Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 65, KM 0+000 KM 1+952


Anunt de participare numarul 82974/22.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SUSANI
Adresa postala: comuna Susani, jud.Valcea, Localitatea: susani, Cod postal: 247690, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE STAIU, Tel.0250764234, Email: [email protected], Fax: 0250764225
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 65, KM 0+000 KM 1+952
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: comuna Susani, sat Ramesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dezvoltarea infrastructurii comunei Susani prin modernizarea DC 65, KM 0+000 KM 1+952
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari ingineresti si de constructii pentru obiectivul de investitiiMODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 65, KM 0+000 KM 1+952, in coformitate cu proiectul intocmit.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 30.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea, Cerinta minima: Completarea Formularului nr. 12 A ;
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006, Cerinta minima: Completarea Formularului nr. 12 B;
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Cerinta minima: Completarea Formularului nr. 12 C;
4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, Cerinta minima: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data depunerii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Informatii privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani, Cerinta minima:
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani va fi de cel putin 1.500.000 lei (pe total in cazul societatilor mixte / consortiilor / asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).
II. Bilanturile contabile pe ultimii trei ani, Cerinte minime: 1. Prezentarea bilanturilor contabile intocmite pentru exercitiile financiare pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente. Ofertantul va prezenta cele trei bilanturi contabile, anexele la acestea si balantele de verificare contabila;
2. Profitul net conform celor trei bilanturi contabile anuale trebuie sa fie pozitiv.
3. Lichiditatea generala conform ultimului bilant contabil anual (active circulante/datorii curente x 100) sa fie peste 100%.
4. Solvabilitatea patrimoniala conform ultimului bilant anual auditat (capital propriu/total pasiv x 100) sa fie peste 40%.
Note:
1. Ofertatii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus;
2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind capacitatea tehnica, Cerinta minima: Prezentare Formular Nr. 12 F Lista principalelor lucrari executate in ultimii trei ani, insotita de anexa,
2.Experienta similara, Cerinta minima:
Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 3 ani a cel putin doua contracte de natura similara cu cel pentru care se oferteaza a caror valoare totala sa fie minimum 2.000.000 lei.
Dovada se va face prin prezentarea contractelor respective, a proceselor verbale de receptie si a recomandarilor din partea beneficiarilor.Nota: In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.
3.Informatii privnd dotarile specifice, Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formularul nr. 12 H). Se solicita ca ofertantul sa faca dovada proprietatii pentru dotarile tehnice minime pentru executia lucrarilor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica.Nota: In cazul asociatiilor, Formularul nr. 12 H trebuie sa fie completat de catre liderul asociatiei si sa cuprinda echipamentele de la toti partenerii asociati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2009 12:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos, Nr. 6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Victoriei nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248/624940, Fax: 0248/211800
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliu Local Susani
Adresa postala: Strada Principala, Localitatea: Susani, Cod postal: 247690, Romania, Tel.0250/764234, Email: [email protected], Fax: 0250764225
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2009 22:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer