Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 4A MAGURA ILVEI - ARSITA km 0+000 loc.Magura Ilvei - km 5+000 Arsita


Anunt de participare numarul 83420/30.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MAGURA ILVEI
Adresa postala: MAGURA ILVEI NR.380, Localitatea: Magura Ilvei, Cod postal: 427145, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORE STRETEA, Tel.0263375711, Email: [email protected], Fax: 0263375711
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 4A MAGURA ILVEI - ARSITA km 0+000 loc.Magura Ilvei - km 5+000 Arsita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Localitatea Arsita si localitatea Magura Ilvei, judetul Bistrita-Nasaud - km 0+000 loc.Magura Ilvei - km 5+000 Arsita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie a modernizarii drumului comunal 4A Magura Ilvei - Arsita, din Judetul Bistrita-Nasaud concomitent cu instalarea retelei de alimentare cu apa potabila a localitatii Arsita.Instalarea conductei de alimentare cu apa potabila se face in prima etapa a lucrarilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor de modernizare a drumului comunal cu o lungime de 5 km de la km 0+000 - 5+000
Instalarea conductei pentru alimentarea cu apa potabila a localitatii Arsita conform proiectului tehnic si caietelor de sarcini 4, 5 km
Valoarea estimata fara TVA: 7, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.09.2009 pana la 01.09.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie cincizecimii lei.Nu se impune plata pentru obtinerea documentatiei de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
O asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania (Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) , Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarie )sau in tara in care este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Realizarea unei cifre medii anuale pe ultimii trei ani de afaceri egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de cincisprezecemilioane lei RON.Profitul net al ultimului bilant contabil sa fie pozitiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cincisprezece milioane lei RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) fisele tehnice aferente celor mai importante dotari necesare executieilucrarii conform listelor cuprinzand consumurile totale privind utilajele de constructii si transporturile;
2)lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor
3) informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant
4) informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor de constructii drumuri
5) declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
6) Operatorii economici au obligatia sa indice in cadrul ofertei tehnice faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Agentii economici trebuie sa detina utilaje specifica constructiilor de drumuri si poduri autogreder, excavatoare, betoniere, autobasculante, cilindru compactor, etc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.11.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2009 12:00
Locul: CONSILIUL LOCAL MAGURA ILVEI str. Principala nr.420, judetul Bistrita-Nasaud.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In anul 2009 se executa lucrari in valoare de 550000 cincisutecincizecimiilei.Documentatia de atribuire nu se poate publica din motive tehnice, dar se poate solicita pentru a fi transmisa electronic de la adresa [email protected] se impune plata pentru obtinerea documentatiei de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Cod Postal 030084, Bucuresti, RomaniaCertificat de Inregistrare Fiscala (CIF): 20329980Bucuresti, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021.310.46.41, Fax: +4021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ NAPOCA
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare 1, Cluj-Napoca, ,Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.+40(264)593865, Fax: +40(264)593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Magura Ilvei - secretariat
Adresa postala: Magura Ilvei nr.380, judetul Bistrita - Nasaud, Localitatea: Magura Ilvei, Cod postal: 427145, Romania, Tel.0263375711, Email: [email protected], Fax: 0263375711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2009 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer