Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 169KM 3+100-5+300,N.BALCESCU-V.SEACA,COM.N.BALCESCU,JUD.BACAU


Anunt de participare numarul 39581/21.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA NICOLAE BALCESCU JUD. BACAU
Adresa postala: STR. EROILOR NR. 380, Localitatea: Nicolae Balcescu, Cod postal: 607355, Romania, Punct(e) de contact: FRANCISC TANCAU, Tel.0234214071, Email: [email protected], Fax: 0234214071
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 169KM 3+100-5+300, N.BALCESCU-V.SEACA, COM.N.BALCESCU, JUD.BACAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DC 169KM 3+100-5+300, N.BALCESCU-V.SEACA, COM.N.BALCESCU, JUD.BACAU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE VOR EXECUTA:
TERASAMENTE CORP DRUM, MODERNIZARE IMBRACAMINTE CU SISTEM RUTIER RIGID SI NERIGID, RIGOLE PEREATE, SANTURI PEREATE SI DE PAMANT, ZIDURI DE SPRIJIN, PODETE, INTERSECTII CU DRUMURI LATERALE, REGULARIZARE ALBIE RAU, LUCRARI DE SIG.CIRCULATIEI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATEA TOTALA SE REGASESTE IN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.12.2007 pana la 27.06.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE-30.000LEI GARANTIA DE BUNA EXECUTIE MIN.5%DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE SOLICITA: DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE DE NEINCADRARE IN PREVEDERILE ART 181, CERTIFICATE FISCALE PENTRU OBLIGATIILE DE PLATA A TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL LOCAL SI BUGETUL DE STAT, CERTIFICAT DE INREGISTRARE EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI, CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI CU MAXIM 30 ZILE INAINTEA DEPUNERII OFERTELOR
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE FORMULAR MODEL
SE SOLICITA BILANTUL CONTABIL LA DATA DE 31.12.2004, 31.12.2005, 31.12.2006
BALANTA DE VERIFICARE LA DATA DE 30.10.2007
INFORMATII REFERITOARE LA CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII TREI ANI, CEL PUTIN 7.000.000LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani
Se precizeaza completarea formularului model
Ofertantul trebuie sa se faca dovada executiei in ultimii 5 ani a unui contract similar in valoare de minim 2.500.000lei
Certificat de atestare ISO 9001 pentru managementul calitatii in constructii
Se vor prezenta: Contractul, Procesul verbal la terminarea lucrarilor si Recomandarea beneficiarului pentru lucrarea prezentata ca si lucrarea similara
Autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa detina statii de betoane si de asfalt
Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a cel putin a unei recomandari din partea unui beneficiar/client vizata de I.S.C. teritorial.
Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii asigurarii(in dotare proprie, prin contracte sau conventii de incheiere, etc) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, conform formularelor model.
Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii asigurarii personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului conform formularului model.
Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea asigurarii de catre ofertant a cel putin unui responsabil tehnic cu executia si responsabil cu asigurarea calitatii, care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executate, nominalizat la data incheierii contractului.
Se solicita dupa caz, completarea formularului model cu subcontractantii si specializarea acestora, care vor avea o pondere de peste 10%in indeplinirea contractului.
Acestia vor prezenta la deschidere aceleasi documente de calificare ca si operatoul economic care depune oferta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA SE FACE LA CASIERIA AUTORITATII CONTRACTANTE SAU PRIN VIRAMENT IN CONTUL RO92TREZ07024510220XXXXX, DESCHIS LA TREZORERIA EST BACAU, CF: 4353234
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2007 16:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE A OFERTELOR SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sect 3, Bucuresti, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al autoritatii contractante la cunostinta de catre contestator despre acesta, pe care il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2007 10:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer