Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 131


Anunt de participare numarul 83555/03.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SURANI (PRIMARIA)
Adresa postala: com.Surani, Jud.Prahova, Localitatea: Surani, Cod postal: 107545, Romania, Punct(e) de contact: Corina Militoiu, Tel.0244 416020; 0244 416134, In atentia: doamnei primar Cornea Marcela, Email: [email protected], Fax: 244 416020;0244 416134, Adresa internet (URL): www.primariasurani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
PRIMARIA COMUNEI SURANI
Adresa postala: comuna Surani, judetul Prahova, Localitatea: Surani, Cod postal: 107545, Romania, Punct(e) de contact: secretariat, Tel.0244416020, In atentia: domnului Viceprimar Gheorghe marian, Email: [email protected], Fax: 0244416020, Adresa internet (URL): www.primariasurani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 131
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Surani, sat Surani si sat Pacuri, judetul Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractul implica executia lucrarilor de modernizare drum comunal DC 131
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform. liste de cantitati , caiet de sarcini atasate anuntului
Valoarea estimata fara TVA: 3, 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 36000RONgarantia de buna executue 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
conform alocarii fondurilor de la Guvernul Romaniei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat Constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul local si bugetul de stat-in original sau copie legalizata.
Certificatele vor fi valabile la data deschiderii licitatiei.;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;original sau copie legalizata), eliberat cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor;b) Certificat de inregistrare firma CUI (copie legalizata)
;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2007 si 31.12.2008, vizat si inregistrat de D.G.F.P.
Cifra de afaceri media anuala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie mai mare de 6 500 000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii privind experienta similara (Formular B4), insotita de copie dupa contractul nominalizat, proces verbal de receptie si recomandarea beneficiarului. Toate acestea (fisa, contractul, procesul verbal de receptie si recomandarea) trebuie sa fie pentru aceeasi lucrare, specifica categoriei de lucrari supuse procedurii;4. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice ;5. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ;6. Dovada existentei laboratoarelor proprii de specialitate autorizate sau prezentarea contractelor de colaborare cu laboratoare autorizate pentru profilurile respective, specifice categoriei de lucrari supuse procedurii.certificate ISO 9001, 14001, 18001, SA 8000/2008-copii legalizate;Certificat de produs pentru betoane si mixturi asfaltice, Autorizatie de Mediu, valabile la data deschiderii ofertelor (copii legalizate).;Certificat emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri Romania (copie legalizata).;Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (formular 12 F).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
excavator minim 3 buc., concasor 1 buc., incarcator frontal 3 buc., statie preparare mixturi asfaltice 160 to/h 1 buc., statie betoane 40 mc/h 2 buc., statie sortare 1 buc., autogreder 1 buc., cilindru compactor 3 buc., finisor asfalt 2 buc., buldozer 3 buc., buldoexcavator 1 buc., freza 1 buc., instalatie imprastiat emulsie 1 buc., utilaj batere piloti metalici 1 buc., autobasculante 10 buc., autobetoniere 3 buc.;pentru experienta similara un contract executat in ultimii 5 ani, avand ca obiect lucrari de aceeasi natura si complexitate, in valoare de3 300 000, 00 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
durata de xecutie a lucrarii in functie de procedurile tehnice
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1628/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2009 11:00
Locul: sediul primariei comunei Surani, judetul Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia , imputernicitii ofertantilor, experti externi cooptati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str. Emil zola, nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522445, Email: [email protected], Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Surani
Adresa postala: comuna Surani, judetul prahova, Localitatea: Surani, Cod postal: 107545, Romania, Tel.0244416020, Email: [email protected], Fax: 0244416020, Adresa internet (URL): www.primariasurani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2009 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer