Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare drum comunal DC 18 - DN 6 Zegaia, km 1+500 - km 5+300, Extindere alimentare cu apa satele Lumnic si Balota, Infiintare retea canalizare si realizare statie de epurare, comuna Prunisor, judetul Mehedinti


Anunt de participare numarul 71395/30.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PRUNISOR
Adresa postala: strada Principala, Localitatea: Prunisor, Cod postal: 227390, Romania, Punct(e) de contact: ELENA VINTILA, Tel.0252339013, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0252339013
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum comunal DC 18 - DN 6 Zegaia, km 1+500 - km 5+300, Extindere alimentare cu apa satele Lumnic si Balota, Infiintare retea canalizare si realizare statie de epurare, comuna Prunisor, judetul Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Prunisor, satele Lumnic, Balota, Zegaia, Prunisor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Componenta 1 . Elaborare proiect tehnic, detalii de executie conform Ordin 863/2008, antemasuratori, liste de cantitati, caiete de sarcini, documentatii pentru avize, asistenta tehnica proiectant pe durata executiei lucrarilor, verificare atestata pentru proiect de alt agent economic decat cel care a intocmit proiectul.
Componenta 2. Executie lucrari de modernizare drum comunal, extindere alimentare cu apa, retea canalizare si statie epurare, inclusiv organizare de santier.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Componenta 1. Elaborare proiect tehnicconform Ordin 863/2008 si detalii executie, antemasuratori, liste de cantitati, caiete de sarcini, documentatii avize si acorduri, asistenta tehnica proiectant pe durata executiei lucrarilor, verificare proiect tehnic de verificator atestat alt agent economic decat cel care a intocmit proiectul. Fonduri disponibile: drum: 78140 lei; extindere alimentare cu apa: 44000 lei; retea canalizare si statie epurare: 129500 leiComponenta 2. Executie lucrari: modernizare drum, extindere alimentare cu apa, retea canalizare si statie epurare, inclusiv organizare de santier. Fonduri disponibile: drum: 2827240 lei; extindere alimentare cu apa: 691000 lei; retea canalizare si statie epurare: 3100860 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 870, 740RON
II.2.2) Optiuni
Da
Lucrari suplimentare conformitate Art. 122, lit. j din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 130000 lei. Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin PNDR, masura 322.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere de persoane juridice sau persoane juridice.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate. Declaratie privind neincadrarea in Art. 181. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat atestare fiscala privind taxe si impozite locale. Certificat de atestare fiscala privind bugetul de stat consolidat.Certificat constatator ORC. Certificat Unic de inregistrare. pentru persoanele juridice straine, Certificat de Rezidenta Fiscala si documente care sa ateste o forma de inregistrare juridica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale. Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani minim 20000000 lei. Copie certificata dupa bilanturile contabile pe anii 2005, 2006, 2007 inregistrate la DGFP. Solvabilitate patrimoniala > 30%. Lichiditate > 100%.Scrisoare de bonitate. Documente prin care ofertantul demostreaza surse proprii pentru executarea lucrarilor pe o perioada de 6 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara (dintr-un singur contract/actiune): 1.proiectare: drum: 39000 lei; alimentare cu apa: 22000 lei; canalizare si statie epurare: 65000 lei
2. Executie lucrari: drum: 860000 lei; alimentare apa: 200000 lei; canalizare si statie epurare: 1000000 lei.
Prezentare efective medii anuale pentru personal. Informatii privind dotarea tehnica. ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
oferta financiara
60%
Descriere:
2.
durata de executie a lucrarilor
5%
Descriere:
3.
componenta tehnica
35%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2009 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la sediul Primariei, la casierie, in urma unei solicitari scrise, val reprez costulmultiplic documente.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.02.2009 12:00
Locul: Consiliul Local al Comunei Prunisor, Strada Principala, Comuna Prunisor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentant CRPDRP, CJ Gorj, ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin PNDR, masura 322.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stravopoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se poate depune in orice moment al procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Prunisor, Oficiul juridic
Adresa postala: Comuna Prunisor, judetul Mehedinti, Localitatea: Prunisor, Cod postal: 227390, Romania, Tel.0252/339013, Fax: 0252/339013
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.01.2009 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer