Licitatie Publica - Modernizare drum comunal DC 140 Garbau-Turea,km.0+000-4+250,com.Garbau, jud. Cluj
Anunt de participare numarul 21484/29.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GARBAU
Adresa postala: str. Principala nr.188, Localitatea: Garbau, Cod postal: 407295, Romania, Punct(e) de contact: ISTVAN KOVACS, Tel.0264283734, Email: [email protected], Fax: 0264283616
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum comunal DC 140 Garbau-Turea, km.0+000-4+250, com.Garbau, jud. Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: sat Garbau, jud. Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect tehnic;caiete sarcini;detalii executie;documentatie obtinere autorizatii, avize, acorduri faza PT;asistenta.Valoare maxim 4% din valoare executie lucrari.
Executie lucrari modernizare drum comunal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiect tehnic;caiete sarcini;detalii executie;documentatie obtinere autorizatii, avize, acorduri faza PT;asistenta.Valoare 99405 Lei.
Executie lucrari 4, 25 km.Valoare 3265096, 71 Lei.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 364, 501.95RON
II.2.2) Optiuni
Da
Lucrarile suplimentare vor face obiectul unui contract ulterior fara publicare anunt suplimentar
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 42000 LeiGarantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aplicate proiectelor finantate prin programul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile art.181/OUG34/2006.Se solicita confirmarea prin prezentare certificate emise de autoritatile competente;Declaratie privind neicadrarea in lista neagra a APDRP;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de inregistrare fiscala;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Autorizatie de functionare/echivalente: Statutul, Contractul de societate, actele aditionale la statut si contract;Informatii generale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil/extras ultimii 3ani;Declaratie cifra afaceri ultimii 3 ani;Scrisoare bonitate bancara;Document legal privind credit obtenabil proiect;Identificare financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profit net pozitiv;Cifra afaceri de cel putin 2 ori valoarea ofertei;Lichiditate mai mare de 100%;Solvabilitate mai mare de 30%;Valoare creditelor finantare lucrare mai mare de 30% din valoare oferta;Documente identificare conturi bancare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista prestari servicii ultimii 3 ani;Lista lucrari ultimii 5 ani;Declaratie utilaje/echipamente;Declaratie efective angajati conducere ultimii 3 ani, studii, pregatire, calificare;Certificate asigurarea calitatii/protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Contract/Recomandare beneficiar contract servicii;Proces verbal receptie terminare lucrari/receptie finala;Recomandare I.S.C.;CV original, diplome atestate, copii carti munca pentru personalul de conducere si implementare;Certificate calitate/conformitate produse
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C 2.111561300049
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria Primariei Garbau
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2007 12:00
Locul: Primaria Garbau, str. Principala nr. 188, jud. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor;Observatori desemnati de CRPDRP Satu Mare si MF-UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proect finantat prin programul SAPARD, masura 2.1, submasura Drumuri in zone rurale
VI.3) Alte informatii
O vizita in teren va fi organizata de catre autoritatea contractanta in data de 09 iulie 2007, ora 10, 00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Tel.(+4)0264593865, Fax: (+4)0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Garbau
Adresa postala: str.Principala nr. 188, Localitatea: com. Garbau, sat Garbau, jud. Cluj, Cod postal: 407295, Tel.(+4)0264283734, Fax: (+4)0264283616
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2007 17:14