Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare Drum Comunal DC 37,Grumezoaia -Hoceni,Comuna Dimitrie Cantemir si Comuna Hoceni,Judetul Vaslui


Anunt de participare numarul 67024/22.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Hoceni (Consiliul Local Hoceni)
Adresa postala: Comuna Hoceni Judetul Vaslui, Localitatea: Hoceni, Cod postal: 737285, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Marin, Tel.0235485483, Email: [email protected], Fax: 0235485493
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare Drum Comunal DC 37, Grumezoaia -Hoceni, Comuna Dimitrie Cantemir si Comuna Hoceni, Judetul Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Hoceni si Comuna Dimitrie Cantemir, judetul Vaslui.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea consta in realizarea unui drum cu o structura rutiera avand imbracaminte din mixturi asfaltice cilintrate la cald, corectarea profilului longitudinal si transversal al drumului .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizare pe o lungime de 3, 130 Km.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 775, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie :5 % din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din bugetul local prin virament in cont de trezorerie .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
-prezentare Declaratie privind eligibilitatea Formular 12A, din sectiunea FORMULAREa documentatiei de atribuire-prezentare Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 formularB - din sectiunea FORMULAREa documentatiei de atribuire.
- prezentare Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele locale , precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident )
-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente ,
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie :
a)Bilant contabil
-Formular bilant contabil la data de 31.12.2006 si 2007.
b)Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala pe ultimii 2 ani : cel putin egalacu 3.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solcita principalele lucrari pe ultimii 5 ani conform formularelor 12 F insotit de Recomandare privind calitatea lucrarilor executate avizata de inspectia de stat in constructiiSe solicita dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor .
Se solicita certificat : ISO.0001:2001ISO: 14001:2004 , ISO: 18001:2004, ISO: .1400:2005.ATESTAT: A.P.D.P.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Pe baza de cerere scrisa la casieria institutiei .
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2008 12:00
Locul: Primaria comunei Hoceni, judetul Vaslui.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant prin persoana imputernicita .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, Nr, 6;Sector 3 ;Bucuresti., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Vaslui-Sectia contencios administrativ
Adresa postala: Str.Badea Romeo;Nr.13, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730230, Romania, Tel.0235311032, Fax: 0235311582
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul local Hoceni -Serviciul juridic
Adresa postala: Romania, judetul Vaslui, Comuna Hoceni, ,Localitatea: Hoceni, Cod postal: 737285, Romania, Tel.0235485483, Fax: 0235485493
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2008 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer