Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare drum comunal DC 96 si drumuri locale,comuna Ion Neculce;Realizare piste pentru biciclisti si pentru persoanele cu handicap,localitatea Razboieni;Reabilitare si extindere retea distributie gaze naturale sat Buznea.


Anunt de participare numarul 76678/05.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ION NECULCE (CONSILIUL LOCAL COMUNAL ION NECULCE)
Adresa postala: LOC.RAZBOIENI COM.ION NECULCE, JUDETUL IASI;, Localitatea: Ion Neculce, Cod postal: 705311, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN CALIN, Tel.0232 710880, Email: [email protected], Fax: 0232/710780, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum comunal DC 96 si drumuri locale, comuna Ion Neculce;Realizare piste pentru biciclisti si pentru persoanele cu handicap, localitatea Razboieni;Reabilitare si extindere retea distributie gaze naturale sat Buznea.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumul comunal DC 96 Buznea-Ganesti;com.Ion Neculce, jud.Iasi;
Piste pentru biciclisti si pentru persoanele cu handicap, localitatea Razboieni, com.Ion Neculce, jud.Iasi;
Reabilitare si extindere retea de gaze naturale sat Buznea
comuna Ion Neculce, judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului il constituie imbunatatirea infrastructurii rurale de baza prin modernizarea drumurilorlocale si reabilitarea retelei de gaze naturale -Dezvoltarea serviciilor de baza pentru populatia rurala prin amenajarea unor piste pentru biciclisti si pentru deplasarea persoanelor cu handicap de-a lungul drumului european E 583.Lucrarea va fi executata in conformitate cu prevederile documentatiei tehnico-economice, intocmite de firmele de proiectare si puse la dispozitie executantului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45231221-0-Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu gaz (Rev.2)
45233162-2-Lucrari de constructii de piste de biciclete (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire disponibila in SEAP
-Fisa de date a achizitiei;
-Formulare;
-Caiete de sarcini-piese scrise/piese desenate;
-Propuneri clauze contractuale;
Valoarea estimata fara TVA: 6, 095, 858RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC are dreptul de a opta pentru noi lucrari similare, conform art.122, lit.j/OUG34 actualizata.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 120.000 lei;Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile-Contributia Guvernului Romaniei de la bugetul central de stat -20% si Contributia Uniunii Europene -80%prin Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala - Masura 322;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia pe propria raspundere, completata in conformitate cu art.180/OUG 34/2006;
-Declaratia pe propria raspundere, completata in conformitate cu art.181/OUG 34/2006;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formularul 12C;
-Certificat de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul general consolidat al statului(document original sau copie legalizata)
-Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile a impozitelor si taxelor catre bugetul local(document original sau copie legalizata)
In cazul in care in tara de origine nu se admit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din OUG34/2006, ofertantul va prezenta Declaratia pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-tradusa si legalizata.
-Certificat Constatator emis de ORC(document original sau copie legalizata)
-Documentul de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, emis de Camera de Comert(document in copie legalizata)
-Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare, pentru ofertantii nerezidenti
-Certificat de Rezidenta Fiscala(evitarea dublei impuneri)valabil pentru anul calendaristic in curs si valabil la data deschiderii ofertelor, pentru nerezidenti.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale B1;
-Bilantul contabil pe anul 2006, 2007, 2008 vizat si inregistrat de Directia Generala a Finantelor Publice.
-Pentru ofertantii nerezidenti , in cazul in care pentru exercitiul financiar 2008 , bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente , ofertantul va prezenta bilantul contabil , anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2008 , insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii dupa caz , din care sa rezulte conformitatea , sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante , datoriile curente si veniturile din exploatare reflectata in acestea. Ofertantii trebuie sa demonstreze ca societatea nu are pierderi , are profit si o situatie economica buna.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.
-Scrisoare bancara de garantare a accesului la o linie de credit.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie: minim 18000000lei; -O linie de credit in valoare de minim 25%din va loarea estimata a contractului; -Nivel minim al indicatorului Solvabilitate patrimoniala. (capital propriu/total pasiv x100) pentru anul 2008 trebuie sa fie peste 30%; -nivelul minim al indicatorului lichiditate generala(active circulante/datorii curente x100 ) pentru anul 2008, - minim 100% se va calcula in raport cu bilantul contabil la 31.12.2008 ,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari (conform formular 12 I)
-Lista personalului responsabil cheie care va fi angajat in cadrul contractului (Formularul nr.12 anexat)
CV urile personalului de conducere si a persoanelor cheie.
-Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei detinerii de masini si utilaje tehnice, formular 12H;
-Lista cuprinzand asociatii/subantreprenorii (formular 12 G)
-Experienta similara, formularul 12 F
-Autorizari specifice domeniilor de activitate
-Informatii privind Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti.
-Certificat ISO 9001/2001 sau echivalent in copie legalizata;
-Certificat ISO 14001/2005 sau echivalent in copie legalizata;
-Certificat OHSAS 18001/2008 sau echivalent, in copie legalizata;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Minim 2 contracte de lucrari similare de aceeasi complexitate pentru lucrari de drumuri in valoare de minim 2 300 000 lei fiecare, dintre care cel putin un contract finantat din fonduri comunitare. -minim 1 contract de lucrari similare de aceeasi complexitate pentru lucrari in reteaua de distributie a gazelor naturale in valoare de minim 550 000 lei fiecare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
3.
Termen de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
150
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.08.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2009 11:00
Locul: La sediul Consiliului Local Ion Neculce, localitatea Razboieni, judetul Iasi.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri nerambursabile-Contributia Guvernului Romaniei de la bugetul central de stat -20% si Contributia Uniunii Europene -80%prin Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala - Masura 322-Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii culturale.
VI.3) Alte informatii
Documentatia este disponibila in format electronic in SEAP;Orice operator economic interesat trebuie sa transmita la nr.de fax 0232/710780, o srisoare de interes aferenta acestei proceduri de achizitie publica;Lucrarile se vor contracta in cadrul unui singur contract, fiind un proiect integrat;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str.Anastasie Panu nr.25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232217808, Email: [email protected], Fax: 0232255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre operatorul economic despre actul pe care il considera nelegal, conform art. 272 / OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Consiliului Local Ion Neculce
Adresa postala: str.Principala nr.1, Localitatea: Razboieni, Cod postal: 705311, Romania, Tel.0232710880, Email: [email protected], Fax: 0232710780
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2009 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer