Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 77, DJ 182B -CULCEA


Anunt de participare numarul 88690/14.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SACALASENI
Adresa postala: SACALASENI nr. 67, Localitatea: Sacalaseni, Cod postal: 437280, Romania, Punct(e) de contact: Primaria comunei Sacalaseni, Tel.0262289333, In atentia: Baban Marius Flavius, Email: [email protected], Fax: 0262289333
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 77, DJ 182B -CULCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sat Culcea, comuna Sacalaseni, jud. Maramures, Romania, Zona geografica Nord
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarea consta in modernizarea Drumului Comunal DC 77, DJ 182B -CULCEA si realizarea retelei de colectare ape pluviale, conform proiectului nr. 101/2009, elaborat de SC DP Cons SRL, Cluj Napoca;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45233220-7-Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizare Drum Comunal DC 77, DJ 182B -CULCEA, pe o portiune de aproximativ 930 m, conform proiectului nr. 101/2009, elaborat de SC DPCons SRL, Cluj Napoca;
Valoarea estimata fara TVA: 930, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: valoare 18000 lei (se constituiie conform prevederilor legii); Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari :10% din valoarea contractului de lucrari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat, Programul privind pietruirea, reabilitarea, modernizarea si/sau asfaltarea drumurilor de interes local clasate si alimentarea cu apa a satelor HG 577/ 1997, -Bugetul Local,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006;3. Fisa de informatii generale;4. Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, 5. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale ;6. Certificat de inregistrare eliberat de ORC;7. Certificat constatator eliberat de ORC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale.2. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani.3. Obligatii contractuale in desfasurare4. Scrisoare de bonitate5. Bilantul contabil pozitiv pe anii 2006, 2007, 2008.6. Informatii privind situatia financiara6.1 Lichiditate generala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Prezentarea situatiei pe cel putin 3 ani anteriori 2006, 2007, 2008. 2. Cel putin 930000 lei. 4. Demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza lucrarea -minim 500000 lei6.1 Nivel minim al indicatorului solicitat pentru anul 2008 sa fie egala sau mai mare de 100%, se va calcula in raport cu bilantul contabil la data de 31.12.2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. O lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.2. Fisa de informatii privind experienta similara.3. Recomandari din partea altor beneficiari.4. O lista cu privire la utilajele si dotarea tehnica necesara pentru indeplinirea contractului .5. Resurse umane.6. Certificat ISO 9001.7. Certificat ISO 14001.8. Certificat OHSAS 18001.9. Declaratie privind protectia mediului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. cel putin 1 contract care au avut ca obiect de activitate lucrari de constructie/ realizare/modernizare drumuri, cu o valoare de minim 270000 lei(fara TVA); 3. minim 2 recomandari; 6. Certificarea sistemului calitatii in domeniul constructiilor de tipul celor ce face obiectul contractului.7. Certificarea sistemului de management al mediului in domeniul constructiilor de tipul celor ce face obiectul contractului; 8. Certificarea sistemului de management al sanatatii si securitatii in domeniul constructiilor de tipul celor ce face obiectul contractului. 5a) Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari; b) Lista personalului cheie; c) Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
Perioada de garantie
15%
Descriere:
3.
Termen de finalizare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3720/14, 10, 2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2009 11:00
Locul: Primaria Comunei Sacalaseni, loc. Sacalaseni nr. 67, Judetul Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-504300, Email: [email protected], Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG nr. 34/2006 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Sacalaseni
Adresa postala: str. Principala nr. 67, Localitatea: Sacalaseni, Cod postal: 437280, Romania, Tel.0262289333, Email: [email protected], Fax: 0362814860, Adresa internet (URL): www.sacalaseni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2009 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer