Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 66A POIENI-BALCESTI KM. 0+000- KM. 3+600 IN ORASUL BALCESTI JUDETUL VALCEA


Anunt de participare numarul 66505/16.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS BALCESTI
Adresa postala: ORASUL BALCESTI, STR. ALEEA PETRACHE POENARU, NR.1, JUD. VALCEA, Localitatea: Balcesti, Cod postal: 245400, Romania, Punct(e) de contact: PRIMAR ING. CURELARU ION, Tel.0250840352, Email: [email protected], Fax: 0250840352
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 66A POIENI-BALCESTI KM. 0+000- KM. 3+600 IN ORASUL BALCESTI JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ORAS BALCESTI, SAT POIENI JUDETUL VALCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de modernizare drum comunal DC 66A Poieni- Balcesti km .0+000 km.3+600 in orasul Balcesti, judetul Valceaconstau in completarea fundatiei cu balast, executarea unei suprastructuri ce va fi compusa din 2 straturi de beton asfaltic, executarea de podete, santuri pereate si amenajarea drumurilor laterale pe o lungime de 50 m, potrivit conditiilor tehnice de calitate prevazute in normativele in vigoare, care trebuie indeplinite la prepararea , transportul, punerea in opera si controlul calitatii materialelor .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile de modernizare drum comunal DC 66A Poieni- Balcesti km .0+000 km.3+600 in orasul Balcesti, judetul Valceaconstau in completarea fundatiei cu balast, executarea unei suprastructuri ce va fi compusa din 2 straturi de beton asfaltic, executarea de podete, santuri pereate si amenajarea drumurilor laterale pe o lungime de 50 m, potrivit conditiilor tehnice de calitate prevazute in normativele in vigoare, care trebuie indeplinite la prepararea , transportul, punerea in opera si controlul calitatii materialelor .
Valoarea estimata fara TVA: 3, 988, 804.06RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC are dreptul de a opta pt achiz ulterioara de noi lucrari similare (Art.122 Lit J/OUG 34/2006).
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 79.776, 08 lei, constituita conform fisei de date.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat MDLPL cf HG Nr.577R/1997, buget local si alte surse legal constituite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Orice operator are dreptul de a participa individual sau intr-un grup de operatori. Ofertantul are dreptul de a subcontracta o parte din contractul respectiv.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea intocmita in conformitate cu formularul 12A;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006, conform cu formularul 12B;
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform cu formularul 12C.
4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data depunerii ofertelor in original sau copie legalizata ;
5.Certificat de inregistrare(copie stampilata de societate).
6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertulului in original, valabil la data depunerii ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilant contabil 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata);
- Cerinta obligatorie: certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante la data deschiderii ofertelor(in original sau copie legalizata);
Fisa de informatii generale- formular anexat
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3( trei) ani (2005, 2006 si 2007 )sa fie minim 12.000.000 RON.
Cerinta obligatorie impusa: rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an (2007)sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani.Firma care participa la procedura de achizitie trebuie sa fi incheiat in ultimii 5 ani cel putin doua contracte similare, de executie lucrari de constructii drumuri , cu valoare similara celui supus achizitiei , copie contracte, copie PVR si recomandare de la beneficiari.
2. Cerinta obligatorie: fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica.
3. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari cerinta minima obligatorie : asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc) a acelor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari
4. Declaratie cu privire la efectivele medii anuale al personalului si al cadrelor de conducere.5.Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii- cerinta obligatorie: - Sa aibaimplementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2000pentru lucrari de constructii drumuri sau echivalentul (este obligatorie prezentarea certificatului in copie stampilata de societate).
-Sa aibaimplementat standardul de management de mediu ISO 14001:2004 pentru lucrari de constructii drumuri sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului in copie stampilata de societate).
- Sa aibaimplementat standardul privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS18001:2007 pentru lucrari de constructii drumurisau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului in copie stampilata de societate).
-Sa aiba certificat A.P.D.P. (Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri) (este obligatorie prezentarea )
Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, numai situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
60%
Descriere:
2.
Durata de executie a lucrarii
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitari scrise, plata prin virament sau numerar la casieria Autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2008 12:00
Locul: La sediul Primariei Orasului Balcesti-sala de sedinte-parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri scrise din partea reprezentantilor legali.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Achizitorul va efectua plata catre executant in functie de alocatia bugetara.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Stavropoleus, Nr. 6, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro / C.N.S.C
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Victoriei nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624940, Fax: 0248211800
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Balcesti, Judetul Valcea-Consilier Juridic Ionescu Iulian
Adresa postala: Aleea Petrache Poenaru Nr1, Localitatea: Balcesti, Cod postal: 245400, Romania, Tel.0250840352, Email: [email protected], Fax: 0250840352
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2008 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer