Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 76 DRAGUS-SAMBATA DE SUS , COMUNA DRAGUS , JUDETUL BRASOV


Anunt de participare numarul 84172/11.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI DRAGUS
Adresa postala: Loc.Dragus;Nr.42;Jud.Brasov, Localitatea: Dragus, Cod postal: 507251, Romania, Punct(e) de contact: sediu Primarie Dragus, Tel.0268249601, In atentia: SUCACIU GHEORGHE, Email: [email protected], Fax: 0268249601
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 76 DRAGUS-SAMBATA DE SUS , COMUNA DRAGUS , JUDETUL BRASOV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Teritoriul administrativ al comunei Dragus
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia lucrarilor de modernizare drum comunal DC 76 , comuna Dragus , judetul Brasov.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233300-2 - Lucrari de fundatie pentru autostrazi, sosele, drumuri si trotuare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
contractul are ca scop: proiectarea Modernizare drum comunal Dc 76 L=8190m, l=5, 50m, PT +DDE, executie Modernizare drum comunal DC 76 L=8190m, l=5, 50 m, asistenta tehnica pe parcursul executiei lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA: 9, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
autoritatea isi rezerva dreptul de a exec.lucrarile in cond. art. 122 lit.j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 50000 lei, garantia de buna executie 5%din valoarea totala a contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asocierelegalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cazier judiciar, cerificat de atestare fiscla , privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat , certificat fiscal privind ideplinirea obligatiilor catre bugetul local, certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, Autorizatii functionare -alte echivalente, declaratii privind eligibilitatea ,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil pe anul 2008, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 16.000.000-RON, cerinta minima
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
specializarea in lucrari similare cu acelasi cod CPV cu lucrarile din caietul de sarcini , o lista cu lucrarile executatein ultimii 5 ani , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati Contractante sau clienti privati, lucrari supuse procedurii licitatiei in valoare insumata de minim8300000ron.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
67%
Descriere:
2.
termen realizare proiect
10%
Descriere:
3.
durata de executie lucrari
10%
Descriere:
4.
garantia acordata lucrarii
5%
Descriere:
5.
programul calitatii aplicat la lucrare
8%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2009 11:00
Locul: sediul Primariei Dragus, localitatea Dragus nr. 42, jud. Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprez.imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
atasarea documentatiei de atribuire nu este posibila din motiva tehnice. In baza unei cereri la sediul Primariei dragus sau la nr. de fax 0268249601 documentatia se poate obtine gratuit de la sediul Primariei Dragus sau se transmite prin e-mail la adresa indicata in cerere de oricare operator interesat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National Pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravapoleus , nr. 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241616003, Fax: 021606003
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie , nr. 45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268419615
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI DRAGUS / SECRETAR FOGOROS CRISTINA
Adresa postala: DRAGUS , NR. 42, ,Localitatea: DRAGUS, Cod postal: 507251, Romania, Tel.0268249618, Email: [email protected], Fax: 0268249601
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2009 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer