet (URL): www.bumbestipitic.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 12 BERCESTI ZORLESTI, COMUNA BUMBESTI PITIC, JUDETUL GORJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA BUMBESTI PITIC, JUDETUL GORJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 12 BERCESTI ZORLESTI, COMUNA BUMBESTI PITIC, JUDETUL GORJ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
POTRIVIT CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 100, 000 si 3, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.09.2009 pana la 15.03.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare -35.000 RON, valabila 90 de zile, mod de constituire-Scrisoare de garantie bancara. Garantie de buna executie- retineri succesive de 5% din facturile partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face in raport cu sumele alocate special pentru aceasta investitie, de la bugetul de stat sau din alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006, declaratie pe propria raspundere, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata ale impozitelor si taxelor catre stat, inclusive cele locale, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatii prevazute de art.181 di OUG nr 34/2006. Persoane juridice romane : copie dupa certificatul emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul territorial, Certificate constatator eliberatde Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, original sau copie legalizata. Persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridical in conformitate cu prevederile legale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organelle competente, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil. Indicatori economici solicitati: lichiditate generala mai mare de 100% , conform bilant contabil la 31.12.2008. Valoarea medie a cifrei de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 7.000.000 RON. Posibilitate de a realize cashflow de executie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucrari executate in ultimii cinci ani insotita de declaratie scrisa pentru confirmarea lucrarii executate, experienta similara si recomandari din partea altor beneficiari, formular din care sa rezulte incheierea si indeplinirea in ultimii cinci ani a unui contract de lucrari similare obiectului supus licitatiei, respective de modernizare a drumurilor a caror valoare sa fie de cel putin 3.500.000 RON. Declaratie privind utilajele instalatiile si echipamentele tehnice: ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii urmatoarelor: excavator-1, buldoexcavator-2, autogreder-2, cilindrii compactori-2, macara-1, autocamioane-2, autobasculante de mare capacitate-6, incarcator-1, autocisterna-1. Informatii privind personalul angajat, cadrele de conducere si personalul de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului: declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, nominalizarea responsabilului tehnic cu exectia in domeniul drumurilor pentru care se va dovedi calitatea de responsabil tehnic la minim o lucrare similara, CV-urile personalului de conducere responsabil direct de indeplinirea contractului, a responsabilului tehnic cu executia, aresponsabilului cu calitatea lucrarilor si a persoanei responsabile cu Managementul Sanatatii, si Securitatii Ocupationale. Standarde de asigurare a calitatii: copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2001(ISO 9001:2000) sau echivalent. Standarde de protectia mediului: copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001:2005(ISO 14002:2004) sau echivalent. Standarde de sanatate si securitate ocupationala: copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001:2004 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PONDERE FINANCIARA
50%
Descriere:
2.
PONDERE TEHNICA
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2009 12:00
Locul: LA SEDIUL CAMINULUI CULTURAL BUMBESTI PITIC, JUDETUL GORJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot sa participe la sedinta de deschidere reprezentantii imputerniciti de catre operatorii economici care au depus oferte pentru proiectul respectiv
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: Str. NICOLAE TITULESCU, nr.4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251418568
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STAVROPOLEUS, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0300864, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA BUMBESTI PITIC
Adresa postala: Comuna Bumbesti Pitic, Localitatea: Bumbesti Pitic, Cod postal: 217110, Romania, Tel.0253232222, Email: [email protected], Fax: 0253232200, Adresa internet (URL): www.bumbestipitic.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2009 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer