Licitatie Publica - Modernizare drum comunal DC 27 si DC 22, comuna Vargata, judetul Mures
Anunt de participare numarul 33706/25.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Vargata
Adresa postala: Vargata, nr.32, comuna Vargata, judetul Mures, Localitatea: Vargata, Cod postal: 547625, Romania, Punct(e) de contact: Elisabeta Nagy, Tel.0265 588112, Email: [email protected], Fax: 0265 588016
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum comunal DC 27 si DC 22, comuna Vargata, judetul Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Vargata, satele Vargata, Vadu, Grausorul, jud. Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare drum comunal DC 27 km 0+000-4+750 Vargata-Grausorul, modernizare drum comunal DC 22 km 0+000-2+500 (DJ 135A)-Vadu, comuna Vargata, judetul Mures
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt prevazute in Documentatia tehnico-economica anexata, in Listele de cantitati. Toate cantitatile sunt obligatorii.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 277, 073RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 35.600 RON. Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Prin programul SAPARD, in maximum 5 transe de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Un operator economic cu o singura oferta, in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea formularului A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 Declaratie privind eligibilitateaCompletare si prezentare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;Se vor prezenta: Certificatul de inregistrare si Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Autorizatie de functionare/ altele echivalente, Statutul si contractul de societate, actele aditionale la statutul si contractul de societate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani. 2. Profitului net conform ultielor 3 bilanturi anuale auditate 3. Lichiditatea generala 4. Solvabilitatea patrimoniala 5. Acces la credite.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cel putin 3 ori valoarea supusa licitatiei (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).2. Va fi pozitiv.3. Peste 130%.4. Peste 45%.5. Peste 35% din valoarea ofertei, in RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lucrari similare.2. Echipamentul din dotare si destinat executiei lucrarilor.3. Sistemul(le) propus(e) de management a calitatii pentru asigurarea succesului deplin al lucrarilor.4. Programul de realizare a lucrarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani.2. Suficient si satisfacator pentru a asigura implementarea proiectului in perioada de timp programata.3. Sa fie conform(e) standardelor SR EN ISO (9001 si 14001) sau OHSAS 18001, sau echivalent, acreditat.4. Sa fie unul realist.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2196/24.07.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria unitatii sau ordin de plata confirmat de banca.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2007 13:00
Locul: Consiliul Local Vargata, jud. Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, observatori CRPDRP, observatori UCVAP.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul SAPARD, masura 2.1 submasura drumuri in zonele rurale, in baza contractului de finantare C 2.111572800107 incheiat intre APDRP si CL Vargata, jud. Mures.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021-310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Targu Mures
Adresa postala: str. Justitiei, nr. 1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265-263694, Fax: 0265-169199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la comunicarea rezultatului procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilul Local al comunei Vargata
Adresa postala: str. Principala, nr.32., Localitatea: Vargata, Cod postal: 547625, Tel.0265-588112, Fax: 0265-588016
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2007 17:02