Licitatie Publica - Modernizare drum comunal DC 145- Gircina din (DJ 157D)-Cuiejdiu km.0+000-7+700, proiect calamitat in urma inundatiilor, com. Gircina,jud. Neamt
Anunt de participare numarul 27240/13.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Gircina (Consiliul Local Gircina)
Adresa postala: ComunaGircina Jud. Neamt, Localitatea: Garcina, Cod postal: 617200, Romania, Punct(e) de contact: Aurora Balan Lazar, Tel.0233242100, Email: [email protected], Fax: 0233242200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum comunal DC 145- Gircina din (DJ 157D)-Cuiejdiu km.0+000-7+700, proiect calamitat in urma inundatiilor, com. Gircina, jud. Neamt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: satele : Gircina si Cuiejdiu , com. Gircina , jud. Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
sectorul de drum comunal are o lungime de 7700m de la limita sudica a localitatii Gircina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei tehnice si a caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 048, 664RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului de lucrari prin scrisoare de garantie bancara sau retineri succesive din sumele datorate pt. facturi partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
programul SAPARD si bugetul de stat si local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
persoane juridice sau asocieri de persoane juridice
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
graficul de executie va fi in concordanta cu alocatiile financiare
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea -formular 12 A; 2.Declaratie pe propria raspundere privind neinc. in situatiile prev.la art.181-Formular12B;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 12C ;4.Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale , precum si pentru asigurarile sociale de stat( formulare tip eliberate de autorit. competente)eliberate cu maxim 30 de zile inainte de deschiderea procedurii;5.Certificat eliberat de Registrul Comertului , eliberat cu 30 de zile inainte de deschiderea procedurii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de Informatii generale - formular B1
2.Identificarea financiara anexa la Formularul B1;3. Bilantul contabil la 31.decembrie 2006, vizat si inreg. de organele competente ;4.Cifra de afaceri pe ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani va fi de minim 3000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular12E si anexa 1;2.Recomandari beneficiari;3. Formular 12H bis si anexa;4.Formular12I: CV, copii diplome, atestate , carti de munca , formular12K;5.Copii dupa certificaripentru : calitate.protectie mediu si sistem de management de sanatate si securitate in munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.experienta similara -existenta in ultimii 5ani a cel putin 3 contractae pentru lucrari similare si care au avut valoarea cel putin egala cu 50% din valorea estimata a contractului;contr. similar lucrari -524332Lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C2.112512900072/12.09.2006
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: plata se va face la casieria primariei com. Gircina
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2007 12:00
Locul: sediul primariei com.Gircina , jud. Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor in baza imputernicirii , comisia de evaluare , reprezentantii APDRP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): SAPARD
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la comunicarea rezultatului proceduriicontestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul primariei comunei Gircina , jud. Neamt
Adresa postala: com. Gircina , jud. Neamt, Localitatea: Gircina, Cod postal: 617200, Romania, Tel.0233/242200, Email: [email protected], Fax: 0233/242200
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2007 12:57