Licitatie Publica - Modernizare drum comunal DC 211-DJ 205 B ( Dalhauti-Schit Dalhauti) , Km 0+000-2+800, pod din beton armat peste paraul Dalhauti, comuna Cirligele,judetul Vrancea
Anunt de participare numarul 80623/22.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Carligele (consiliul local) judetul Vrancea
Adresa postala: comuna Cirligele, judetul Vrancea, Localitatea: Carligele, Cod postal: 627065, Romania, Punct(e) de contact: Luminita Sinca, Tel.0237/253000, Email: [email protected], Fax: 0237/253200, Adresa internet (URL): www.primariacirligele.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie publica locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum comunal DC 211-DJ 205 B ( Dalhauti-Schit Dalhauti) , Km 0+000-2+800, pod din beton armat peste paraul Dalhauti, comuna Cirligele, judetul Vrancea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Cirligele, sat Dalhauti, judetul Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea drumului comunal DC 211 ( Dalhauti-Schit Dalhauti ) , Km 0+000-2+800 si construire pod din beton armat peste paraul Dalhauti, in vederea imbunatatirii conditiilor de circulatie si eliminare puncte periculoase pe drumul comunal
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3247266 RON fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 3, 247, 266RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
40.000 RON garantie de participare si 5 % din valoarea contractului garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat conform H.G. nr. 577/1997Plata facturilor catre furnizor se face in termen de maxim 60 de zile de la primire si acceptarea acestora de catre achizitor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operator individual , se permite si subcontractarea sau asocierea legala. Legalizarea se va solicita numai daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 , Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, cu valabilitate la data depunerii ofertei, Copie Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Copie dupa Certificatul de inregistrare, Copie dupa actul constitutiv ( contract de societate sau statutul )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertant cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente
Se vor prezenta extrase de cont vizate de banca, scrisori de bonitate, linii de credit privind capacitatea financiara a ofertantului de a sustine executia lucrariiSe vor prezentain copie, asigurari de risc profesional pentru lucrari pe care ofertantul le are in derulare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani va fi egala sau mai mare de 9 000 000 lei .Cerinta minima , capacitate financiara de sustinere a lucrarii- 500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani pentru care vor fi depuse copii dupa contracte de executie si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor
Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat. Responsabilul tehnic cu executia atestat in domeniile drumuri si poduri, experienta minima 5 ani. Se vor prezenta CV-urile personalului de conducere, a responsabilului tehnic cu executia si a altor persoane responsabile direct in indeplinirea contractului.
Lista cu utilaje, dotari si mijloace pentru executarea lucrarilor
Grafic de timp pentru indeplinirea sarcinilor
Certificate care sa ateste respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001/2004, certificate care sa ateste respectarea standardelor de sanatate si securitate ocupationala OHASAS 18001/1999, certificare privind prezentarea de standarde de asigurarea calitatii -SR EN ISO9000
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima : indeplinirea in ultimii 5 ani a trei contracte de lucrari similare ( cod CPV 45233120-6, finalizate sau aflate in derulare )Cerinta minima : minim 15 angajati, responsabil tehnic cu executia- RTECerinta minima dotare utilaje : compactoare-3 buc, buldoexcavator 2 buc, repartizator mixturi-1 buc, autograder- 2 buc, incarcator frontal 2 mc- 3 buc, autobasculante- 9 buc, buldozer - 2 buc, concasor - 1 buc
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul cel mai scazut
70%
Descriere:
2.
Durata garantiei de buna executie a lucrarilor
15%
Descriere:
3.
Programul ( Planul ) calitatii propus pentru executia lucrarii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 1891 din data de 10 iunie 2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2009 10:00
Locul: Primaria comunei Cirligele, judetul Vrancea, ora 10, 00, asa cum se precizeaza si in Fisa de date
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor vor participa numai reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care vor avea asupra lor un act de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pe parcursul derularii contractului Graficul de executie se poate modifica in functie de finantarea asigurata conform H.G. nr. 577/1997
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Strada Brailei , nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236 460027, Email: [email protected], Fax: 0236 460469
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data comunicarii rezultatului procedurii de licitatie publica, conform prevederilor art. 256^2 din OUG nr. 34/2006 modificata prin Ordonanta Guvernului nr. 19/2009
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Cirligele, judetul Vrancea, Serviciul juridic
Adresa postala: Comuna Cirligele, sat Cirligele, judetul Vrancea, Localitatea: Cirligele, Cod postal: 627065, Romania, Tel.0237/253000, Email: [email protected], Fax: 0237/253200, Adresa internet (URL): www.primariacirligele.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2009 17:54