Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare Drum Comunal DC 195 : DJ 107H- Bucerdea Vinoasa, Km 0+000-Km2+930, Judetul Alba


Anunt de participare numarul 43456/14.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA IGHIU (CONSILIUL LOCAL IGHIU)
Adresa postala: IGHIU, NUMARUL 49, Localitatea: Ighiu, Cod postal: 517360, Romania, Punct(e) de contact: ILEANA MARIA IANC MICLEA, Tel.0258/844103, Email: [email protected], Fax: 0258/844103
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare Drum Comunal DC 195 : DJ 107H- Bucerdea Vinoasa, Km 0+000-Km2+930, Judetul Alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Bucerdea Vinoasa, comuna Ighiu, judetul Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari - lucrare de imbracare Drum Comunal DC 195 Bucerdea Vinoasa, comuna Ighiu, judetul Alba
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Anexat lista cantitati Caietului de sarcini pentru o lungime de drum de 2, 930Km
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 056RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participrare-40000 lei-garantie bancara-cont nr. RO14TREZ0025006XXX000167, cod fiscal 4562397- Trez. Mun. Alba Iulia.Garantia de buna executie - 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat de guvernul Romaniei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatia prevazuta de art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Certificatul fiscalcare sa teste ca societatea ofertantanu se integistreaza cu debite la bugetul local .
Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.
Pentru persoanele juridice straine : - Operatorul economic va prezenta documente ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
In situatia in care, din documentele solicitate, rezultaca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 181/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Autorizatie de functionare,
Certificat de inregistrare fiscala.
Documente care dovedesco forma de inregistrare din punct de vedereprofesional- prezentate in traducere legalizata - pentru persoanele fizice /juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
- asigurarea riscului profesional
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani.
- Fisa lucrarilor similare.
- Copie contractesimilare executate, impreuna cu o copie a procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
- Recomandari.
- Informatii privindmasurile de protectie a mediului pe care operatorul economic la poate aplica pe durata executarii lucrarii.
- Lista cu personalul, inclusiv RTE.
- Lista cu utilajele.
- Certificare calitatii ISO 9001.
Se completeaza urmatoarele formulare : - 12F,
- 12H,
- 12 I
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2008 16:02
Documente de plata: DA
Pretul: 800 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire. Numerar la caseria unitatii. Ighiu, nr. 369, comuna Ighiu, judetul alba
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2008 10:00
Locul: Consiliul Local al comunei Ighiu, localitatea Ighiu, nr. 49, comuna Ighiu, judetul Alba,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane desemnate de ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Ighiu
Adresa postala: nr. 369, comuna Ighiu, judetul Alba, Localitatea: Ighiu, Cod postal: 517360, Romania, Tel.0258844103, Email: [email protected], Fax: 0258844103, Adresa internet (URL): www.primariaighiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2008 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer