Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare drum comunal DC 133 de la km 5 + 500 la km 10+800.


Anunt de participare numarul 31974/12.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAAPATEU
Adresa postala: APATEU , NR.364, Localitatea: Apateu, Cod postal: 317010, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS COSTEA , [email protected], Tel.0257 /327 301, Email: [email protected], Fax: 0257 / 327 301, Adresa internet (URL): www.apateu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum comunal DC 133 de la km 5 + 500 la km 10+800.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Loc.Apateu , dinspre Sepreus , catre limita cu jud. Bihor, loc.Talpos , jud.Bihor.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare drum comunal DC 133Apateu -Talpos, asfaltare de la km. 5+500 la km 10+800, amenajare de santuri pluviale si realizarea de podete.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile necesare asfaltarii a 5.300 km, amenajarii de santuri pluviale si zona cu podete conform documumentatiei de tehnice si a caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare = 54 000 RON ; garantie de buna executie = 5 %, din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul aprobatprin HG nr.577 republicata , modificata si completata de H.G. nr.1256 / 2005 .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006; Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv taxele locale, in termen;Certificat inregistrare/inmatriculare emis de Camera de comert (copie legalizata ), Certificat constatator emis de Of.R.C.Pentru persoane fizice romane: autorizatia de functionare , precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenetei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului (in copie).Persoane fizice / juridice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.( documentul se va prezenta in copie , anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, Bilantul contabil la data de 30.06.2007, vizat si inregistrat la autoritatile competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ciframedie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de 3 000 000 lei RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Recomandari beneficiari; Resurse tehnice; Resurse umane; Standarde de asigurare a calitatii.
ISO 9001 pentru calitate si ISO 14001 pentru mediu.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dotare minima: -ateliere compactoare: - compactoare cu vibratii ;
- compactoare rulouri netede ;
-repartizor de mixturi ;Finalizarea in ultimi 5 ani a unui contract , cu valoarea totala mai mare sau egala decat2000000 lei RON .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Valoarea ofertei
70%
Descriere:
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
3.
Termen de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face la casieria unitatii, odata cu ridicarea documentatiei de atribuire.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2007 10:00
Locul: Primaria Comunei Apateu , jud.Arad , loc.Apateu, nr.364.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor imputerniciti in scris , conform documentatiei de atribuire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL de SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected] , ,Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala: Bd. V. Milea nr. 2-4, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257/250114, 0257/228908, Email: [email protected], Fax: 0257/251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL APATEU
Adresa postala: STR.PRINCIPALA, NR.364, Localitatea: APATEU, Cod postal: 317010, Romania, Tel.0257// 327 301, Email: [email protected], Fax: 0257 // 327 301, Adresa internet (URL): www.apateu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2007 17:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer